Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Lord_Skul zei:
ik gaan de telenet@games cup II houden
dit maal heb ik 8 ploegen nodig

1:de skullekes
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
Ben je spfa fan want anders kan je maar max 4 ploegen maken (dacht ik)

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
daarnet nog enkele pareltjes gevonden op de markt. :p

Ik ook ben van plan een top talent te kopen :) 18 jaar hoofdskills 90+ en 1 skill 84 de rest niet getraind. Hopelijk kan ik hem kopen.
Wat is feitelijk uw ploegnaam want ik vind je niet.

boutros

Legacy Member
Ik wil ook gerust wel meedoen met cupje...

KFC Kiboura.

Gelukzakken, ik kan zelf nog niet kijken voor talentjes, want ik mag zelf nog geen spelers kopen :p :doh:

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Ik wil ook gerust wel meedoen met cupje...

KFC Kiboura.

Gelukzakken, ik kan zelf nog niet kijken voor talentjes, want ik mag zelf nog geen spelers kopen :p :doh:

Tis wat je gelukzakt noemt natuurlijk :) Heb 3 spelers van 50+ moeten ontslaan om aan mijn 33 te geraken. Maar vanaf nu alleen maar talenten aankopen en 85 of hoger. Maar nu behoud ik steeds max 33 spelers zodat als er ergens een talent te koop is direkt een bod kan doen en niet meer onstlaan enz. Mijn ts zal daarmee ook omhoog gaan want zal niet meer zoveel kopen/verkopen. En talenten hebben alleen maar voordeel. Die worden toch hoog en halen ze maar 80 dan brengen ze veel geld op. Altijd positief dus :D

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Ik wil ook gerust wel meedoen met cupje...

KFC Kiboura.

Gelukzakken, ik kan zelf nog niet kijken voor talentjes, want ik mag zelf nog geen spelers kopen :p :doh:

je moet ze gratis kopen. :p

dan mag je ze wel nemen hé.

gistern nog eentje gekocht van 33% vanmorgen stond ie al op 37%.
als ie zo doorgaat hebbek mn geld zo terug. :)

boutros

Legacy Member
Ben ik idd mee bezig, alleen willen der nie zo veel komen naar mijn ploeg
Nu ja, heb der toch al een paar binnen ;)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Ben ik idd mee bezig, alleen willen der nie zo veel komen naar mijn ploeg
Nu ja, heb der toch al een paar binnen ;)

ja ge moet op veel bieden hé. alle 10.

kheb er vandaag 4 binnengehaald en zit nu op 26 spelers (had een kleine kern)
en ga vannacht nog is proberen.

ik koop vooral aanvallers aangezien die precies toch meer opbrengen.

vraagske aan rpg,

train jij die zelf of laat jij je trainer een schema opstellen?

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
ja ge moet op veel bieden hé. alle 10.

kheb er vandaag 4 binnengehaald en zit nu op 26 spelers (had een kleine kern)
en ga vannacht nog is proberen.

ik koop vooral aanvallers aangezien die precies toch meer opbrengen.

vraagske aan rpg,

train jij die zelf of laat jij je trainer een schema opstellen?

Ik laat ze automatisch trainen. Dat duurt anders te lang als je alles individueel moet instellen. En ze trainen even rap. Het is feitelijk alleen nuttig als je talenten wilt verkopen waarbij alleen hoofdskills worden getraind.

rpg_gamer

Legacy Member
Op de transferlijst biedt er iemand een speler RB 74 global klasse voor maar 250.000. Hij is 26. Voor de beginners een zeer goede speler voor een spotprijs. Alee normaal doe ik dat niet reklame maken voor iemand anders zijn spelers maar ja wil wel telennetters helpen natuurlijk dus vond het een klein beetje een plicht dit te melden. Had hij 2 miljoen ofzo gevraagd had ik dit niet gemeld :)

Lord_Skul

Legacy Member
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:
6:
7:
8:

ja ik heb spfa fan :p

Lord_Skul

Legacy Member
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:
7:
8:

perre

Legacy Member
add vc veldekens and be very afraid :D :p

zolang die matche vanzelf geregeld worde en ik daar geen moeite vo moet doen is da amaal geen probleem vo mij ;) :p

Lord_Skul

Legacy Member
1:de skullekes
2:united maes
3:soccerlover
4:KFC Kiboura
5:Nookie (kampioen editite I)
6:vc veldekens (Berchem top)
7:
8:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan