Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Daarstraks even contact gehad met nog een Belgische fleet die ook aan het zoeken zijn voor een oplossing. Lionheart-Fleet, 15 members.

omglolwtfkthx

Legacy Member
SHIGSY zei:
Daarstraks even contact gehad met nog een Belgische fleet die ook aan het zoeken zijn voor een oplossing. Lionheart-Fleet, 15 members.

we kunnen best van al die kleine fleetjes 1 grote fleet maken

Sorasan

Legacy Member
jammer dat ge niet zo met alle fleets samen 1 grote alliance kunt maken.

SHIGSY

Legacy Member
Zij hebben Ventrilo. Als we kunnen mergen, liefst bij ons, wij zijn met dubbel, scheelt dat ook al wat.

omglolwtfkthx

Legacy Member
de ground combat is momenteel een groot minpunt. daar mogen ze wel wat aan werken ze

omglolwtfkthx

Legacy Member
alsof dat gespam van die goldsellers ingame nog niet erg genoeg is krijg ik nu ook al berichten op de sto website:doh:

Spooner

Legacy Member
Ben het spel even op het moment "beu" ... er is gewoon niet veel te doen eenmaal je RA5 bent :) Dus ga er even uit en laat nog wat content uitkomen :)
Was wel een van de plezantste MMO's waar ik in geleveled heb ^_^

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Ben het spel even op het moment "beu" ... er is gewoon niet veel te doen eenmaal je RA5 bent :) Dus ga er even uit en laat nog wat content uitkomen :)
Was wel een van de plezantste MMO's waar ik in geleveled heb ^_^

Niet mee inzitten om te vragen om eens iets samen te doen. Nog niet veel actie gezien van de eigen admirals in fleet.

Maeglin

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
de ground combat is momenteel een groot minpunt. daar mogen ze wel wat aan werken ze

wat is er mis met de ground combat volgens u? ik vind die wel nog cool en goed eigenlijk.
je hebt misschien geen skills gestoken in ground combat! of je wapens zijn niet goed of je maakt geen goed gebruikt van de "exploit" skill ... dan zijn ze meestal in 1 shot dood.


*edit*
man man, ik DC en nu weer die "can't auth..." shitz :/ was nu eens goed op men gemak aan het gamen.

Son Gokou

Legacy Member
wat gaan we nu doen met de fleet. Gaat we mergen met andere fleet ofzo.

Ik zit nu aan level 8 nog 2 levels en nieuw ship

Levi_lenaers

Legacy Member
Maeglin zei:
wat is er mis met de ground combat volgens u? ik vind die wel nog cool en goed eigenlijk.
je hebt misschien geen skills gestoken in ground combat! of je wapens zijn niet goed of je maakt geen goed gebruikt van de "exploit" skill ... dan zijn ze meestal in 1 shot dood.

welke exploit is dan da ?? Want die ken ik ook wel nie.
Mijn wapen is ook niet zo goed denk ik se, maja ik vind er niet veel mis aan eigenlijk, alleen mss dat het soms wat houterig is ofzo. Maar ja da kan allemaal nog aan gepast worden he uiteraard.
Maar in welke mmo is er geen verbetering nodig, iedere mmo heeft zijn min en plus punten.

SHIGSY

Legacy Member
Levi_lenaers zei:
welke exploit is dan da ?? Want die ken ik ook wel nie.
Mijn wapen is ook niet zo goed denk ik se, maja ik vind er niet veel mis aan eigenlijk, alleen mss dat het soms wat houterig is ofzo. Maar ja da kan allemaal nog aan gepast worden he uiteraard.
Maar in welke mmo is er geen verbetering nodig, iedere mmo heeft zijn min en plus punten.

Zeker Exploit/Expose in de gaten houden. Goeie topic hierover:
Ground Combat - Exposes and Exploits - Star Trek Online Forums

omglolwtfkthx

Legacy Member
waar kan je ergens die cryptic points kopen? kvind da precies ni op die site:unsure:

Son Gokou

Legacy Member
onder tablad store vind je dit

heb de fleet terug verlaten te weinig activiteit en niet veel spelers online.

Nostradamus2000

Legacy Member
mja gaan 9/10 toch sub opzeggen, gewoon geen tijd voor game te spelen, als ik uurke of 3 per week kan spelen mag ik al gelukkig zen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan