Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
gvd he waarom sturen die van cryptic mij gene mail met een aanpassing van men account
als ik kon spele was ik nu al cpt


edit ik schrijf dit stukje en komt juist mail binnen dat men grace periode is aangepast tot 12feb :d loool

Quiller

Legacy Member
MinM zei:
gvd he waarom sturen die van cryptic mij gene mail met een aanpassing van men account
als ik kon spele was ik nu al cpt


edit ik schrijf dit stukje en komt juist mail binnen dat men grace periode is aangepast tot 12feb :d loool


Go Cryptic... :p

ViPeR01

Legacy Member
MinM zei:
gvd he waarom sturen die van cryptic mij gene mail met een aanpassing van men account
als ik kon spele was ik nu al cpt


edit ik schrijf dit stukje en komt juist mail binnen dat men grace periode is aangepast tot 12feb :d loool

Niet te vroeg roepen eh. Ik vind dat cryptic momenteel wel goed bezig is. Ze antwoorden zo snel mogelijk enzo. Alleen hebbe ze wat gefaald met Champions online, maar ze werken daar zelf ook hard aan nu aan de forums te zien enzo. Denk niet dat ze dezelfde fouten gaan maken in sto, dus kan alleen maar goed zijn eh ^^

RBMK

Legacy Member
Wohoo, mijn PPC is er bij gekomen. Next billing date 3 May 2010. :D Ik maakte mij al zorgen. :)

Btw. Zou het kunnen dat ik een bug hem in mijn HUD, meerbepaald de skillpoint bar? Enfin, die gaat goed maar de aanduiding van mijn rang niet bepaald en de weergave van het benodigd aantal skillpoints. Volgens mij moest ik al Lt. Com. zijn. Ik ben inmiddels bijna een grade hoger. Ga straks dat laatste beetje skillpoints verzamelen en zien of het goed komt.

Het rare is dat ik in het fleetwindow aangeduid sta als Lt. Com. :wtf: Dan heb ik straks nog een rang voor niks afgezien want ik wil nu toch echt graag mijn eerste echte science schip. :D

En hoe meer ik deze game speel, hoe verslavender het wordt. Men mag zeggen wat men wil maar de spacecombat is megavet! In het begin deed ik bv. deep space encounters gewoon wat mee tot ik er uit kon warpen en mijn missie kon voltooien maar nu, als ik er weer binnen geraak, ben ik er niet meer weg te slaan.

Spooner

Legacy Member
Is het de moeite om de quests te doen die nog onder je level zijn ?
@RBMK : Je moet alle points spenderen voor je Lt.com kan worden, dan moet je naar Admiral quin(?) gaan in Earth Starbase

RBMK

Legacy Member
Spooner zei:
Is het de moeite om de quests te doen die nog onder je level zijn ?
@RBMK : Je moet alle points spenderen voor je Lt.com kan worden, dan moet je naar Admiral quin(?) gaan in Earth Starbase

Weet ik maar er is duidelijk iets niet juist en nu weet ik het zeker want ergens diep verborgen in de officiële fora heb ik er een topic over gevonden. Enige verschil is dat hetzelfde probleem zich hier afspeelt bij de overgang tussen Lt. Com. en Com.

Still 18700 skillpoints to Commander @ lc 10 - Star Trek Online Forums

Het heeft iets te maken met de game die je aantal opgebruikte skillpoints niet meer ziet omdat je in een schip vertoeft. Ik ben nog niet online geweest maar zodra ik ga docken zou het terug allemaal normaal moeten verlopen.

Ik heb dus wel degelijk al een grade meer gedaan dan nodig was om mijn schip te bemachtigen.

Edit: Miljaar, ik was net goed en leuk bezig met een away missie. Midden in een hevig gevecht crasht de game. :( Oh, nu ga ik slapen of ik geraak er niet uit deze morgen.

duck

Legacy Member
RBMK zei:
Weet ik maar er is duidelijk iets niet juist en nu weet ik het zeker want ergens diep verborgen in de officiële fora heb ik er een topic over gevonden. Enige verschil is dat hetzelfde probleem zich hier afspeelt bij de overgang tussen Lt. Com. en Com.

Still 18700 skillpoints to Commander @ lc 10 - Star Trek Online Forums

Het heeft iets te maken met de game die je aantal opgebruikte skillpoints niet meer ziet omdat je in een schip vertoeft. Ik ben nog niet online geweest maar zodra ik ga docken zou het terug allemaal normaal moeten verlopen.

Ik heb dus wel degelijk al een grade meer gedaan dan nodig was om mijn schip te bemachtigen.

Edit: Miljaar, ik was net goed en leuk bezig met een away missie. Midden in een hevig gevecht crasht de game. :( Oh, nu ga ik slapen of ik geraak er niet uit deze morgen.

Een graad meer, toch niet, je word pas een volgend rank nadat je graad 10 voltooid, dus, aan luitenant 11 , lc, 11 etc.

Levi_lenaers

Legacy Member
Hoe noemt iedereen in het spel eigenlijk.
Ben ook pas begonnen hier mee :)

ToasT

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen waarbij het spel constant freezed? Meestal na ik verander van instance, bv warp naar system. T is ook al gebeurd tijdens het interacten met een Q giver

Spiteri

Legacy Member
ToasT zei:
Zijn er hier nog mensen waarbij het spel constant freezed? Meestal na ik verander van instance, bv warp naar system. T is ook al gebeurd tijdens het interacten met een Q giver

Nop alles werkt goed hier. Mischien is je instellingen verlagen en vooral je drivers updaten.

Kan iemand me bij de 9 lives fleet toevoegen a.u.b..

Spiteri@Spiteri

RBMK

Legacy Member
duck zei:
Een graad meer, toch niet, je word pas een volgend rank nadat je graad 10 voltooid, dus, aan luitenant 11 , lc, 11 etc.

Is juist. Heb ik inmiddels ook door. :$

Het was inderdaad toch geen bug. (Ook een plezante diegene die op het officieel forum iets uit zijn nek komt slaan en er blijkbaar geen verstand van heeft)

Toen ik gisteren was gestrand aan Earth Spacedock was het nog hetzelfde. Ik had nu genoeg skillpoints om volgens de tooltip te lvl'en maar heb de laatste paar gespaard om te zien of het nu een bug was of niet.

Alles bleef inderdaad hetzelfde. De skillpoint aanduiding is dus correct en zodra je Luitenant 11 hebt bereikt krijg je je promotie missie. :)

Sorry voor al die comotie maar ik dacht echt dat ik bugged was. Het leek mij zo raar.

Levi_lenaers

Legacy Member
ja ik wil anders ook wil in de 9lives fleet komen

De naam is jessie met U.S.S. Normandy

Darius Craven

Legacy Member
Denk dat je je volledige ingame naam moet meegeven. Bv. Whatever@Whatever

ToasT

Legacy Member
idd, je ingamenick@loginname

Ik vind het raar dat ik die freezes nog maar sinds donderdag of vrijdag heb en tijdens OB en headstart geen problemen had

Darius Craven

Legacy Member
Juist, kon er niet opkomen wat@wat het was :D

Het vreemde is dat ik nog nooit een queu ben tegengekomen. Lees op het forum ook dat daar geen logica in zit.

RBMK

Legacy Member
Darius Craven zei:
Juist, kon er niet opkomen wat@wat het was :D

Het vreemde is dat ik nog nooit een queu ben tegengekomen. Lees op het forum ook dat daar geen logica in zit.

Ik ook eigenlijk niet. Enkel vorige week Zondag met al die problemen. En Zaterdag voor het eerst terug maar het was een kleintje en na nog geen 2 min. was ik al binnen. :)

Oh, binnenkort krijgt men versterking op servervlak. Ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit.

Phil

Legacy Member
Eindelijk terug begonnen op retail nadat ik de beta heb gespeeld. Leuk spel, maar ik kan nog altijd niet fatsoenlijk aan die specialisaties enzo uit.

Zijn die echt zo belangrijk als bvb talent-trees in wow? Of kunt ge u daar meer "foutjes" bij permitteren? En kunt ge die achteraf nog resetten ofzo?

Quazythian

Legacy Member
Nog een update ontvangen van 12game.com ivm met STO levering.

Geachte klant,

Wij hebben zojuist van Atari Nederland te horen gekregen dat de Collectors Editions van Star Trek Online bij hen zijn aangekomen. Wij verwachten deze daarom morgen, uiterlijk overmorgen binnen te krijgen (afhankelijk van de bezorgdiensten). Wij versturen deze uiteraard dezelfde dag nog en doen er alles aan om de Collectors Editions zo snel mogelijk bij u te krijgen.

De headstart keys worden helaas niet extra verlengd, waardoor het spel vanaf vanavond en morgen niet te spelen is. Wij hebben ons uiterste best gedaan om dit te voorkomen, maar helaas zijn wij hierbij afhankelijk van Cryptic en hopen op uw begrip hiervoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan