RBMK
Legacy Member
jambajo zei:ja tis makkelijker als ze de zageventen gewoon het zwijgen opleggen, dat gebeurt ook in een communistisch/facistisch regime.
Je spreekt hier eigenlijk jezelf zwaar tegen want als ik zo al je vorige posts na ga lezen dan merk ik dat je net dezelfde ingesteldheid hebt. Alleen jou mening telt en niet die van een ander. STO is slecht, barslecht en iemand die de game goed vindt is duidelijk niet goed bij z'n hoofd want dat kan gewoon niet.
Daarom dat ik ook niet veel zin had om met jou een discussie aan te gaan.
Maar goed, heb je echt niks anders te doen?
STO, zou dat niks voor jou zijn? 
Btw. De goldsellers zijn weer goed op dreef. Alleen vandaag al heb ik maar liefst 7 mails ontvangen.
En nog iets, wie heeft de game hier allemaal digitaal aangekocht via Steam? Hebben jullie ook die 3 uniformen van de originele serie niet gehad? Ik kon alles activeren via C-Store behalve die 3 uniformen en die chromodynamic armor werkt niet naar behoren. Enfin, ik kan de armor ingame niet zien. Niet in mijn status window en ook niet als ik op planeten en/of stations rond loop.
Ik heb naast jou al 4 mensen in mijn friends list staan die nog geïnviteerd moeten worden in de fleet.
Zodra ik iemand online zie is het prijs. Ik hou jullie in de gaten. 
