Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maeglin

Legacy Member
Sorasan zei:
1 van de redenen was net dat ge geen death penalty had dat ik dit spel had gekocht maarja...

ja vond dat ook een plus punt ^^ maar ik heb het gekocht omdat ik Star Trek games wel goed vond in het verleden dus een MMO zal wel niet zo slecht zijn!
wat ik persoonlijk ook niet slecht vind.

Darius Craven zei:
Wie blijft er trouwens na de gratis maand?

zeker gaan ik nog verlengen, alleen misschien niet direct na de gratis maand omdat ik met een verhuis zit binnenkort en weet niet goed hoelang ik zonder internet gaan zitten! maar eens ik weer internet heb, zeker en vast weer activeren.

Darius Craven

Legacy Member
SHIGSY zei:
:help: *Lifetime - No Escape* :help:

;)

Verlof voorbij, was vandaag weer terug gaan werken. Lang geleden dat ik me nog eens zo vurig op een mmo-launch gesmeten heb.

Lifetime hier ook. Moet wel verder doen :sop:

Maeglin

Legacy Member
Darius Craven zei:
Lifetime hier ook. Moet wel verder doen :sop:

je moet nooit iets eh ^^

ik zou het beter ook doen, 235€ is niet echt zoveel maar kweet niet ^^

Darius Craven

Legacy Member
Maeglin zei:
je moet nooit iets eh ^^

ik zou het beter ook doen, 235€ is niet echt zoveel maar kweet niet ^^

Het is ook zeker geen kwestie van moeten hoor :D

Nu heb ik zeer weinig tijd om te spelen, maar pak toch een paar missies per week mee. Ben benieuwd naar de toekomstige updates.

Quiller

Legacy Member
Ik heb ook een lifetime... en moet zeggen : heb er absoluut geen spijt van!!!

reden : als je een maand abonnement hebt dan denk ik dat je veel teveel 'rushrush' wil/moet spelen... Met die lifetime heb ik zoiets van : heb ik vandaag geen goesting dan morgen wel weer ;)

En het spel : wel ik val mss in herhaling maar het wordt met de dag beter.


Betreffende de 'death penalty' ... Ik vind dat die er moet komen, MAAR waarom niet de skillpoints die je bij een missie kan winnen aanpakken ... dus bv : je sterft tijdens een missie : 10% minder max skillpoints te winnen... Dit gaat mij aanzetten om als mijn schip klappen krijgt sneller proberen weg weg te raken... daar komt dan ook de functie 'power to the engines' meer tot zijn recht...

marcel

Legacy Member
ik heb 3 maanden betaald, maar ik speel bijlange niet elke dag. en telkens voor maximum 2-3 uur.

ik moet zeggen, het spel houdt mij niet vast, zoals échte top titels. ik denk dan ook niet dat ik nog een gamecard ga kopen in mei

nite

Legacy Member
Quiller zei:
Betreffende de 'death penalty' ... Ik vind dat die er moet komen, MAAR waarom niet de skillpoints die je bij een missie kan winnen aanpakken ... dus bv : je sterft tijdens een missie : 10% minder max skillpoints te winnen... Dit gaat mij aanzetten om als mijn schip klappen krijgt sneller proberen weg weg te raken... daar komt dan ook de functie 'power to the engines' meer tot zijn recht...

Dat vind ik wel een goed idee. Zoiets als de rested xp in wow maar dan omgekeerd. "You have recently died. Experience from mobs is decreased by 50% until you have gathered a total of #-skill points."

allistair

Legacy Member
nite zei:
Dat vind ik wel een goed idee. Zoiets als de rested xp in wow maar dan omgekeerd. "You have recently died. Experience from mobs is decreased by 50% until you have gathered a total of #-skill points."
Maar dan hebt ge op max level wel geen penalty meer ^^ (ik ga er vanuit dat er en max level is, kheb enkel ff de beta gespeeld...)

nite

Legacy Member
allistair zei:
Maar dan hebt ge op max level wel geen penalty meer ^^ (ik ga er vanuit dat er en max level is, kheb enkel ff de beta gespeeld...)

Hmm inderdaad ja

Maeglin

Legacy Member
man man mensen kunnen slecht luisteren als ze iets moeten doen of niet mogen doen in da spel !!! da CE monster ding heb ik nog geen enkele keer down gezien telkens als het goed gaat komen al die "pubers" binnen gewarpt vliegen op da ding en binnen een paar seconden is em weer vol van HP :/

ik wou dat ze dat je die instance kon locken eens je u team hebt dat hem wilt doen en weet wat ze moeten doen.!

ToasT

Legacy Member
Maeglin zei:
man man mensen kunnen slecht luisteren als ze iets moeten doen of niet mogen doen in da spel !!! da CE monster ding heb ik nog geen enkele keer down gezien telkens als het goed gaat komen al die "pubers" binnen gewarpt vliegen op da ding en binnen een paar seconden is em weer vol van HP :/

ik wou dat ze dat je die instance kon locken eens je u team hebt dat hem wilt doen en weet wat ze moeten doen.!
I know the feeling, heb die quest gewoon gedropt. Hoeveel keer je soms niet moet zeggen dat ze geen mines mogen spammen en dan komt er toch opeens eens weer in die dat niet weet en overal mijnen begint te leggen :angry:

Spooner

Legacy Member
heb zojuist de eerste teleurstelling van het spel meegemaakt ...

De science vessels (laatste Tier) trekken op geen zak ^^

omglolwtfkthx

Legacy Member
de trial is nu juist eindelijk klaar met downloaden en heb hem geinstalleerd. ik had
die buddy key al geactiveerd. als ik de launcher opstart dan krijg ik te zien dat de server down is en dat ik een account error heb, en een link naar billing support. iemand een idee wat ik nu moet doen?

Sorasan

Legacy Member
Geen idee...
ltcmd 8 lekker opt gemak spelen...
Ma euhm ik ben vaak zo alleen op de fleet van 9lives, zijn er zovelen gekapt dan?

SHIGSY

Legacy Member
Nieuwste patchnotes:
Star Trek Online

Wapenstilstand in Borg Area tussen Klingons en Feds, gemeenschappelijk gebied. Wel grappig, er wordt nu massaal naar SO-officers gevraagd in Zone-chat. Eerste missie die echt niet zonder kan.

Heb zelf nog een Buddy Key. Wie PM stuurt, mag het hebben.

Spooner zei:
heb zojuist de eerste teleurstelling van het spel meegemaakt ...

De science vessels (laatste Tier) trekken op geen zak ^^

Kan niet erger zijn dan het golfbalschip. Bwuh, hated it.

omglolwtfkthx zei:
de trial is nu juist eindelijk klaar met downloaden en heb hem geinstalleerd. ik had
die buddy key al geactiveerd. als ik de launcher opstart dan krijg ik te zien dat de server down is en dat ik een account error heb, en een link naar billing support. iemand een idee wat ik nu moet doen?

Geen idee. Geraak je op het STO-forum voor support?

Sorasan zei:
Geen idee...
ltcmd 8 lekker opt gemak spelen...
Ma euhm ik ben vaak zo alleen op de fleet van 9lives, zijn er zovelen gekapt dan?

Yeah, niet echt druk. Zou ook wel wat duidelijkheid willen over toekomst 9lives-fleet.

SHIGSY

Legacy Member
Krijgen wat zwaar op ons donder op de ground in die nieuwe missie Infected, zot.

Nostradamus2000

Legacy Member
Sorasan zei:
Geen idee...
ltcmd 8 lekker opt gemak spelen...
Ma euhm ik ben vaak zo alleen op de fleet van 9lives, zijn er zovelen gekapt dan?

denk veel die nie constant kunne spelen zoals mij :)

SHIGSY

Legacy Member
SHIGSY zei:
Krijgen wat zwaar op ons donder op de ground in die nieuwe missie Infected, zot.

Lol, we moesten opgeven. 5 Rear Admirals, geen doorkomen aan. Blij dat er geen DP was.

Spooner

Legacy Member
Nog een laatste level en ben RA5 :) Kan ik infected eens checken ^^
Vind trouwens dat de borg goed zijn uitgewerkt, kome er hordes van op jou traag afgewandeld xD

Vorige keer was ik geteamed met een gast die het plezant van om heel de map te trekken , zaten er ongeveeer 50 achter ons aan xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan