Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Zou die char limit ooit omhoog gaan? 2 characters lijkt me maar weinig. 1 federation main char. 1 federation pruts wat char en 1 klingon lijkt me een normale gang van zaken voor de meeste mensen :P

Quiller

Legacy Member
Phil zei:
Zou die char limit ooit omhoog gaan? 2 characters lijkt me maar weinig. 1 federation main char. 1 federation pruts wat char en 1 klingon lijkt me een normale gang van zaken voor de meeste mensen :P

Tsja... je 'kon' een lifetime nemen. dan kreeg je extra slots...

ik vermoed echter dat je binnen enige tijd 'sloten' kan bijkopen...

syndrom

Legacy Member
ground combat : eender welke normale mmo.
space: bridge commander games

Misterblort

Legacy Member
syndrom zei:
ground combat : eender welke normale mmo.
space: bridge commander games



ground combat = ni eender welke normale mmo :/ champions online of city of heroes/villains. Da trekt langs geen kanten op wow imo

moonhippo

Legacy Member
Ik vond het combat systeem van champions online helemaal niet slecht eigenlijk, het enige "nadeel" met champions was dat ik het nogal vrij snel beu werd.
Het zal ongeveer 60 euro zijn voor ST+Gamecard zekers ?

syndrom

Legacy Member
bwo nie overdrijven é, targetten en bam doodkloppen/schieten, het blijft hetzelfde é

Darius Craven

Legacy Member
Kan je eigenlijk als Tactical Captain kiezen om een Science Ship te gebruiken?

syndrom

Legacy Member
ge kunt met alle schepen vliegen é, ge kunt zelfs drie verschillende classes hebben maar je moet idd betalen dan.

Spooner

Legacy Member
Ge krijgt toch voor u schip zo'n badge, geldt toch voor alle soorten schepen ? :)

duck

Legacy Member
Uw eerste ship van een tier krijg je inderdaad een badge voor maar wil je de andere schepen van die tier dan moet je met credits betalen, dus in feite krijg je 5 gratis schepen, eentje voor elk tier...

@darius ja, je "class" (sience,tactical,engineering officer) hebben nieks te maken met welk schip je vliegt, ik ben sience officer die elke tier met een escort al gevlogen heeft.

Sorasan

Legacy Member
hoe bedoel je ingame betalen voor ships?

hoeveel kost dat dan zo een ingame credit?

Darius Craven

Legacy Member
Ben ook tevreden van mn Escort, maar vroeg het me gewoon af... Vind de eerste Escort Tier een beetje klein in vergelijking met de andere tiers heb ik de indruk. Maar wel lekker snel, wenbaar en zwaarbewapend :)

Quiller

Legacy Member
Sorasan zei:
hoe bedoel je ingame betalen voor ships?

hoeveel kost dat dan zo een ingame credit?

geen paniek. Die credits verdien je met zaken die je onderweg kunt 'vinden' en daarna te koop aanbieden op exchange (of aan lage prijs verkopen aan één of andere ferengi (yep ... ze zijn er ook)

Sorasan

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
tzal maar best zijn daze schepen geen betaalbare dlc maken e ;)

Ja ik dacht ook al

what the fucking hell :wtf:

:)

die collectors editie begint wel serieus op zich te wachten
staat er op de website dat het spel er is "hebben ze het niet"
dan toch maar wachten op mijn bestelling in boekensoft... ma volgens mij kan ik daar nog een week voor wachten

Ullewupper

Legacy Member
Ook nog steeds m'n CE niet ontvangen van play.com

FFFFFFFFFUUUUUUUUU

Darius Craven

Legacy Member
Ben blij dat ik een DDE edition heb aangeschaft, had alles mooi op tijd. Mn Amazon pre-order was plots cancelled dusja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan