Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boutros

Legacy Member
Wanneer is de startdatum van die cup?

Succes aan iedereen, en ik weet al wie laatst zal zijn ;)

boutros

Legacy Member
Nog eens een vraagje ook:

Hoe zat dat nu weer als je meer dan 34 spelers hebt?

Want ik heb er nu 35 en het bestuur zegt: je hebt genoeg spelers.

Toch kon je nog tot meer gaan hé?

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Nog eens een vraagje ook:

Hoe zat dat nu weer als je meer dan 34 spelers hebt?

Want ik heb er nu 35 en het bestuur zegt: je hebt genoeg spelers.

Toch kon je nog tot meer gaan hé?

Maak dat je er 34 hebt. Dan kan je bieden op 11 spelers tergelijk. En hopen dat ze dan alle 11 willen komen naar je club :)

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Maak dat je er 34 hebt. Dan kan je bieden op 11 spelers tergelijk. En hopen dat ze dan alle 11 willen komen naar je club :)

lol kheb er ma 26 en kvind da meer dan genoeg. :)

Lord_Skul

Legacy Member
Wanneer is de startdatum van die cup?

Succes aan iedereen, en ik weet al wie laatst zal zijn

ik peins dat er zich nog 2 moeten antwoorden op men invitation
dan zal de puter datums gaan vast leggen
:p

Lord_Skul

Legacy Member
idd
nog enkel wachte op perre
en dan maar bibbere, voor de loting

rpg_gamer

Legacy Member
He boutros. Je hebt een keeper op de transferlijst. Wil er 500.000 voor geven zo rond 18.00 vanavond. Maar nu kan ik niet bieden want ben aan het bieden voor een 87 speler (heb 34 spelers)

rpg_gamer

Legacy Member
Lord_Skul zei:
idd
nog enkel wachte op perre
en dan maar bibbere, voor de loting

Hm is al 3 dagen dat we wachten op perre. Kan je niet iemand anders inviten?
Heb geen zin om weken te wachten ;)

boutros

Legacy Member
rpg_gamer zei:
He boutros. Je hebt een keeper op de transferlijst. Wil er 500.000 voor geven zo rond 18.00 vanavond. Maar nu kan ik niet bieden want ben aan het bieden voor een 87 speler (heb 34 spelers)

Goed, voor 550.000 mag je hem hebben ;)
Ik kom straks sowieso online kunnen we der eventueel over praten ;)

Zal wel na 16h zijn denk ik...

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Goed, voor 550.000 mag je hem hebben ;)
Ik kom straks sowieso online kunnen we der eventueel over praten ;)

Zal wel na 16h zijn denk ik...

Normaal heb ik altijd tijd zat maar vandaag is een uitzondering. Ik heb tegen morgen 2 testen en moet vandaag nog mijn stage gaan bezoeken. (sorry echt geen tijd) Maar zal wel effe online komen om op je keeper 550.000 te bieden (rond 18.20).

perre

Legacy Member
sorry jongens, glad vergeten :doh: :(

das met da dien topic ni meer op HT staat eh :D

anyway, tzijn nu juist simulaties, ma ik accepteer vandaag nog hoor!

en nogges sorry voor de vertraging :ashamed:

*edit: voila, done!

Timmie

Legacy Member
ik vergeet telkens A-team op te stellen :sad:

met als gevolg dat ik dus constant verlies met B

boutros

Legacy Member
ja hehe

heb het gemerkt, 4-0 op uw doos, terwijl ik eigenlijk nog bijna nooit een friendly gewonnen heb :rofl:

Als ik mij nie vergis heb ik mijn enige twee friendly zeges tegen u gehaald Timmie, nie goe bezig dus ;)

boutros

Legacy Member
Kheb die nochtans gekocht voor welgeteld 25.000.

Ma die doet het idd goed en is nochtans nie mijn beste spits...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan