Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Waar zit die fucking commander Sulu LOL, kheb mij kapotgezocht

Euh, als je aankomt op Earth Spacedock zit die in de deur vlak voor u, Admirals Office.

Gentei

Legacy Member
Tot zover vind ik de game...intressant, er is afwisseling tussen space combat en away missions, levelen is ook wel intressant gedaan, zeker als je die skills moet levelen ik weet nog altijd niet wat ik doe lol....

Malkavian

Legacy Member
Hoe speel je met Klingon Faction?
Ik kan alleen maar met de Federation spelen :sad:
Kheb gewoon mijn Beta account geupdate en gepatched, mss ligt het daar aan.
Of kan je maar 1 kant kiezen?
iemand ideeen?

marcel

Legacy Member
Klingon is niet echt de moeite, imo. geen noemenswaardige PVE, geen echte beginnerszone (cfr de borg-intro van de federation). Je begint gewoon met een lvl 6 char, moet in een arena je waarde bewijzen (en dat is slecht uitgewerkt, ik was op een bepaald moment tegen 2 npc's aan het vechten omdat de eerste niet meteen reageerde nadat ik hem uitgedaagd had), dan krijg je je officers en je vliegtuig, en good luck, good bye.

het is vooral een pvp-ras, en ik denk dat dat het klingon-ras oneer aan doet. borg was daar beter voor geweest, en voor Klingon dan een PVE-"campagne" zoals Fed. Hopelijk komt er wel zoiets voor de Romulans.

Sorasan

Legacy Member
marcel zei:
Klingon is niet echt de moeite, imo. geen noemenswaardige PVE, geen echte beginnerszone (cfr de borg-intro van de federation). Je begint gewoon met een lvl 6 char, moet in een arena je waarde bewijzen (en dat is slecht uitgewerkt, ik was op een bepaald moment tegen 2 npc's aan het vechten omdat de eerste niet meteen reageerde nadat ik hem uitgedaagd had), dan krijg je je officers en je vliegtuig, en good luck, good bye.

het is vooral een pvp-ras, en ik denk dat dat het klingon-ras oneer aan doet. borg was daar beter voor geweest, en voor Klingon dan een PVE-"campagne" zoals Fed. Hopelijk komt er wel zoiets voor de Romulans.

Euhm, staat toch duidelijk vermeld dat klingon voor pvp is, niet voor pve....

Maeglin

Legacy Member
marcel zei:
ik vind voorlopig toch niet veel herkenbaars terug
ja, in de load-screens, maar voor de rest?

Phil zei:
Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.

1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...

vergeet niet dat je "Spock" Leonard Nimoy soms hoort dingen vertellen wat je gezien hebt in de laatste "Star Trek" film, van die planeet enz...

ik wist niet dat er een "kirk" quest in zat :p ben nog maar 3dagen aan het spelen en nog niet veel gequest enz... maar is niet de reden waarom ik het herhaal, ik heb iemand in game gezien met de naam "James T Kirk" zal die het effe moeilijk hebben om de quest tekst te lezen als zijn naam er bij staat ^^

Gentei

Legacy Member
Hoe krijg je eigenlijk geld in deze game, ben al sinds gisteren bezig en heb 0 money of credits ofzo...?

SHIGSY

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Hoe krijg je eigenlijk geld in deze game, ben al sinds gisteren bezig en heb 0 money of credits ofzo...?

Inventory regelmatig eens leegmaken in de Replicator. Kan trouwens met zekerheid zeggen dat ingame money hier eigenlijk totaal niet belangrijk is in STO.
Bijna alles kan je op een andere manier verkrijgen (badges).

Bridge Officers met bepaalde lvl III-skills zijn het enige waarvoor je best oplet.

ToasT

Legacy Member
Kun je eigenlijk officiers buiten smijten om andere in de plaats te nemen of niet?
Je kunt zelf alvast op de exchange zetten maar ik heb nog niet gevonden hoe ik die start officieren buiten krijg

Gentei

Legacy Member
toffe game, zeker tof :D
kwil alleen Lt. Commander worden zodat ik een nieuwe schip kan krijgen dammit duurt wel lang, kheb al mijn eerste groene item, maar die ga ik pas equipen op mijn nieuwe schip.

Iemand al gedacht om een guild samen te stellen?
9lives only voor het moment en dan uitbreiden?
Lijkt geen slecht idee

SHIGSY

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Iemand al gedacht om een guild samen te stellen?
9lives only voor het moment en dan uitbreiden?
Lijkt geen slecht idee

We hebben een 9lives-fleet lopen. Schrijf je naam eens op en we gooien een invite naar je toe.

ToasT zei:
Kun je eigenlijk officiers buiten smijten om andere in de plaats te nemen of niet?
Je kunt zelf alvast op de exchange zetten maar ik heb nog niet gevonden hoe ik die start officieren buiten krijg

Bij hun Status moet er Discharge staan. Dat wat je bedoelt?

Phil

Legacy Member
Ben met zowat alles mee tegenwoordig, qua skills enzo. Het enige waar ik nog niet uit ben. Kunt ge bvb Emergency Power to shields III aan uw engineering BO leren in z'n T1 skills? Of zijn lvl I skills altijd TI, lvl II altijd T2 etc?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan