rpg_gamer
Legacy Member
Ben je spfa fan want anders kan je maar max 4 ploegen maken (dacht ik)Lord_Skul zei:ik gaan de telenet@games cup II houden
dit maal heb ik 8 ploegen nodig
1:de skullekes
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je spfa fan want anders kan je maar max 4 ploegen maken (dacht ik)Lord_Skul zei:ik gaan de telenet@games cup II houden
dit maal heb ik 8 ploegen nodig
1:de skullekes
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
rpg_gamer zei:Ben je spfa fan want anders kan je maar max 4 ploegen maken (dacht ik)

kvsk_united zei:daarnet nog enkele pareltjes gevonden op de markt.![]()
18 jaar hoofdskills 90+ en 1 skill 84 de rest niet getraind. Hopelijk kan ik hem kopen.boutros zei:Ik wil ook gerust wel meedoen met cupje...
KFC Kiboura.
Gelukzakken, ik kan zelf nog niet kijken voor talentjes, want ik mag zelf nog geen spelers kopen:doh:
Heb 3 spelers van 50+ moeten ontslaan om aan mijn 33 te geraken. Maar vanaf nu alleen maar talenten aankopen en 85 of hoger. Maar nu behoud ik steeds max 33 spelers zodat als er ergens een talent te koop is direkt een bod kan doen en niet meer onstlaan enz. Mijn ts zal daarmee ook omhoog gaan want zal niet meer zoveel kopen/verkopen. En talenten hebben alleen maar voordeel. Die worden toch hoog en halen ze maar 80 dan brengen ze veel geld op. Altijd positief dus 
boutros zei:Ik wil ook gerust wel meedoen met cupje...
KFC Kiboura.
Gelukzakken, ik kan zelf nog niet kijken voor talentjes, want ik mag zelf nog geen spelers kopen:doh:

boutros zei:Ben ik idd mee bezig, alleen willen der nie zo veel komen naar mijn ploeg
Nu ja, heb der toch al een paar binnen![]()
kvsk_united zei:ja ge moet op veel bieden hé. alle 10.
kheb er vandaag 4 binnengehaald en zit nu op 26 spelers (had een kleine kern)
en ga vannacht nog is proberen.
ik koop vooral aanvallers aangezien die precies toch meer opbrengen.
vraagske aan rpg,
train jij die zelf of laat jij je trainer een schema opstellen?
