Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RBMK

Legacy Member
jambajo zei:
ja tis makkelijker als ze de zageventen gewoon het zwijgen opleggen, dat gebeurt ook in een communistisch/facistisch regime.

Je spreekt hier eigenlijk jezelf zwaar tegen want als ik zo al je vorige posts na ga lezen dan merk ik dat je net dezelfde ingesteldheid hebt. Alleen jou mening telt en niet die van een ander. STO is slecht, barslecht en iemand die de game goed vindt is duidelijk niet goed bij z'n hoofd want dat kan gewoon niet.

Daarom dat ik ook niet veel zin had om met jou een discussie aan te gaan.

Maar goed, heb je echt niks anders te doen? :p STO, zou dat niks voor jou zijn? :evil:

Btw. De goldsellers zijn weer goed op dreef. Alleen vandaag al heb ik maar liefst 7 mails ontvangen.

En nog iets, wie heeft de game hier allemaal digitaal aangekocht via Steam? Hebben jullie ook die 3 uniformen van de originele serie niet gehad? Ik kon alles activeren via C-Store behalve die 3 uniformen en die chromodynamic armor werkt niet naar behoren. Enfin, ik kan de armor ingame niet zien. Niet in mijn status window en ook niet als ik op planeten en/of stations rond loop.

SHIGSY

Legacy Member
Hup hup, waar blijft die fleetinvite? Feeling lonely in space and Vulcan officers are no fun on the bridge.

RBMK

Legacy Member
SHIGSY zei:
Hup hup, waar blijft die fleetinvite? Feeling lonely in space and Vulcan officers are no fun on the bridge.

Als je nog een kwartiertje geduld hebt dan kom ik online en invite ik je meteen. ;) Ik heb naast jou al 4 mensen in mijn friends list staan die nog geïnviteerd moeten worden in de fleet. :) Zodra ik iemand online zie is het prijs. Ik hou jullie in de gaten. :D

Misterblort

Legacy Member
ok heb nieuw manneke gemaakt want was tactical, maar mijn klingon is ook tactical dus da zou een beetje stom zijn :)

heb dan maar science gepakt, lekker shields leechen enzo ;)

Loom@BLoRT invite to fleet plz!

edit : naam was fout :p

ViPeR01

Legacy Member
RBMK zei:
Je spreekt hier eigenlijk jezelf zwaar tegen want als ik zo al je vorige posts na ga lezen dan merk ik dat je net dezelfde ingesteldheid hebt. Alleen jou mening telt en niet die van een ander. STO is slecht, barslecht en iemand die de game goed vindt is duidelijk niet goed bij z'n hoofd want dat kan gewoon niet.

Daarom dat ik ook niet veel zin had om met jou een discussie aan te gaan.

Maar goed, heb je echt niks anders te doen? :p STO, zou dat niks voor jou zijn? :evil:

Btw. De goldsellers zijn weer goed op dreef. Alleen vandaag al heb ik maar liefst 7 mails ontvangen.

En nog iets, wie heeft de game hier allemaal digitaal aangekocht via Steam? Hebben jullie ook die 3 uniformen van de originele serie niet gehad? Ik kon alles activeren via C-Store behalve die 3 uniformen en die chromodynamic armor werkt niet naar behoren. Enfin, ik kan de armor ingame niet zien. Niet in mijn status window en ook niet als ik op planeten en/of stations rond loop.

Als je equips wilt laten zien, moet je naar de customize npcs gaan, waar je je eigen ventje en officers kan veranderen. Onder je character zelf staat er een button, show items. Dan pas gaan je equips tonen, denk dat dit de enige manier is, als je dat bedoelt dan.

tb-303

Legacy Member
jambajo zei:
yes let's all be positive, happy children!!
sorry mensen, negativiteit is niet toegelaten in deze thread volgens Darius Craven.
niemand mag woorden vuilmaken aan deze "star trek" mmorpg, anders ban van de mod voor 2 dagen
Iedereen mag zijn mening hebben, maar gij hebt nu op paar paginas thread al minstens 10 keer gezeik gegeven op het spel.


Nogmaals , ook ik vind het spel niet zo leuk, maar hou het dan toch bij 1 of twee keer u mening geven... heb je nu echt maar een pindanoot in uw hoofd dat ge niet snapt dat NIEMAND er iets aan heeft of het interessant vind dat ge iedere pagina van de thread wat trashtalk neerpoot??!!

Levi_lenaers

Legacy Member
heeft niemand zo'n 10dagen pas die die kan missen, wil het wel eens proberen

RBMK

Legacy Member
ViPeR01 zei:
Als je equips wilt laten zien, moet je naar de customize npcs gaan, waar je je eigen ventje en officers kan veranderen. Onder je character zelf staat er een button, show items. Dan pas gaan je equips tonen, denk dat dit de enige manier is, als je dat bedoelt dan.

Ook als je anders geen problemen hebt met armor? Alle andere armor wordt wel getoond op mijn karakter. Ik heb er ook al een topic over gevonden op de officiële fora. Het zou volgens sommigen een bug zijn. Wel leuk, bonus armor en tegen dat ik het zal kunnen zien ga ik al wat beters hebben. :)

Oh ja en trouwens, gewoon ter info, die extra costumes heb ik wel ontvangen maar die gaan blijkbaar niet via de C-Store maar kan je automatisch selecteren in de char. creator. :)

En ik heb gisteren veel gedaan maar weinig progressie. Ik had een quest in zo'n War Zone (Ik moest er gewoon naar toe gaan.) en die wou blijkbaar niet updaten en ik had het pas door nadat ik zo'n 4 keer aan zo'n battle had deelgenomen. Daarna nog wat PvP gedaan in een space encounter omdat ik dacht dat dat het zou doen maar noppes. Ik heb toch al wat PvP punten nu. :applause:

TRiSS

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
heeft niemand zo'n 10dagen pas die die kan missen, wil het wel eens proberen

heb nog geen 10-dagen pas gezien, als ik die krijg mag je die gerust hebben!

yavik

Legacy Member
misschien moeten we een fleet forum starten op één van de vele free forum providers die je op het net kan vinden, zou makkelijker zijn voor planning en dingen te onderverdelen en events te plannen voor fleet :-)

TRiSS

Legacy Member
yavik zei:
misschien moeten we een fleet forum starten op één van de vele free forum providers die je op het net kan vinden, zou makkelijker zijn voor planning en dingen te onderverdelen en events te plannen voor fleet :-)

TRiSS zei:
ik kan evt wel een teamspeak3 server opzetten... (via non profit license, tot 512 slots), heb nog ergens een unmetered dedicated server met wat sites die dat nog wel aankan... Eventueel kan daar ook nog wel een website/forum op als er genoeg interesse is...

Geen ventrilo wegens hun belachelijke licensing policy: of je kan gratis tot max 8 slots, of je moet betalen voor ineens minstens 1000 slots...

aanbod geldt nog steeds...

TRiSS

Legacy Member
Aynix zei:

voor de 9lives sto fleet wil ik dat wel doen ja.... (niet gratis als in "voor elke 9liver een gratis site + ts server :p )

ik heb die server toch draaien, dus zolang er capaciteit over is en voor zaken waar ik zelf ook iets aan ga hebben (in dit geval, als fleetmember), waarom nie...

Ullewupper

Legacy Member
Is wel nuttig voor de fleet. Maar wie neemt de leiding van de fleet op zich? :p

Met de site wil ik wel helpen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan