Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Idd Darius.

Bij wow bvb had ik zoiets van: "Ik moet spelen, want kzou nog graag 1000g + 4000 rep hebben voor die epic. En kwil m'n lvl 20 alt ook nog asap naar lvl 80 krijgen zodat ik die ook helemaal kan gearen"

In STO speel ik veel relaxter, veel rustiger, trager, met veel meer breaks. Meer zoals ik een SP spel speel. Veel aangenamer. Mss word ik het wel beu na nog 2 of 3 maand van dit rustige tempo, maar in tussentijd geniet ik er met volle teugen van xD

Enige ding dat me een beetje stoort, ik ben nu lvl 19, maar ik zit maar met 2 echte missies, al de rest zijn fleet-actions of discovery missions. En die leveren maar weinig SP op imo. En zijn bovendien 3~4 levels boven mijn level (niet dat ze ondoenbaar zijn, verrevan) Heeft iedereen dat probleem en moet ge om de zoveel grades gaan fleet-actions en discovery missies grinden om te levelen? Of?

nite

Legacy Member
Phil zei:
Idd Darius.

Bij wow bvb had ik zoiets van: "Ik moet spelen, want kzou nog graag 1000g + 4000 rep hebben voor die epic. En kwil m'n lvl 20 alt ook nog asap naar lvl 80 krijgen zodat ik die ook helemaal kan gearen"

In STO speel ik veel relaxter, veel rustiger, trager, met veel meer breaks. Meer zoals ik een SP spel speel. Veel aangenamer. Mss word ik het wel beu na nog 2 of 3 maand van dit rustige tempo, maar in tussentijd geniet ik er met volle teugen van xD

Enige ding dat me een beetje stoort, ik ben nu lvl 19, maar ik zit maar met 2 echte missies, al de rest zijn fleet-actions of discovery missions. En die leveren maar weinig SP op imo. En zijn bovendien 3~4 levels boven mijn level (niet dat ze ondoenbaar zijn, verrevan) Heeft iedereen dat probleem en moet ge om de zoveel grades gaan fleet-actions en discovery missies grinden om te levelen? Of?
Ik ben nu lt comm 7 en ik heb altijd voldoende keuze aan missies gehad.

Darius Craven

Legacy Member
20100217.jpg

Gentei

Legacy Member
Ik moet zeggen dat ik toch geniet van de game, leuke missies afwisseling tussen space en away missions, mja toffe game zal mij wel zoet houden voor een paar maandjes denk ik

Phil

Legacy Member
Daar gaan we dan 1x met kunnen respeccen xD...

(Respeccen gaat blijkbaar c-store punten kosten. (en ook iets dat ingame haalbaar doen is, maar bon))

Darius Craven

Legacy Member
Hoop dat we uit de Survey kunnen afleiden wat we nog kunnen verwachten :D

Spooner

Legacy Member
Phil zei:
Enige ding dat me een beetje stoort, ik ben nu lvl 19, maar ik zit maar met 2 echte missies, al de rest zijn fleet-actions of discovery missions. En die leveren maar weinig SP op imo. En zijn bovendien 3~4 levels boven mijn level (niet dat ze ondoenbaar zijn, verrevan) Heeft iedereen dat probleem en moet ge om de zoveel grades gaan fleet-actions en discovery missies grinden om te levelen? Of?


Als ik zie dat ik qua quests te hard ben aan het inlopen doe ik een paar pvp matches voor exp , valt heel goed mee qua exp en je krijgt er badges van waarmee je da toch wel goed gear kan meekopen ;)

Phil

Legacy Member
Nja, ik ben vermoedelijk gewoon te verwend door jaren WoW te spelen, waar ge een massa quests hebt en puur door PVE moest levelen.

Heb idd gewoon een paar system patrol missies herhaald, 300sp/quest -> 3x doen en ge stijgt 1 grade. Vanaf nu dus een beetje beter oppassen :)

RBMK

Legacy Member
Ik ga mijn C-Store punten opsparen. Ik heb er nu 740 met die 500 die ik bij de aanschaf heb gekregen. Ik wil ze houden om eventueel die respec optie te gebruiken want ik zie toch dat ik al enkele sp's anders had willen investeren. :)

Momenteel staat er toch niks in die store die mij aanspreekt. Ik heb geen behoefte aan andere speelbare rassen. Ik ben nog ff zoet met mijn huidige karakter en ben niet meteen van plan een nieuw aan te maken dus...

Btw. Ik wil meer interieur van mijn schip zien en het liefst bij iedere klasse een verschillend. :p Ook een eigen plaatsje die je eventueel kan inrichten met allerlei stuff EN een interactieve brug met afstelbare captain seet. Je weet wel, zo'n ding die op en neer kan gaan en waarmee je in het rond kan tollen en een relax optie om eens goed te ontspannen tussen de gevechten in met aan de ene kant een asbak en aan de andere kant een minibar met kleine flesjes Eristoff in. :applause: :rofl:

EDIT: Een nieuwe State of the Game. Er is echt héél wat op til. :D Ik kijk er al naar uit. Ik ben echter wel vrij benieuwd naar die Death Penalty. Er moet er eentje zijn maar ik hoop dat ie niet te zwaar wordt ook.

CosMiced

Legacy Member
als iemand een buddy key nog over geeft zou ik graag eentje willen hebben voor eens te testen :P

SHIGSY

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Dat respec's c-store punten kosten is een schande.

Aye, zeker als je bedenkt dat het zo simpel is. Hou gewoon die blauwe pijl actief na accept... Bij elke wijziging opnieuw accept.

Edit: Zou wel problemen kunnen geven voor skills die je krijgt bij maxing.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan