Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik heb het juist ook gaan kopen. deze namiddag installeren en dan ga ik er aan beginnen. namen zal ik nog moeten bedenken.

SHIGSY

Legacy Member
Releasenotes van vandaag:
Star Trek Online

Bwuh, loved this bug:
Stealthed Klingon ships should no longer appear on the MiniMap during PVP matches.

sovereign001 zei:
ik wil gerust bij de 9-lives fleet?

Ian@sovereign001 is de naam. Hoe join ik een fleet?

Invited!

omglolwtfkthx

Legacy Member
het blijft hier ineens ook steken bij het patchen:sad: en de site is hier ook down.
zucht, nu dacht ik dat ik bijna kon beginnen:cry:

Quiller

Legacy Member
grumble... dit weekend pc opgeblazen (nieuwe staat er gelukkig al maar heel wat tijd nodig gehad om mijn terras aan hd's over te zetten...) en nu geraak ik niet gepatched... kon ik eindelijk nog eens enkele zorgeloze uurtjes gamen... achja... tomorrow another day... and it seems that tuesday is a good day to die ;)

Spooner

Legacy Member
"We are currently aware that some European players may be experiencing difficulties when trying to connect to Star Trek Online. These issues are being caused by a ISP outage in Europe, and are not due to a failure on our systems. We are currently investigating the issue, and will keep you updated as we learn more. Thank you, The Star Trek Online Team "

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik vroeg me af hoeveel servers er zijn? of zit heel europa samen op 1 server?

Nostradamus2000

Legacy Member
dacht heel de wereld op 1 servers. ps zodra ik kan patchen geef ik invite Dookie

omglolwtfkthx

Legacy Member
en wat voor een community mag ik daar verwachten? allemaal op een volwassen behulpzame manier of zit het eerder vol kindjes?

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik laat die launcher opstaan en ik ga maffen ik de hoop dat ik er morgen kan aan beginnen:sop:

Maeglin

Legacy Member
ik zien dat ik niet alleen ben die niet kan gamen!
patcher gaat ind zeer traag maar op het tempo dat em gaat zal het nog weken duren denk ik :/
je zal maar telenet hebben !! wat zeggen ze dan "ook de snelste voor grote bestanden" lolz
Star trek online zegt dat er problemen zijn met een europe ISP, wedde dat het mee telenet en de andere "belgium" ISP's is :p

ToasT

Legacy Member
Toen ik gisteravond deze thread las, heb ik rap eens de patcher laten lopen en alles ging even vlot als altijd hier. Maybe I was just lucky :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan