Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omglolwtfkthx zei:wat is die command eigenlijk? gewoon /sit werkt niet![]()
Spooner zei:/emote sit
En als ge da zij aan het typen komen er nog meer opties beschikbaar zoals sit in captains chair enzo ... ge hebt ook een volledige emote list. Zit in een knopje bij u chat box.
omglolwtfkthx zei:ik ben nu star trek 2 the wrath of khan aan het kijken en ik vraag me iets af: hoelang is de levensduur van de mensen in het star trek universum?
omglolwtfkthx zei:ik ben nu star trek 2 the wrath of khan aan het kijken en ik vraag me iets af: hoelang is de levensduur van de mensen in het star trek universum?
Phil zei:Als ik me niet vergis worden mensen zogezegd 120 jaar.
Maar Khan en companen zijn genetisch gemanipuleerde mensen. Die zullen dus wel wat langer leven vermoed ik xD

ik kan die dood krijgen zonder dat ze "adapten" aan men faser 
Maeglin zei:ehm ik wil niet de moeilijken uithangen maar kan er nog eens iemand de site poste waar je u skills kunt test steken !!
ik dank jullie
PS: nog ne 1/2 level en zijn real admiral 5 , die borgs zijn niet zo goed als in de series zelleik kan die dood krijgen zonder dat ze "adapten" aan men faser
![]()
lijkt me cool in zo'n bol rond vliegen.Maeglin zei:Infected voor de eerste keer gedaan !! cool instance moet ik zeggen, de borgs zijn daar wat moeilijker dood te krijgen ma ging goed met het groepke.
niet veel drops had, en de boss drop had ik ook al niet :/ nuja volgende keer beter zeker.
nu nog die skill respec "want heb veel verkeerd steken ^^" en we kunnen er vol gas tegen aan gaan.
ik hoop dat ze ooit "Borg" als playable makenlijkt me cool in zo'n bol rond vliegen.
Ps: ik bedoel met "borg" niet die dat je nu hebt in de FED !!

omglolwtfkthx zei:wanneer kan je die skill respec doen? ik heb ook een paar puntjes verkeerd gespendeert![]()
Greetings Lifetime Members!
We just wanted to thank you again for purchasing a Lifetime Subscription from us. As you already know, this entitles you to play the game without paying a monthly fee. But, that’s not where it ends. Later this month we’ll be releasing special perks for you, just to show our appreciation. Here’s some of what we’re working on, exclusive to Lifetime Subscribers:
Exclusive In-Game Chat Channel
Talk shop with other Lifetime Subscribers. Share thoughts and ideas about the game, or anything else.
Front-of-Queue Support
Waiting isn’t fun, and we don’t think you should have to do it. Any time the server is queued, you’ll go to the front of it.
In-Game Title
Visibly show off your support.
In-Game VIP Lounge
Spend time in an exclusive area inside the game. This social area is limited to Lifetime Subscribers only.
A Unique Costume Piece
Show off your lifetime status in style.
We’ll see you in-game, and thank you again!
-The Cryptic Team
sovereign001 zei:lol, ge weet toch al hoe da ge ne pc moet opstarten?
J gaat naar nvidia of ati radeon site...
Selecteert - download drivers
ge kiest dan uwe type van kaart en dan drukte op downloade...
dan hebde da op uwe pc staan en ge klikt eroep en ge bleft mor drukke op next next en voila
herstarten.
ik zal maar wachten danals ge nvidia hebt zou ik efkes wachten om te updaten, er zijn wat problemen met die laatste driver.

Sorasan zei:ik zal maar wachten dan![]()