Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lode

Legacy Member
Wie nog beta wilt spelen, key komt van Quazythian maar khad zelf geen tijd om te spelen: SBOB1BJRAJD3THAUEPUW9FY6N

Perfusion

Legacy Member
Ik zou graag Klingon nemen, maar heb al geruchten gehoord dat er totaal nog ni veel content is voor Klingons.
Komt er na de launch nog Klingon content bij of zijn de Klingons meer bedoeld om te pvp'en? Want ben eigelijk meer een pve'er ..

MinM

Legacy Member
geen idee nooit klingon gespeeld. weet wel dat klingon beschikbaar is(beta) vanaf lvl 6

Sir.Killalot

Legacy Member
Klingon is voor het grootste deel PvP (momenteel toch). Per 10 PvP quests krijg je 1 PvE quest ofzo..

MinM

Legacy Member
lol ok juist te weten gekomen van de billing departement van star trek online.
mensen die een special edition of limited edition hebben besteld bij GM kunnen fluiten naar de headstart van donderdag avond... wij mogen maar pas om 10u de dag er op beginnen(als ge al sjance hebt da een game mani in uw straat is zoals bij mij het geval :p). Wel toffe kerel die er werkt in wilrijk. kon niet aan een key geraken voor beta en wou dat toch wel eens eerst spele voor het te kopen dus heb hem een invite gegeven :d)

wel jammer :s

ToasT

Legacy Member
ik dacht morgen al.

Ik zou ook nog willen preorderen. Op 12game.com staat de gewone versie aan 42,99€. Weet iemand het nog goedkoper staan?
En of ik nog in headstart zou zitten?

MinM

Legacy Member
donderdag is headstart he ze gaan een dag nodig hebben om alles nog in orde te brengen

6u pst thursday da is voor ons 12u vrijdag nacht maar GM had te weinig pre orders en belangstelling om er een pre launch voor te doen :s


sffs nog beta end game spele en da ist

MinM

Legacy Member
LOOOL iedereen da online is kom naar K7 station
kapotlachen hoeveel man da aant wachten is op die end game vand e beta

Quiller

Legacy Member
sovereign001 zei:
ja kzat te wachten, iedereen spamme van ze zijn aan het aanvallen in sol system!! enz.. Blijkbaar een grote gefaalde grap :s


Laat ons duidelijk stellen : dat was geen grap... starbase earth is gevallen door een borg invasion ... was bangelijk... resistance was really futile!!!

RBMK

Legacy Member
Man, ik wou dat het al Vrijdag was. :D Hoe dichter de verlossing, hoe pijnlijker het wordt en hoe langer het precies gaat duren.

Ik heb weeral zotte kuren gehad en heb de game al aangekocht via Steam voor alle zekerheid en voor hetzelfde geld komt mijn Collector's binnen op Vrijdag. Gelukkig doet het geen pijn. ;)

Ik wil gewoon héél zeker Vrijdagavond kunnen starten. Ik loop nu al 3 weken met krullende tenen rond en ik kan het niet meer aan. Btw. Ik ben noghtans niet echt een Star Trek fan maar ik heb gewoon tonnen zin in een degelijke space MMORPG en ik geloof er sterk in dat STO mij zal kunnen bekoren.

Ik moet inmiddels al zo'n 200+ betafilmpjes gezien hebben op allerlei sites en ik krijg er maar geen genoeg van. :)

Ik ga, denk ik, volledig voor science gaan. Ik wil eens de support klasse zijn en strooien met buffs en debuffs en mijn fleetmakkers voorzien van de nodige reparaties. Enfin, ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit maar kom.

Het enige wat ik nu wil is de game opstarten en uren spenderen aan het vormgeven van mijn kapitein en later mijn schepen en mijn brugofficieren. I'm going to love this!!

Space, the final frontier. Hell yeah!! :rofl:

Edit: Btw. Ik heb al meermaals vernomen dat de bonus items die bij de Collector's edities aanwezig zijn nog niet gebruikt kunnen worden bij de headstart. Iemand idee of dit een feit is want als het waar is vind ik het persoonlijk echt niet kunnen. Wat is dan het nut van de headstart voor de mensen met een speciale editie als je van je extra's nog niet kan genieten? Ik zie er de logica niet van in eerlijk gezegd. Je krijgt bv. bij de Digital Deluxe edition een extra optie om je karakter aan te maken en te spelen als een joined trill maar als je daar tijdens de headstart geen gebruik van kan maken en het toch wou dan mag je je die week gewoon bezig houden met een karakter die je bij de officiële release toch weer zal deleten om dan pas van je bonus gebruik te kunnen maken. Maar goed, eerst zien of het waar is. Zo ja, so be it maar ik vind het toch niet echt kunnen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik vind trouwens de character creator in vergelijking met de vorige Cryptic games zwaar bedroevend.

Quazythian

Legacy Member
RBMK zei:
Ik ben noghtans niet echt een Star Trek fan maar ik heb gewoon tonnen zin in een degelijke space MMORPG en ik geloof er sterk in dat STO mij zal kunnen bekoren.

Space, the final frontier. Hell yeah!! :rofl:

Ik ben wel een Star Trek fan (wel geen "Trekkie" die bv. Klingon spreekt ofzo ;p), maar genoeg fan om heel enthousiast te zijn over STO. En eindelijk nog eens een space MMORPG.

Ik had wel een iets grotere vrijheid verwacht. Het valt te veel op dat alles instanced is. En vooral de overzichts map met die grid stoort mij nog het meest want die voelt aan als een veredelde 3D chat.

Voor de rest amuseer ik me rot. :D

Sir.Killalot zei:
Ik vind trouwens de character creator in vergelijking met de vorige Cryptic games zwaar bedroevend.

Aan de andere kant blijft alles zo wel meer in de "echte" Star Trek sfeer, stel u voor dat het vol spacefrodos of klingonwookies zit. :eek:

DoomSayerSantos

Legacy Member
Lol spacefrodo's :P
Anyway ik heb de beta niet genoeg kunnen spelen.
Maar is er al een guild of hoe dat het ook in game noemt van 9L ?

jambajo

Legacy Member
RBMK zei:
Ik heb weeral zotte kuren gehad en heb de game al aangekocht via Steam voor alle zekerheid en voor hetzelfde geld komt mijn Collector's binnen op Vrijdag. Gelukkig doet het geen pijn. ;)

n/o ma hoe dwaas zijde gij wel nie?

M-Boy

Legacy Member
RBMK zei:
Edit: Btw. Ik heb al meermaals vernomen dat de bonus items die bij de Collector's edities aanwezig zijn nog niet gebruikt kunnen worden bij de headstart. Iemand idee of dit een feit is want als het waar is vind ik het persoonlijk echt niet kunnen. Wat is dan het nut van de headstart voor de mensen met een speciale editie als je van je extra's nog niet kan genieten? Ik zie er de logica niet van in eerlijk gezegd. Je krijgt bv. bij de Digital Deluxe edition een extra optie om je karakter aan te maken en te spelen als een joined trill maar als je daar tijdens de headstart geen gebruik van kan maken en het toch wou dan mag je je die week gewoon bezig houden met een karakter die je bij de officiële release toch weer zal deleten om dan pas van je bonus gebruik te kunnen maken. Maar goed, eerst zien of het waar is. Zo ja, so be it maar ik vind het toch niet echt kunnen.

Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet zo uit, heb lifetime genomen en ga dus beginnen met mijnen Borg om dan tegen de launch mijn joined trill char te maken :D

TRiSS

Legacy Member
M-Boy zei:
Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet zo uit, heb lifetime genomen en ga dus beginnen met mijnen Borg om dan tegen de launch mijn joined trill char te maken :D


Ervan uitgaand dan dat die WEL beschikbaar is vanaf headstart en niet pas vanaf launch :evil:

SHIGSY

Legacy Member
Is ook aan het kriebelen. Te meer daar mijn 5 weken verlof ook vrijdag van start gaan. :)

Nu ja, vlak voor einde Beta uit die Nederlandstalige fleet gestapt. Pakt niet echt op Star Trek om "Hollands" te zien passeren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan