Phil
Legacy Member
Idd Darius.
Bij wow bvb had ik zoiets van: "Ik moet spelen, want kzou nog graag 1000g + 4000 rep hebben voor die epic. En kwil m'n lvl 20 alt ook nog asap naar lvl 80 krijgen zodat ik die ook helemaal kan gearen"
In STO speel ik veel relaxter, veel rustiger, trager, met veel meer breaks. Meer zoals ik een SP spel speel. Veel aangenamer. Mss word ik het wel beu na nog 2 of 3 maand van dit rustige tempo, maar in tussentijd geniet ik er met volle teugen van xD
Enige ding dat me een beetje stoort, ik ben nu lvl 19, maar ik zit maar met 2 echte missies, al de rest zijn fleet-actions of discovery missions. En die leveren maar weinig SP op imo. En zijn bovendien 3~4 levels boven mijn level (niet dat ze ondoenbaar zijn, verrevan) Heeft iedereen dat probleem en moet ge om de zoveel grades gaan fleet-actions en discovery missies grinden om te levelen? Of?
Bij wow bvb had ik zoiets van: "Ik moet spelen, want kzou nog graag 1000g + 4000 rep hebben voor die epic. En kwil m'n lvl 20 alt ook nog asap naar lvl 80 krijgen zodat ik die ook helemaal kan gearen"
In STO speel ik veel relaxter, veel rustiger, trager, met veel meer breaks. Meer zoals ik een SP spel speel. Veel aangenamer. Mss word ik het wel beu na nog 2 of 3 maand van dit rustige tempo, maar in tussentijd geniet ik er met volle teugen van xD
Enige ding dat me een beetje stoort, ik ben nu lvl 19, maar ik zit maar met 2 echte missies, al de rest zijn fleet-actions of discovery missions. En die leveren maar weinig SP op imo. En zijn bovendien 3~4 levels boven mijn level (niet dat ze ondoenbaar zijn, verrevan) Heeft iedereen dat probleem en moet ge om de zoveel grades gaan fleet-actions en discovery missies grinden om te levelen? Of?

ik wil wel eens proberen
Ook een eigen plaatsje die je eventueel kan inrichten met allerlei stuff EN een interactieve brug met afstelbare captain seet. Je weet wel, zo'n ding die op en neer kan gaan en waarmee je in het rond kan tollen en een relax optie om eens goed te ontspannen tussen de gevechten in met aan de ene kant een asbak en aan de andere kant een minibar met kleine flesjes Eristoff in. :applause: 