Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Malkavian

Legacy Member
Vazquez@Malkavian

khoop deze week wat online te geraken :( tijd tijd tijd en kwil/kmoet het spelen

RBMK

Legacy Member
Zijn de servers niet down? Niet dat ik dat zo graag wil of zo maar er stond dat men vandaag vanaf 12u tot 14u de servers zou offline halen voor onderhoud en een patch maar op website staat dat de servers nog online zijn.

Ik vrees er gewoon voor dat als ik straks in de namiddag zal willen spelen men dan weer de boel offline zal halen.

SHIGSY

Legacy Member
RBMK zei:
Zijn de servers niet down? Niet dat ik dat zo graag wil of zo maar er stond dat men vandaag vanaf 12u tot 14u de servers zou offline halen voor onderhoud en een patch maar op website staat dat de servers nog online zijn.

Ik vrees er gewoon voor dat als ik straks in de namiddag zal willen spelen men dan weer de boel offline zal halen.

Eerder op de dag crash geweest en ze hebben gelijk de patch/maintenance gedaan.

nite

Legacy Member
Momenteel toch geen problemen met servers en heel de ochtend ook al niet.

Levi_lenaers

Legacy Member
Nu kunt ge een klingon maken ?
Dacht dat je dat moest kopen in de Cstore??

Quiller

Legacy Member
ik heb een tweede fed account gemaakt om eens te zien of het beter is als in het begin en ik moet zeggen : op die korte tijd hebben ze het echt wel fel verbeterd.. de leermissie speelt een heel pak vlotter nu.... kortom ze leveren echt wel goed werk!!!!

duck

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
Nu kunt ge een klingon maken ?
Dacht dat je dat moest kopen in de Cstore??

Als je een Klingon wilt die bij de FEDERATIE is dan moet je die idd in de c-store kopen , maar om een klingon aan de klingon kant te maken moet je gewoon een federatie character tot lvl 6 krijgen...

Levi_lenaers

Legacy Member
duck zei:
Als je een Klingon wilt die bij de FEDERATIE is dan moet je die idd in de c-store kopen , maar om een klingon aan de klingon kant te maken moet je gewoon een federatie character tot lvl 6 krijgen...

Ah oke :D
merci

En die skirts nu voor de vrouwen gaat iedereen die krijgen voor de outfits of enkel die CE hebben.
Want ik zelf heb STO Silver ?

Darius Craven

Legacy Member
20100203.jpg


Ik hoop dat we dit ooit echt kunnen vanuit de captain's seat :)

Misterblort

Legacy Member
duck zei:
Jammer dat max lvl 45 is atm zzz... give cap increase :(

laat ze eerst maar ewa meer content steke voor alle lvls ipv de levelcap al te increasen :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan