Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Urh, dat beta-argument is zo afgezaagd.
Je kan dat gebruiken als het spel nog maanden weg is van de release, niet de week ervoor. Release-patches kunnen veel doen voor het finetunen van het spel, maar de zogenaamde 'wonderpatches' zijn mythes. Die gaan niet opeens iets fundamenteel veranderen aan het spel.

De ground combat van STO is fundamenteel gewoon minder goed als de space combat, dat gaat niet opeens veranderen met een launch-patch.

Bij STO juist wel. Nog eens, de staat van het spel tijdens de laatste weken van Beta was nog altijd ver van wat het nu is. Wereld van verschil en het zou me sterk verwonderen dat een Reviewer hier zich niet door heeft laten beinvloeden.

MinM

Legacy Member
lol server crashed atm. het begon allemaal met zware laadtijden bij zone veranderingen.
denk da cryptic best is kan overwegen extra serverke te plaatsen want als het nu al zo is wa moet zijn met release

yavik

Legacy Member
yep disconnected, en zelfs server disconnected, zal we zo weer op komen

MinM

Legacy Member
yavik zei:
nog steeds niemand die een fleeet heeft gemaakt :-)

heb al meerdere pogingen ondernomen om een 9lives fleet te bouwen maar als niemand online is ofzo kan ik er niks aan doen he


ik stel voor dat iedereen die in een 9 lives fleet wil mij add
Jack@MinM

als we met 5 online zijn kunnen we een fleet bouwen

yavik

Legacy Member
ok zal het doen, maar ga je de fleet 9lives noemen ?

ingame = Likana@yavik , yes I play a girl :-)

Sir.Killalot

Legacy Member
SHIGSY zei:
Bij STO juist wel. Nog eens, de staat van het spel tijdens de laatste weken van Beta was nog altijd ver van wat het nu is. Wereld van verschil en het zou me sterk verwonderen dat een Reviewer hier zich niet door heeft laten beinvloeden.


Dus de ground combat is nu fundamenteel even sterk als de space combat volgens u?

SHIGSY

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Dus de ground combat is nu fundamenteel even sterk als de space combat volgens u?

Zeg ik nergens niet dat het zo is. Ze zijn nu in elk geval een pak aangenamer, geen enkele bug meer tegen gekomen wat tijdens beta schering en inslag was. Space Combat is uiteraard veel interessanter dat ground.

Nostradamus2000

Legacy Member
btw wa is olle build ?, ben lt5 ma heb ben gewoon alles aan het maxen wa ik momenteel heb. kieke dak zen :s

Sir.Killalot

Legacy Member
yavik zei:
Hey Sir Killa speel je ook STO ?

Nein, momenteel niet het geld noch de tijd ervoor.


Aan de ene kant jammer, want ik vond de dodgefights in space combat best wel tof. Stealthen als Klingon en dan een vijand in de rug aanvallen, pretty sweet. Aan de andere kant denk ik niet dat het spel me lang zou kunnen bekoren, daarvoor is het té instanced.

VV@rl()rd

Legacy Member
Ja lap het is ook al van dat:

Hellon,Cheap_Sto_Energy 100K only 19$ .All kinds of Games' Cheap In-game Currency on *********

Zag ik net in mijn mailbox :\.

RBMK

Legacy Member
TRiSS zei:
Je kan wel een Trill karakter maken, maar dat kon ook al in beta. Ik denk niet dat dit hetzelfde is als de 'joined trill' die je zal kunnen aanmaken na de headstart, als de preorder kadootjes beschikbaar komen... Ik zag tenminste geen speciale traits bij de trill optie in de character creation die er nog niet waren tijdens beta...

Bedankt voor de info. De extra's en skills zijn er inderdaad niet bij maar goed, ik ben al tevreden dat ik toch als een trill kan spelen. Ik ga toch vrij op m'n gemakje spelen. Geen rush, gewoon van alles genieten. Missies doen, door de ruimte laveren, verkennen, scannen, wat schepen in gort knallen, rond paraderen in de gangen van de Earth Spacedock, crew en schip customizen, enz... :)

Ondanks de problemen die ik al heb gehad (Ondermeer laadscherm die tergend traag vooruit gaat en dan een server disconnect als gevolg heeft, enz.) kan ik steeds meer met volle overtuiging zeggen dat deze game mij erg in de smaak gaat vallen. Zoals reeds eerder vermeld is het natuurlijk nog veel te vroeg om nu al te zeggen of de game mij binnen hier en een paar maand nog zal kunnen boeien maar ik heb alvast goeie hoop. We zien wel.

Dat ik al een tijd uit kijk naar een deftige Space MMORPG (EVE buiten beschouwing gelaten want ettelijke jaren na release nog beginnen met een game die zo uitgebreid is zie ik eerlijk gezegd nooit zitten.) zal er ook wel iets mee te maken hebben.

En wat de away missies betreft. Ik ga er ook geen doekjes om winden. Van wat ik nu al heb gezien en gedaan kan ik ook afleiden dat ze toch een niveau minder zijn dan de ruimtegevechten maar ze zijn zeker ook niet slecht. Ver van zelfs en bovendien zorgen ze voor de perfecte balans tussen beiden en zorgen ze voor genoeg afwisseling. Het is trouwens best wel cool om op planeten en in schepen je kapitein te kunnen bewonderen samen met zijn trouwe team officieren. :D

Ruimtecombat vind ik in ieder geval helemaal top en steeds meer nu ik beetje bij beetje het systeem begin te snappen en mijn draai begin te vinden. Helemaal in het begin (Nu nog bij momenten.) deed ik nogal rare bewegingen met mijn schip, had ik moeite om mij goed te positioneren, ging ik ofwel soms te snel of net te traag (Vooral te snel) en lagen mijn vingers af en toe in de knoop. :D Mijn eerste gevecht kreeg ik enkel de boodschappen hull dmg 75%, 50% en 25% MAAR toch net niet de pijp uit gegaan.

Ik ben er nog altijd niet aan uit hoe je er voor kan zorgen dat al je officieren hetzelfde uniform dragen tijdens away missies. Je krijgt bij aanschaf een gratis kans om hun outfit en naam te veranderen maar ik had gehoopt op een gemakkelijke manier om de outfit van je kapitein over te hemelen want zo uit mijn hoofd tot in detail opnieuw maken kan ik nu ook weer niet.

Het is wel logisch natuurlijk maar ik verdwaal momenteel wel nog in de vele skills, wapens en andere apparatuur.

Ik vraag mij bovendien af hoe en wanneer ik aan mijn science schip moet komen dus wanneer ik kan switchen tussen mijn light cruiser en mijn eerste echte schip voor mijn class.

Ik ben nogthans gaan rondneuzen in de shipyard maar kon niks vinden buiten de mogelijkheid om te customizen en dergelijke. Credits heb ik in ieder geval niet dus als je moet betalen zal het nog wel enkele uren duren vooraleer ik er mij eentje kan kopen.

En Nostradamus2000, ik heb ook geen flauw idee wat mijn build zal worden. Ik had plannen maar het ziet er naar uit dat die in het honderd gaan lopen. :) Oh, we zien wel. Tijd genoeg om alles uit te vissen. ;)

PS. Iemand idee of de servers al terug 'up and running' zijn? Zoniet, hopelijk duurt het niet de volledige nacht.

RBMK

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Op level 10 krijg je een nieuw schip dacht ik.

Bedankt Sir. Killalot. :) Ik heb de info net gelezen op de officiële fora. Je eerste schip na je starter schip (T2) krijg je zodra je Luitenant Commander bent.

Is dat dan niet lvl 20? Op sommige fora zegt m'n 11. Ik kan niet meer volgen.

Iedere grade is toch een lvl? Ensign is 10 grades en Luitenant is 10 grades dus... Enfin, zo zie ik het toch. Och, hell. :p

VV@rl()rd

Legacy Member
RBMK zei:
Bedankt Sir. Killalot. :) Ik heb de info net gelezen op de officiële fora. Je eerste schip na je starter schip (T2) krijg je zodra je Luitenant Commander bent.

Is dat dan niet lvl 20? Op sommige fora zegt m'n 11. Ik kan niet meer volgen.

Iedere grade is toch een lvl? Ensign is 10 grades en Luitenant is 10 grades dus... Enfin, zo zie ik het toch. Och, hell. :p

Zover ik herinner bekom je Lt. vanaf je de toturial finished. Eens je Lt. rank 11 wordt, promoveer je naar Lt. Cmdr. rank1 en krijg je een quest voor je volgende ship.

Spooner

Legacy Member
Ensign ben je maar de eerste level, daarna ben je Lieutenant, dat dan 10 levels dus op level 11 ben je Lt. Commander . Dus dan klopt het :)

MinM

Legacy Member
atm Lt. 10 nog heel effe en heb men nieuwe cruizer tier 2(beta ben ik tot tier 3 geraakt)
dus atm gaat het heel vlotjes terug omhoog. Ken die mappen en die stelsels uit men hoofd tot en met romulan dus ...


MORGEN OM 21U SPREKEN WE AF OP SOL(CEREMONIE HALL) OM DE FLEET OP TE STARTEN. IK ZAL NAAST DE CEREMONIELEIDER STAAN EN ZAL 4 MAN TOEVOEGEN. DE ANDERE DIE ER OOK ZIJN WORDEN GEWOON INVITED. OOK ZAL IK ZIEN HOE IK DE BANK KAN REGELEN

hoe we alles regelen moet ik zelf nog bezien. belangrijkste is dat de fleet wordt opgestart in de eerste plaats

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
atm Lt. 10 nog heel effe en heb men nieuwe cruizer tier 2(beta ben ik tot tier 3 geraakt)
dus atm gaat het heel vlotjes terug omhoog. Ken die mappen en die stelsels uit men hoofd tot en met romulan dus ...


MORGEN OM 21U SPREKEN WE AF OP SOL(CEREMONIE HALL) OM DE FLEET OP TE STARTEN. IK ZAL NAAST DE CEREMONIELEIDER STAAN EN ZAL 4 MAN TOEVOEGEN. DE ANDERE DIE ER OOK ZIJN WORDEN GEWOON INVITED. OOK ZAL IK ZIEN HOE IK DE BANK KAN REGELEN

hoe we alles regelen moet ik zelf nog bezien. belangrijkste is dat de fleet wordt opgestart in de eerste plaats

Ik zou graag helpen maar ik ga morgen niet tegen 21u online geraken. Het zal pas iets na 22u zijn maar ik hoop dat je mensen genoeg zal kunnen verzamelen rond dit uur. :)

Tijdens downtime servers de thread op de officiële fora proberen te volgen. Het was niet normaal. Sommigen begonnen stukken tekst te citeren uit Star Trek episodes, enz... en telkens je een pagina bekeken had en de volgende ging laden waren er op z'n minst al meer dan 20 pagina's bij gekomen. :D

Slim van Cryptic dat ze een queue hebben gebruikt om al dat volk weer online te krijgen want anders was de server waarschijnlijk in een mum van tijd weer down.

Maar goed, ik ga terug naar boven nu. De game weer opstarten en inloggen. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan