Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Skul

Legacy Member
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:

nog 1 en we hebbe prijs :p

kvsk_united

Legacy Member
Lord_Skul zei:
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:

nog 1 en we hebbe prijs :p

lol, hebben we al wel 8 teams?

boutros

Legacy Member
kben eens aant rondkijken op de tl list, ma die site gaat echt pokketraag .... pfff.. :sad:

boutros

Legacy Member
Vraagje:

Hoe krijg je eigenlijk je teamspirit omhoog?
Want bij mij staat dat nu op 18% of zo :cry:

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Vraagje:

Hoe krijg je eigenlijk je teamspirit omhoog?
Want bij mij staat dat nu op 18% of zo :cry:

winnen van wedstrijd: +1

verliezen: -1

kopen/verkopen of ontslaan van spelers: -5

bij mij statet op 0 trouwes

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Vraagje:

Hoe krijg je eigenlijk je teamspirit omhoog?
Want bij mij staat dat nu op 18% of zo :cry:

Wedstrijden spelen. Per wedstrijd 1 procent normaal gezien. Dus per dag kan je er 5 winnen. Maar dat speelt nog niet zoveel rol hoor. Vanaf de D reeks is aan te raden een goede ts.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
winnen van wedstrijd: +1

verliezen: -1

kopen/verkopen of ontslaan van spelers: -5

bij mij statet op 0 trouwes

Hm ben je zeker? Verliezen van wedstrijd daalt de ts? Vroeger was dat anders (100 procent zeker) of je nu verloor of niet want er was toen een serieuze discussie dat het niet normaal is dat je steeds verliest en je ts stijgt. Nu ja kan zijn dat de regel ondertussen veranderd is en dat ik er niet opgelet heb. :D

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Hm ben je zeker? Verliezen van wedstrijd daalt de ts? Vroeger was dat anders (100 procent zeker) of je nu verloor of niet want er was toen een serieuze discussie dat het niet normaal is dat je steeds verliest en je ts stijgt. Nu ja kan zijn dat de regel ondertussen veranderd is en dat ik er niet opgelet heb. :D

lol ben ook ni zeker ze.
en ts maakt inderdaad geen bal uit. ksta op 0% wegens veel aankopen en mn ratings zijn nog niks gezakt.

seg kunde niks doen tegen blessures? ppff nu alweer 4 spelers in het ziekenhuis. :sad:

boutros

Legacy Member
OK, thx guys :d

Kben ondertussen ploeg beetje aant uitbouwen ;)
En ben in overal ratings toch ook al goed aant stijgen :)

Kheb wel nog altijd geen één vriendschappelijke wedstrijd kunnen winnen lol, integendeel, laatste twee zelf met 10-0 verloren.

In de competitie heb ik wel al 4 op 4 :applause:

Nog een vraagje trouwens: Is het aan te raden om trainer automatisch training te laten opstellen, maw kiest die dan de hoofdskills om te trainen? En als die max zijn wat traint die dan?
Want tot nu toe deed ik het eigenlijk altijd zelf...

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
OK, thx guys :d

Kben ondertussen ploeg beetje aant uitbouwen ;)
En ben in overal ratings toch ook al goed aant stijgen :)

Kheb wel nog altijd geen één vriendschappelijke wedstrijd kunnen winnen lol, integendeel, laatste twee zelf met 10-0 verloren.

In de competitie heb ik wel al 4 op 4 :applause:

Nog een vraagje trouwens: Is het aan te raden om trainer automatisch training te laten opstellen, maw kiest die dan de hoofdskills om te trainen? En als die max zijn wat traint die dan?
Want tot nu toe deed ik het eigenlijk altijd zelf...

hmm ik vertrouw dieje ni meer ze. kheb nu ene die op alles maximum is behalve op conditie en wa doet mn trainer? verder trainen op koppen en conditie zo laten.

trouwens rpg, wa zouk nu best doen? dieje speler verkopen?

alles is volledig getraind. totaal van 72%

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
lol ben ook ni zeker ze.
en ts maakt inderdaad geen bal uit. ksta op 0% wegens veel aankopen en mn ratings zijn nog niks gezakt.

seg kunde niks doen tegen blessures? ppff nu alweer 4 spelers in het ziekenhuis. :sad:

Nee tegen blessures kan je niks doen.

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
OK, thx guys :d

Kben ondertussen ploeg beetje aant uitbouwen ;)
En ben in overal ratings toch ook al goed aant stijgen :)

Kheb wel nog altijd geen één vriendschappelijke wedstrijd kunnen winnen lol, integendeel, laatste twee zelf met 10-0 verloren.

In de competitie heb ik wel al 4 op 4 :applause:

Nog een vraagje trouwens: Is het aan te raden om trainer automatisch training te laten opstellen, maw kiest die dan de hoofdskills om te trainen? En als die max zijn wat traint die dan?
Want tot nu toe deed ik het eigenlijk altijd zelf...

Ik laat mijn spelers ook automatisch trainen. Eerst trainen ze hoofdskills en daarna meestal de laagste skills. Wel opletten als een speler max is een skill dan zal hij niet automatisch een andere skill trainen. Je moet dus zelf weer eens op automatisch drukken. Ik persoonlijk druk 3x per dag automatisch training.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
hmm ik vertrouw dieje ni meer ze. kheb nu ene die op alles maximum is behalve op conditie en wa doet mn trainer? verder trainen op koppen en conditie zo laten.

trouwens rpg, wa zouk nu best doen? dieje speler verkopen?

alles is volledig getraind. totaal van 72%

Als je daarmee je ploeg niet te veel verzwakt zou ik hem verkopen.
Als je op automisch trainen klikt zal hij de rest van de skills trainen die nog trainbaar zijn.

10.BAGGIO.10

Legacy Member
Is er nog plaats in die cup? Ik zou wel willen meedoen. KFC Menen is mijn teamnaam.

rpg_gamer

Legacy Member
Wat betreft ts er stond een post op het forum met dit als resultaat
(copie dus)

Stijgen:
- Vriendeschappelijke wedstrijden (+0,5%)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
- Bekermatchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
- Competitiematchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)

Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%)
- Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)

Blijft gelijk
- Bij ontslag van spelers
- Bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler

Lord_Skul

Legacy Member
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:KFC Menen

volzet
uitnodigingen worden verstuurt as we speak :p
laat den beste winne

rpg_gamer

Legacy Member
Lord_Skul zei:
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:KFC Menen

volzet
uitnodigingen worden verstuurt as we speak :p
laat den beste winne

Volgende cup iets meer geld vragen :D Kan ik wat meer winnen :D
Iedereen succes!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan