Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MinM zei:gvd he waarom sturen die van cryptic mij gene mail met een aanpassing van men account
als ik kon spele was ik nu al cpt
edit ik schrijf dit stukje en komt juist mail binnen dat men grace periode is aangepast tot 12feb :d loool

MinM zei:gvd he waarom sturen die van cryptic mij gene mail met een aanpassing van men account
als ik kon spele was ik nu al cpt
edit ik schrijf dit stukje en komt juist mail binnen dat men grace periode is aangepast tot 12feb :d loool
Ik maakte mij al zorgen. 
Dan heb ik straks nog een rang voor niks afgezien want ik wil nu toch echt graag mijn eerste echte science schip. 
Spooner zei:Is het de moeite om de quests te doen die nog onder je level zijn ?
@RBMK : Je moet alle points spenderen voor je Lt.com kan worden, dan moet je naar Admiral quin(?) gaan in Earth Starbase
Oh, nu ga ik slapen of ik geraak er niet uit deze morgen.RBMK zei:Weet ik maar er is duidelijk iets niet juist en nu weet ik het zeker want ergens diep verborgen in de officiële fora heb ik er een topic over gevonden. Enige verschil is dat hetzelfde probleem zich hier afspeelt bij de overgang tussen Lt. Com. en Com.
Still 18700 skillpoints to Commander @ lc 10 - Star Trek Online Forums
Het heeft iets te maken met de game die je aantal opgebruikte skillpoints niet meer ziet omdat je in een schip vertoeft. Ik ben nog niet online geweest maar zodra ik ga docken zou het terug allemaal normaal moeten verlopen.
Ik heb dus wel degelijk al een grade meer gedaan dan nodig was om mijn schip te bemachtigen.
Edit: Miljaar, ik was net goed en leuk bezig met een away missie. Midden in een hevig gevecht crasht de game.Oh, nu ga ik slapen of ik geraak er niet uit deze morgen.
ToasT zei:Zijn er hier nog mensen waarbij het spel constant freezed? Meestal na ik verander van instance, bv warp naar system. T is ook al gebeurd tijdens het interacten met een Q giver
duck zei:Een graad meer, toch niet, je word pas een volgend rank nadat je graad 10 voltooid, dus, aan luitenant 11 , lc, 11 etc.

Darius Craven zei:Juist, kon er niet opkomen wat@wat het was
Het vreemde is dat ik nog nooit een queu ben tegengekomen. Lees op het forum ook dat daar geen logica in zit.
