Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Hmmm.. is de server mometeel plat ?

Denk het niet. Zit er nog altijd in.

Wel zot nu, al je bridge officers kan je volledig customizen gelijk je eigen character.

Spooner

Legacy Member
Was ook mogelijk op eind van beta :) is wel handig.
Opt moment wilt mennen authenticator ni meer authenticaten :(

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Was ook mogelijk op eind van beta :) is wel handig.
Opt moment wilt mennen authenticator ni meer authenticaten :(

Niet gezien in Beta, is echt wel aangenaam dat je dat nu volledig zelf kan doen.

Kan er ook niet meer in. Nou ja, zit al terug in Space Dock, intro achter de rug.

SHIGSY

Legacy Member
Zit vast op login. Constant "unable to authenticate". :(

Was te verwachten dat het het niet zonder probs ging gaan voor de eerste uren.

MinM

Legacy Member
vrij pissed uitgekeken naar dit weekend. verlof genomen voorwa stomme game mania die zich marktleider noemt heeft geen codes kunnen fiksen dan denk je woot heb pre order van battlefield en ze hadden ps3 codes, maar pc versie hebben ze geen codes kunnen fixen andermaal int zak gezet

RBMK

Legacy Member
Ik ben nog maar pas thuis. Ik ga eerst ff eten en dan ga ik er in vliegen. Tjonge, ik sta te popelen van ongeduld nu. :D Ik hoop maar dat ik vlotjes online geraak.

Btw. Wat betreft de retail versie. Ik denk niet dat GM er iets aan kan doen. Bij iedere verdeler stond er 29 Januari als release vermeld. Wij hebben 2 leveranciers en het was bij beiden hetzelfde. Ik had de Collector's besteld en die is vandaag ook niet binnen gekomen. Ik vroeg mij ook al af hoe men dit zou gaan oplossen. De mensen met een pre-order de game leveren op 29 Januari en de rest pas leveren op 5 Januari? Ik had geen flauw idee. Nu blijkt dat men gewoon alles zal uitleveren op 5 Januari.

Wel vrij irritant voor de mensen die hem via retail hebben besteld. Men had dit toch kunnen oplossen denk ik zo.

Hoe dan ook. Ik heb op veilig gespeeld en de game ook nog eens via Steam gekocht en ik ga er straks in vliegen. :applause: Nu heb ik tenminste nog hoop dat mijn Collector's volgende week binnen komt. :)

Edit: Miljaar, ik verneem op zowel de STO forums als de Steam forums dat er iets serieus mank is gelopen bij Steam. Blijkbaar gaat Steam zonder reden de volledige client opnieuw downloaden en installeren EN zelfs nadat je al ettelijke uren in de game hebt doorgebracht. Iemand hier aanwezig die dit kan bevestigen? Ik ga straks beginnen maar ik maak mij eerlijk gezegd al zorgen. Ik heb gisteren speciaal de game gedownload en geïnstalleerd, gepatched, enz... zodat ik niet al te veel tijd meer zou verliezen vandaag en het ziet er naar uit dat dit in het honderd zal lopen.

Ik durf bijna niet naar boven te gaan en de game op te starten. Er zijn héél wat mensen pissed heb ik de indruk en met reden zo te zien.

MinM

Legacy Member
BANGELIJK. heb naar cryptic een mail gestuurd met mijn probleem. dat ik een pre order heb staan bij een retailer dat niet op hun lijst ston en omdat ik in belgie woon er er geen enkele officiele in belgie gelegen is een headstart gevraagd. na een uurtje kreeg ik een mail terug met de vraag naar mijn account name en een screenshot of betalings bewijs.

opgestuurd en voila uurtje laten den deze access tot headstart.

RBMK

Legacy Member
En ik ben ferm in het zak gezet door Steam. Zoals reeds eerder vermeld is het gekende probleem blijkbaar een feit.

Ik start gewoon mijn comp op en zodra Steam is geactiveerd begint deze automatisch de STO client opnieuw te downloaden. Ik kan geen kant op. Gewoon wachten tot de game opnieuw is gedownload en geïnstalleerd. Het is om het schijt van te krijgen.:angry:

Ik loop ook al redelijk pissed rond. Ik ga nu naar beneden en ga mijzelf een paar pinten inschenken. Ik hoop gewoon dat ik deze nacht nog kan spelen.

RBMK

Legacy Member
yavik zei:
zijn er al 9 lives mannen die een fleet gemaakt hebben ?

Dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten. :)

Nu gewoon hopen dat ik ergens deze nacht nog online geraak. Daarnet nog zitten prutsen met mijn Steam instellingen maar niks helpt. Ik wacht nu gewoon tot hij de client opnieuw heeft gedownload, daarna ga ik automatisch updaten via Steam uitschakelen, game installeren en game launchen via de originele STO.exe en hopen dat alles werkt.

Ik ben in afwachting, zoals reeds eerder vermeld, enkele biertjes aan het consumeren. Straks start ik STO voor het eerst licht bezopen op. :D

Quiller

Legacy Member
MinM zei:
BANGELIJK. heb naar cryptic een mail gestuurd met mijn probleem. dat ik een pre order heb staan bij een retailer dat niet op hun lijst ston en omdat ik in belgie woon er er geen enkele officiele in belgie gelegen is een headstart gevraagd. na een uurtje kreeg ik een mail terug met de vraag naar mijn account name en een screenshot of betalings bewijs.

opgestuurd en voila uurtje laten den deze access tot headstart.


Wel... jij kan alvast niet beweren dat Cryptic geen moeite doet om zijn klanten tevreden te houden :p

btw : ik vind het spel nog 'lichtjes' verbeterd tegenover de beta (logisch mss) en vind het helemaal niet erg om de eerste missies opnieuw te spelen :p

RBMK

Legacy Member
Quiller zei:
Wel... jij kan alvast niet beweren dat Cryptic geen moeite doet om zijn klanten tevreden te houden :p

btw : ik vind het spel nog 'lichtjes' verbeterd tegenover de beta (logisch mss) en vind het helemaal niet erg om de eerste missies opnieuw te spelen :p

Damn, ik word bijna gek. Ik kan echt niet meer wachten nu. Ik hoop dat ik straks eindelijk kan beginnen spelen. Hopelijk geen tegenslagen meer. Hopelijk is die download van Steam noodzakelijk geweest om de client volledig te vervangen, gebeurt het geen 2e maal meer en kan ik straks eindelijk beginnen.

Ik heb hier zo'n zin in gekregen dat ik er momenteel alles zou voor doen om te kunnen spelen. Ik heb gewoon beneden ff gewacht tot de update zeker helemaal voltooid is want mijn ouders beginnen te klagen dat ik te veel over en weer aan het lopen ben. :)

ViPeR01

Legacy Member
Yap. Just lifetime gekocht en me borg gemaakt! Die ziet er lekker vet uit! De fun kan beginnen, wilde geen char maken als het geen joined trill of borg was. Die joined trill probeer ik wel later :D Time for some pewpewzor!

tb-303

Legacy Member
MinM zei:
vrij pissed uitgekeken naar dit weekend. verlof genomen voorwa stomme game mania die zich marktleider noemt heeft geen codes kunnen fiksen dan denk je woot heb pre order van battlefield en ze hadden ps3 codes, maar pc versie hebben ze geen codes kunnen fixen andermaal int zak gezet

Menneke begint eens wat te chillen, wat kan gm daar aan doen dan CRYPTIC aan BEPAALDE instanties/regios headstart codes geeft????

Ten tweede was toch gij die hier zo hoog van de toren zat te blazen dat "ge uw connecties had bij gm"? (Indien zo ben ik blij dat het zo nog maar eens word aangetoont dat er geen "speciallekes" zijn maar iedereen gelijk is als klant).

Ten derde, ge zou u ook wat beter kunnnen informeren op voorhand door bijvoorbeeld TE VRAGEN of je codes kreeg voor headstart of te mailen naar de klantendienst... te moeillijk waarschijnlijk?!
En als ge dat gedaan hebt dan spreek je de persoon in kwestie aan die u verkeerde info geeft!
Roepen van achter de pc is idd gemakkelijker dan met u hoofd in de grond voor een toog van een winkel staan...

En wat heeft het ermee te zien dat men voor andere games wel codes heeft??!!
Dat is GEEN keuze van een retailer hoor! Maar dat is blijkbaar te moeillijk om te snappen??

Er zitten daar geen chineeskes in de kelder van game mania die codes maken op vraag van de chief bij gm zulle... :ironic:

Alleszins veel geluk de volgende keer bij frs, fnac, dreamland, bart smit of dergelijke voor uw headstart codes :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan