Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Wel toffe kerel die er werkt in wilrijk. kon niet aan een key geraken voor beta en wou dat toch wel eens eerst spele voor het te kopen dus heb hem een invite gegeven :d)
sovereign001 zei:ja kzat te wachten, iedereen spamme van ze zijn aan het aanvallen in sol system!! enz.. Blijkbaar een grote gefaalde grap![]()
Hoe dichter de verlossing, hoe pijnlijker het wordt en hoe langer het precies gaat duren. 

RBMK zei:Ik ben noghtans niet echt een Star Trek fan maar ik heb gewoon tonnen zin in een degelijke space MMORPG en ik geloof er sterk in dat STO mij zal kunnen bekoren.
Space, the final frontier. Hell yeah!!![]()

Sir.Killalot zei:Ik vind trouwens de character creator in vergelijking met de vorige Cryptic games zwaar bedroevend.

RBMK zei:Ik heb weeral zotte kuren gehad en heb de game al aangekocht via Steam voor alle zekerheid en voor hetzelfde geld komt mijn Collector's binnen op Vrijdag. Gelukkig doet het geen pijn.![]()
RBMK zei:Edit: Btw. Ik heb al meermaals vernomen dat de bonus items die bij de Collector's edities aanwezig zijn nog niet gebruikt kunnen worden bij de headstart. Iemand idee of dit een feit is want als het waar is vind ik het persoonlijk echt niet kunnen. Wat is dan het nut van de headstart voor de mensen met een speciale editie als je van je extra's nog niet kan genieten? Ik zie er de logica niet van in eerlijk gezegd. Je krijgt bv. bij de Digital Deluxe edition een extra optie om je karakter aan te maken en te spelen als een joined trill maar als je daar tijdens de headstart geen gebruik van kan maken en het toch wou dan mag je je die week gewoon bezig houden met een karakter die je bij de officiële release toch weer zal deleten om dan pas van je bonus gebruik te kunnen maken. Maar goed, eerst zien of het waar is. Zo ja, so be it maar ik vind het toch niet echt kunnen.

M-Boy zei:Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet zo uit, heb lifetime genomen en ga dus beginnen met mijnen Borg om dan tegen de launch mijn joined trill char te maken![]()
