Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord_Skul zei:1:de skullekes
2:united maes
3occerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:
nog 1 en we hebbe prijs![]()
boutros zei:Vraagje:
Hoe krijg je eigenlijk je teamspirit omhoog?
Want bij mij staat dat nu op 18% of zo![]()
boutros zei:Vraagje:
Hoe krijg je eigenlijk je teamspirit omhoog?
Want bij mij staat dat nu op 18% of zo![]()
kvsk_united zei:winnen van wedstrijd: +1
verliezen: -1
kopen/verkopen of ontslaan van spelers: -5
bij mij statet op 0 trouwes

rpg_gamer zei:Hm ben je zeker? Verliezen van wedstrijd daalt de ts? Vroeger was dat anders (100 procent zeker) of je nu verloor of niet want er was toen een serieuze discussie dat het niet normaal is dat je steeds verliest en je ts stijgt. Nu ja kan zijn dat de regel ondertussen veranderd is en dat ik er niet opgelet heb.![]()
ad:

boutros zei:OK, thx guys :d
Kben ondertussen ploeg beetje aant uitbouwen
En ben in overal ratings toch ook al goed aant stijgen
Kheb wel nog altijd geen één vriendschappelijke wedstrijd kunnen winnen lol, integendeel, laatste twee zelf met 10-0 verloren.
In de competitie heb ik wel al 4 op 4 :applause:
Nog een vraagje trouwens: Is het aan te raden om trainer automatisch training te laten opstellen, maw kiest die dan de hoofdskills om te trainen? En als die max zijn wat traint die dan?
Want tot nu toe deed ik het eigenlijk altijd zelf...
kvsk_united zei:lol ben ook ni zeker ze.
en ts maakt inderdaad geen bal uit. ksta op 0% wegens veel aankopen en mn ratings zijn nog niks gezakt.
seg kunde niks doen tegen blessures? ppff nu alweer 4 spelers in het ziekenhuis.ad:
boutros zei:OK, thx guys :d
Kben ondertussen ploeg beetje aant uitbouwen
En ben in overal ratings toch ook al goed aant stijgen
Kheb wel nog altijd geen één vriendschappelijke wedstrijd kunnen winnen lol, integendeel, laatste twee zelf met 10-0 verloren.
In de competitie heb ik wel al 4 op 4 :applause:
Nog een vraagje trouwens: Is het aan te raden om trainer automatisch training te laten opstellen, maw kiest die dan de hoofdskills om te trainen? En als die max zijn wat traint die dan?
Want tot nu toe deed ik het eigenlijk altijd zelf...
kvsk_united zei:hmm ik vertrouw dieje ni meer ze. kheb nu ene die op alles maximum is behalve op conditie en wa doet mn trainer? verder trainen op koppen en conditie zo laten.
trouwens rpg, wa zouk nu best doen? dieje speler verkopen?
alles is volledig getraind. totaal van 72%
Lord_Skul zei:1:de skullekes
2:united maes
3occerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:Timmie
8:KFC Menen
volzet
uitnodigingen worden verstuurt as we speak
laat den beste winne
Kan ik wat meer winnen
rpg_gamer zei:Volgende cup iets meer geld vragenKan ik wat meer winnen
![]()
Iedereen succes!
