Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Waar zit die fucking commander Sulu LOL, kheb mij kapotgezocht
CosMiced zei:voor de mensen : in lochcristie (ergens aan gent) in de mediamark zijn nog VEEL Collector editions van starcraft
![]()
tb-303 zei:lol fail!
marcel zei:Klingon is niet echt de moeite, imo. geen noemenswaardige PVE, geen echte beginnerszone (cfr de borg-intro van de federation). Je begint gewoon met een lvl 6 char, moet in een arena je waarde bewijzen (en dat is slecht uitgewerkt, ik was op een bepaald moment tegen 2 npc's aan het vechten omdat de eerste niet meteen reageerde nadat ik hem uitgedaagd had), dan krijg je je officers en je vliegtuig, en good luck, good bye.
het is vooral een pvp-ras, en ik denk dat dat het klingon-ras oneer aan doet. borg was daar beter voor geweest, en voor Klingon dan een PVE-"campagne" zoals Fed. Hopelijk komt er wel zoiets voor de Romulans.
marcel zei:ik vind voorlopig toch niet veel herkenbaars terug
ja, in de load-screens, maar voor de rest?
Phil zei:Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.
1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...
ben nog maar 3dagen aan het spelen en nog niet veel gequest enz... maar is niet de reden waarom ik het herhaal, ik heb iemand in game gezien met de naam "James T Kirk" zal die het effe moeilijk hebben om de quest tekst te lezen als zijn naam er bij staat ^^ToasT zei:pas als je lvl 6 bent met je fed char, kan je klingon aanmaken

RazorBlade0075 zei:Hoe krijg je eigenlijk geld in deze game, ben al sinds gisteren bezig en heb 0 money of credits ofzo...?

RazorBlade0075 zei:Iemand al gedacht om een guild samen te stellen?
9lives only voor het moment en dan uitbreiden?
Lijkt geen slecht idee
ToasT zei:Kun je eigenlijk officiers buiten smijten om andere in de plaats te nemen of niet?
Je kunt zelf alvast op de exchange zetten maar ik heb nog niet gevonden hoe ik die start officieren buiten krijg