Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jambajo zei:mja het feit is dat de kern van het spel suckten daaraan kunnen ze nu eenmaal niets aan veranderen
niks dat ze zullen toevoegen in de toekomst zal bv. van het feit afdoen dat alles zich afspeelt in instanced 2D arenas met een ruimte-achtergrond...
) is het niet langer een opinie maar een feit 



jambajo zei:Gezaag
Darius Craven zei:gemem door ne dikke nek
) en ze werken ook aan hun mmorpgs tot ver in de toekomst (anarchy online)



jambajo zei:lalala
jambajo zei:tzal wss door die lifetime sub scam zijn da cryptic nog zon gedrocht in de toekomst zal kunnen uitbrengen
ze hebben nu ook cash shops geintroduceerd dacht ik
ze proberen alles eruit te persen
die CEO van cryptic zit nu margaritas te drinken op 1 of ander strand in thailand


syndrom zei:mja het gaat hier weer de verkeerde kant uit, kzou graag es een discussie kunnen houden over de game maar als iedereen hier iedereen begint een troll ne noemen.
Spijtig want ik heb ook wel men bedenkingen bij de game momenteel, en ik heb speel het dus wel en heb het gekocht, maar ik begin mij een beetje geript te voelen![]()
Cryptic Studios' Web site contains several images of concept art from one or more additional games currently in development.[10] One of these games is rumored to be Neverwinter Nights MMO.
TRiSS zei:bedenkingen bij de game zijn 1 ding, maar moet dat persé op dat toontje van iedereen-die-dit-wel-leuk-vindt-is-lame? (en daar bedoel ik niet jou mee)? Ook dat constante "de enige bedoeling is oplichterij" lijkt me er wat over...
Inhoudelijk:
ik vind instancing zelf in de meeste gevallen een voordeel ipv een nadeel, ik heb zelf niet zo'n behoefte om in de rij te gaan staan voor een spawn, of om mij door een massa te moeten worstelen om iets van een npc gedaan te krijgen. Wel zouden er misschien wat meer gebeiden kunnnen komen die niet ge-instanced zijn (de spacedocks mss?).
Ook het "gebrek" aan "straf" bij overlijden vind ik zelf als redelijk casual player geen nadeel, ik speel om het spel zelf, niet om te kunnen roepen dat ik er zoveel tijd in heb gestopt dat ondanks de moeilijkheidsgraad/penalty ik toch level x bereikt heb. Levelen is voor mij minder een "doel" op zich, eerder bijna een "gevolg" van het spelen...
De algemene stabiliteit mag zeker wel een graadje omhoog, daar ben ik het mee eens.
Ik denk dat er op sommige punten gewoon een "agree to disagree" zal moeten ontstaan, en als we dat dan nog is op "volwassen" wijze kunnen doen...