Maeglin
Legacy Member
Sorasan zei:1 van de redenen was net dat ge geen death penalty had dat ik dit spel had gekocht maarja...
ja vond dat ook een plus punt ^^ maar ik heb het gekocht omdat ik Star Trek games wel goed vond in het verleden dus een MMO zal wel niet zo slecht zijn!
wat ik persoonlijk ook niet slecht vind.
Darius Craven zei:Wie blijft er trouwens na de gratis maand?
zeker gaan ik nog verlengen, alleen misschien niet direct na de gratis maand omdat ik met een verhuis zit binnenkort en weet niet goed hoelang ik zonder internet gaan zitten! maar eens ik weer internet heb, zeker en vast weer activeren.
*Lifetime - No Escape* 



