SHIGSY
Legacy Member
Gregn zei:Grec@Greccen
wilt iemand me inviten tot de guild?![]()
Done
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gregn zei:Grec@Greccen
wilt iemand me inviten tot de guild?![]()
RBMK zei:Zijn de servers niet down? Niet dat ik dat zo graag wil of zo maar er stond dat men vandaag vanaf 12u tot 14u de servers zou offline halen voor onderhoud en een patch maar op website staat dat de servers nog online zijn.
Ik vrees er gewoon voor dat als ik straks in de namiddag zal willen spelen men dan weer de boel offline zal halen.
Levi_lenaers zei:Nu kunt ge een klingon maken ?
Dacht dat je dat moest kopen in de Cstore??

duck zei:Als je een Klingon wilt die bij de FEDERATIE is dan moet je die idd in de c-store kopen , maar om een klingon aan de klingon kant te maken moet je gewoon een federatie character tot lvl 6 krijgen...
VictorVonDoom zei:en de borg ? waar komen die in het spel ?
SHIGSY zei:Volledig Borg-gebied vanaf lvl 43+.

duck zei:Jammer dat max lvl 45 is atm zzz... give cap increase![]()