Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
man kom je juist thuis vqn uw werk en is de server plat. hoop dat men headstart login geldig is tot 5 feb of ik kan 3 dagen niet spele zou ik wel klote vinden want dan had ik niks aan die headstart :p

?therapy?

Legacy Member
Is dat nu eigenlijk al echt gereleased of juist pre-orders die al op de servers geraken? Precies nogal veel serverproblemen moest het enkel pre-orders zijn? :x

/edit: K, nevermind dus :') MinM geeft nogal een antwoord op men vraag ^^

MinM

Legacy Member
mensen voor de 9lives fleet die opgestart is. gewoon effe mij pmen en voeg ulle toe.


info over de fleet bank ga da hier posten aangezien wij geen eigen forum hebben :p en omdat het toch allemaal 9livers zijn die bij ons in de fleet zitten.


heb er 35000credits op gezet da kon ik zeker missen heb nu nog een kleine 50000credits over. omdat ik gehoord had dat mensen wat geld problemen hadden :p.
Momenteel heb ik er een maximale withdraw van 25000 op staan voor de leader, senior lt, lt en junior lt. gelieve spaarzaam te zijn met de credits want een extra bank tab bij kopen kost al snel 125000 credits... wapens mja als ge ze ziet neemt ze maar he ze dienen voor mensen om te lvlen en je kan ze alter altijd terug plaatsen. als ik lvl zal er mkIII en MkIv bij komen en dat zal niet lang meer duren aangezien ik al aan lvl lt commander 6 zit :p

syndrom

Legacy Member
hoe zit dat nu met mensen die bij direct2drive.co.uk besteld hebben? wanneer moeten wij onze retail key activeren?

RBMK

Legacy Member
Wat de kak man. Ik weet dat het begin van een MMORPG niet altijd vlotjes verloopt en ik weet ook dat ze daar bij Cryptic hun uiterste best doen en het ook maar mensen zijn EN daar heb ik respect voor maar het is toch om krulhaar van te krijgen als je nog niet lang thuis bent, net met een smile van jewelste naar je kamer komt gelopen, je comp op start, het van binnen al voelt rammelen van opwinding omdat je straks in het Star Trek universum kunt duiken en dan plots te zien krijgt dat de servers down zijn. Ik word er ook down van om eerlijk te zijn.

Ik heb gelukkig een filmpje van bij ons (De videotheek) mee gebracht. Uit voorzorg. :p Persoonlijk had ik liever niet kunnen kijken maar kom.

Pffff...

Ik heb nog niet al te veel gehad aan die headstart om eerlijk te zijn. Ik heb met moeite zo'n 13u kunnen spelen. Waren de servers constant live dan was dit zeker het dubbele en was ik al Lt. Commander en had ik mijn eerste Science schip al.

Ik hoop dat men vrij snel met die nieuwe hardware op de proppen komt want zoals het er nu naar uit ziet zullen de servers telkens plat liggen als ik online wil komen. :(

Edit: Zelfs hun website begint het te begeven heb ik zo de indruk.

2e Edit: Ik ga weer pinten drinken geloof ik. :D 2 uur aan één stuk, dat belooft.

3e Edit: Ik bedacht net dat in Amerika deze nacht de officiële release van start gaat en ondermeer Gamestop nachtopening doet. Waarschijnlijk neemt men voorzorgsmaatregelen maar ik had het toch liever anders gezien.

MinM

Legacy Member
denk da ze het bij cryptic hebben onderschat imo. omdat hun server capaciteit vrij goed hun vorige mmo's hebben kunnen draaien dachten ze wss da zal bij sto ook wel lukken. ze hebben al servers bijgeplaatst btw dat kon je bij een een downtime lezen in de beta.


mja als ik morgen niet meer kan spele omdak men retail nog niet heb(5feb) gaank zeker ni pissed zen op cryptic maar op GM

juist mail gekregen van cryptic ivm met die periode die ik niet zou kunnen spele tussen 2feb en 5feb.

Greetings,

The limits of the Grace Period have not been announced. We hope that it will
cover delays that you may encounter picking up your box, but we are unable to
currently provide a definite conclusion for the grace period.

Thank you for your patience and understanding.
Live long and prosper,
The Cryptic Support Team

als men engels correct is dan interpreteer ik da als IK KAN SPEL TOT EN MET DE 5de :p

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
denk da ze het bij cryptic hebben onderschat imo. omdat hun server capaciteit vrij goed hun vorige mmo's hebben kunnen draaien dachten ze wss da zal bij sto ook wel lukken. ze hebben al servers bijgeplaatst btw dat kon je bij een een downtime lezen in de beta.


mja als ik morgen niet meer kan spele omdak men retail nog niet heb(5feb) gaank zeker ni pissed zen op cryptic maar op GM

Ik denk niet dat je problemen zult ervaren gezien Cryptic daar rekening mee houdt en je zelfs nog een 5-tal dagen na relase de tijd geeft om je retail key in te geven. Ze weten daar ook wel dat niet iedereen stipt op dezelfde dag bij iedere winkel wereldwijd aan z'n retail exemplaar geraakt en bovendien weet men ook dat de officiële release in Europa maar 5 Feb. is. Enfin, mocht men dat laatste niet weten dan was het helemaal erg. :p

Edit: Net die mail van Cryptic gelezen die je hebt gepost. Het zou helemaal te gek zijn mocht dit niet het geval zijn. Niet? Europese release is 5 Feb. Dan zou m'n gewoon alle Europeanen in de kou laten staan. Dat zou pas erg zijn.

MinM

Legacy Member
rmbk had een vraag btw zen een missie"patrol celest sector" vergeten te doen van lt klasse. doen we da samen?

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
rmbk had een vraag btw zen een missie"patrol celest sector" vergeten te doen van lt klasse. doen we da samen?

Met véél plezier. :) Als ik die nog niet heb tegen dan hoop ik dat je hem kan delen. Leuk dat je het vraagt trouwens. :niceone:

Maar goed, nu ga ik naar District 9 kijken. Tijd om te spelen zal ik, vrees ik, niet meer hebben vandaag.

Edit: Ik vraag mij wel af wanneer en hoe ik men retail key van Steam zal ontvangen. Nog geen mail en de game is reeds uit mijn gamelijst verdwenen van m'n Cryptic account. Oh, we zien wel.

Nogmaals 2e Edit :p: Zo te zien zijn servers weer online. Hehehe.... Tja, normaal was ik al naar de film aan het zien maar ik ben zo bezeten dat ik niks anders meer doe dan STO forums en websites bezoeken. :)

Edit 3: Wat mensen allemaal niet doen om zich bezig te houden terwijl STO offline is.

Dit vond ik hilarisch.

I've been trolling alot, and I've thought about how upset and frustrated we all are. I also took time to look at it from Cryptic's eyes...this is what I evnisioned:


CEO: Reroute ALL power from the game server to the forum...we've had another expected crash!

IT Officer: But sir! The game server...the forums...they'll...

CEO: Shut up and do it! I know what I'm doing!

IT Officer: Aye sir!

Company Intercom: Warning! Server meltdown in progress! Cut primary relays to avert meltdown. DecaDuoQuad Processors overheating! Playtime Inhibitors activated! Game Server offline! Forum integrity at 5%. Twenty seconds remaining until castostphic epic failure!

IT Officer: Primary Re-relays cut! DecaDuoQuad Processors ejected! Dual-Polarizing Forum Network....wait!!!!

GM Officer: Sir! Fifty-Thousand Trekker-Class Customers decloaking off the starbard and port bow!

CEO: RAISE FORUM FLAME SHIELDS!!!!! Fire ALL cut-n-paste excuses, 4 hour delays, and vague updates!!!!

Company Fire Alarm: Beep! Beep! Beep! Red Alert! Fire on forums!

IT Officer: Sir! ZOMG, They're starting to post!!!!

CEO: Brace for impact! Grab the extinguisers...and....the "1,000 Bad Excuses for Dummies" manual!!!!

Company Janitor/FX Manager: *Excuse* *Reply* *Fanboy* *Post* *Flame* *Flying Sparks and Fog Machine*

Company Teleprompter: All employees throw yourselves to the LEFT!!! NO! THE OTHER LEFT!!! Good!!!

Redshirt Employee #1: Ahhhhhhhhhhhhh! Pew pew pew pew pew!

CEO: God Damage Report!

Company Bean Counter: Profits down by 50%, 200 employees quit, 50,000 angry suicidal customers, 100 bad reviews, 220 emergency down times, fires on floors 5 and 6, server damaged beyond repair, forum integrity failing fast...

CEO: This is the CEO...All employees abandon company! I repeat: ALL employees abandon company! Activate Auto-Epicfail-Selfbankrupt, twenty day silent countdown! Transfer all remaining funds to my private Swiss bank accounts! Authorization Code: 1 2 3 4 5...Activate!

Company Intercom: Attention! Auto-Epicfail-Selfbankrupt initiated! Transfersing all remaining funds to Swiss bank accounts! Twenty day silent countdown, there will be no futher notice. Please walk calmly to the fore and aft escapedoors. Do NOT run! Unemployment checks will be sent out in two months. Goodluck!

CEO: Everyone! Get out of here...and...get the investors and stockholders to the escapedoors...MOVE!

Officers: Yes sir! Yes sir! Sir! Aye Sir! Pew pew!

CEO: YOU! Whats your name kid!

Redshirt Employee #2: Doner, Braindon Doner, sir!

CEO: Well Doner, it was nice serving with you, whatever your job was...see you at the next job!

Doner: I was the Janitor. Sir?...She was a fine...

CEO: DONT! Please!

Doner: Sorry sir! Do you think they're make another?

CEO: Well, there's only one letter left in the alphabet, unless they do double letters...

Doner: Yes sir you're right! I'll see you at the next company!

CEO: No you wont! Clean the floors and you can go. Shoo, out of my way!

Company Intercom: Attention! Internet access discontinued due to unpaid bills. Financial transfers to Swiss bank accounts canceled! Hello...Hello?

CEO: CRYPTICCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!! PEW PEW PEW!

ViPeR01

Legacy Member
Naja. Dlgamer heeft daarjuist mijn pre-order code gestuurd, dus mijn digitale collectors edition is al toegevoegd dus ik kan sebiet eens zien wat ik allemaal al kan krijgen. Eindelijk me items! woo!

MinM

Legacy Member
ma lol ben al 5 keer gecrashed
elke keer als ik verander van map word ik uit men client gegooid :s

Ullewupper

Legacy Member
MinM zei:
ma lol ben al 5 keer gecrashed
elke keer als ik verander van map word ik uit men client gegooid :s

Kheb er ook last van. Gisteren toch een beetje kunnen spelen, ook als Klingon. :niceone:

DoomSayerSantos

Legacy Member
Client crashed idd geregeld.
Hopelijk brengt de upate wat stabiliteit.
BTW kan er buiten @MinM nog iemand anders mensen aan de fleet toevoegen ?
Want ik zie die nooit online.

Sharp

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Client crashed idd geregeld.
Hopelijk brengt de upate wat stabiliteit.
BTW kan er buiten @MinM nog iemand anders mensen aan de fleet toevoegen ?
Want ik zie die nooit online.

Hij is nu online, maar had dat probleem gisteren ook. ;)

MinM

Legacy Member
MENSEN DIE DE FLEET WILLEN JOINEN GEEF UW NICK in PM


btw weet iemand nog die crystaline zijn?

syndrom

Legacy Member
nog geen een crash gehad infeite.

KVrees echt wel voor de server though als het retail is

ViPeR01

Legacy Member
je kan ook altijd mij pme : Norsixa@norsixa voor invite. Ben meestal wel online. Mss kunnen we een ventrilotje regelen? Klinkt wel fun om op ventrilo een mission te doen tbh :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan