Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik ben nu star trek 2 the wrath of khan aan het kijken en ik vraag me iets af: hoelang is de levensduur van de mensen in het star trek universum?

Spooner

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
wat is die command eigenlijk? gewoon /sit werkt niet:unsure:

/emote sit

En als ge da zij aan het typen komen er nog meer opties beschikbaar zoals sit in captains chair enzo ... ge hebt ook een volledige emote list. Zit in een knopje bij u chat box.

omglolwtfkthx

Legacy Member
Spooner zei:
/emote sit

En als ge da zij aan het typen komen er nog meer opties beschikbaar zoals sit in captains chair enzo ... ge hebt ook een volledige emote list. Zit in een knopje bij u chat box.

ha oke bedankt. straks nekeer goe zien.

Phil

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
ik ben nu star trek 2 the wrath of khan aan het kijken en ik vraag me iets af: hoelang is de levensduur van de mensen in het star trek universum?

Als ik me niet vergis worden mensen zogezegd 120 jaar.

Maar Khan en companen zijn genetisch gemanipuleerde mensen. Die zullen dus wel wat langer leven vermoed ik xD

Darius Craven

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
ik ben nu star trek 2 the wrath of khan aan het kijken en ik vraag me iets af: hoelang is de levensduur van de mensen in het star trek universum?

Life Span Star Trek

Alle info die je maar wilt over levensverwachtingen van de verschillende rassen.

"The average Human life span during the 2250s was about 100 years. By the 24th century, it was not uncommon for Humans to exceed that, as was the case with Leonard McCoy who had, by 2364, reached the age of 137."

omglolwtfkthx

Legacy Member
Phil zei:
Als ik me niet vergis worden mensen zogezegd 120 jaar.

Maar Khan en companen zijn genetisch gemanipuleerde mensen. Die zullen dus wel wat langer leven vermoed ik xD

ja idd, ik heb al een paar missies gedaan met die genetisch gemanipuleerden.

Maeglin

Legacy Member
ehm ik wil niet de moeilijken uithangen maar kan er nog eens iemand de site poste waar je u skills kunt test steken !!

ik dank jullie ;)

PS: nog ne 1/2 level en zijn real admiral 5 , die borgs zijn niet zo goed als in de series zelle :p ik kan die dood krijgen zonder dat ze "adapten" aan men faser :p

SHIGSY

Legacy Member
Ze gaan aan dat beginstuk van The Infected toch iets moeten doen. Als ik van slechte wil was (as in goldseller), zou ik vollenbak dat eerste gedeelte van The Infected blijven doen. Zolang de portal niet om zeep geholpen is, blijven de Borgs komen en die droppen wel degelijk een overload aan MK IX/X uncommon. Op een uurtje tijd inventory vol, replicatoroverload. Deep Space Encounter is er niets bij.

Moet je de lootcontainers maar eens tellen:
https://www.beyondgaming.be/forums

En dan in rekening brengen dat ik dit op mijn eentje bij elkaar gekregen heb met enkel maar een science vessel.

Maeglin zei:
ehm ik wil niet de moeilijken uithangen maar kan er nog eens iemand de site poste waar je u skills kunt test steken !!

ik dank jullie ;)

PS: nog ne 1/2 level en zijn real admiral 5 , die borgs zijn niet zo goed als in de series zelle :p ik kan die dood krijgen zonder dat ze "adapten" aan men faser :p

Alstublieft:
STO Char Builder

passero

Legacy Member
Is het mogelijk om zo een aanwijzing te tonen op uw minimap voor u quests gelijk op andere mmo's? Nu vind ik het zo wa ambetant dat ge dat niet hebt...

Kvind het eigenlijk wel cool. Theeft zo wat de combat gelijk tabula rasa. Kvond dat altijd spijtig dat die gestopt is...

passero

Legacy Member
pfff kheb hier nu een paar uur gespeeld en zeker 4 keer mijne pc moeten heropstarten. Da spel blokeert altijd. Aan de requirements zal het niet liggen en ook nie aan de laatste drivers pffff.

Maeglin

Legacy Member
Infected voor de eerste keer gedaan !! cool instance moet ik zeggen, de borgs zijn daar wat moeilijker dood te krijgen ma ging goed met het groepke.
niet veel drops had, en de boss drop had ik ook al niet :/ nuja volgende keer beter zeker.

nu nog die skill respec "want heb veel verkeerd steken ^^" en we kunnen er vol gas tegen aan gaan.
ik hoop dat ze ooit "Borg" als playable maken :p lijkt me cool in zo'n bol rond vliegen.

Ps: ik bedoel met "borg" niet die dat je nu hebt in de FED !!

omglolwtfkthx

Legacy Member
Maeglin zei:
Infected voor de eerste keer gedaan !! cool instance moet ik zeggen, de borgs zijn daar wat moeilijker dood te krijgen ma ging goed met het groepke.
niet veel drops had, en de boss drop had ik ook al niet :/ nuja volgende keer beter zeker.

nu nog die skill respec "want heb veel verkeerd steken ^^" en we kunnen er vol gas tegen aan gaan.
ik hoop dat ze ooit "Borg" als playable maken :p lijkt me cool in zo'n bol rond vliegen.

Ps: ik bedoel met "borg" niet die dat je nu hebt in de FED !!

wanneer kan je die skill respec doen? ik heb ook een paar puntjes verkeerd gespendeert:p

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
wanneer kan je die skill respec doen? ik heb ook een paar puntjes verkeerd gespendeert:p

Hopelijk heel binnenkort. Mijn eerste officer heeft echt zoveel foute skillpunten... Is wel aangenaam als je de info meepakt naar een nieuwe officer, daar spendeer je geen punt fout meer, les goed geleerd.

Edit: Zelfs veel te weinig, spijt van dat ik geen enkel punt in groundskills gestoken nu met de STF's. Nu ja, binnenkort kunnen we naar Admiral gaan en hopelijk terug punten.

SHIGSY

Legacy Member
Mailtje van Cryptic:

Greetings Lifetime Members!
We just wanted to thank you again for purchasing a Lifetime Subscription from us. As you already know, this entitles you to play the game without paying a monthly fee. But, that’s not where it ends. Later this month we’ll be releasing special perks for you, just to show our appreciation. Here’s some of what we’re working on, exclusive to Lifetime Subscribers:

Exclusive In-Game Chat Channel
Talk shop with other Lifetime Subscribers. Share thoughts and ideas about the game, or anything else.

Front-of-Queue Support
Waiting isn’t fun, and we don’t think you should have to do it. Any time the server is queued, you’ll go to the front of it.

In-Game Title
Visibly show off your support.

In-Game VIP Lounge
Spend time in an exclusive area inside the game. This social area is limited to Lifetime Subscribers only.

A Unique Costume Piece
Show off your lifetime status in style.

We’ll see you in-game, and thank you again!

-The Cryptic Team

Niet echt iets speciaals. Zie niet goed in waarom je een extra channel moet hebben. Nu al vervelend genoeg om het allemaal in de gaten te houden. Front of Queue? Nog geen enkele keer in de rij moeten staan. Enfin, zou liever iets anders willen zien...

Sorasan

Legacy Member
Het spel zegt dat ik men video card drivers moet updaten, geen idee hoe dat moet bleh :x (i'm a pc noob)

omglolwtfkthx

Legacy Member
als ge nvidia hebt zou ik efkes wachten om te updaten, er zijn wat problemen met die laatste driver.

Sorasan

Legacy Member
sovereign001 zei:
lol, ge weet toch al hoe da ge ne pc moet opstarten?

J gaat naar nvidia of ati radeon site...

Selecteert - download drivers

ge kiest dan uwe type van kaart en dan drukte op downloade...

dan hebde da op uwe pc staan en ge klikt eroep en ge bleft mor drukke op next next en voila
herstarten.

aha,
eigenlijk een gewone install dan. Dacht dat ge nog vanalle installatie cd's ging nodig hebben van windows of uw video kaart. Dat moet lukken ^^
*edit*
als ge nvidia hebt zou ik efkes wachten om te updaten, er zijn wat problemen met die laatste driver.
ik zal maar wachten dan :unsure:

xytro

Legacy Member
Sorasan zei:
ik zal maar wachten dan :unsure:

Die 'defecte' drivers staan niet meer online op hun site. Ge kunt dus zonder problemen de laatste goede driver afhalen van de nvidia site.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan