kvsk_united
Legacy Member
boutros zei:Ah gij hebt een b en c teamad:
Ik kom met moeite aan een a, qua niveau
Normaal laat ik ook alleen de besten in comp spelen, ma nu heb ik eens een uitzondering gemaakt
Ps heb je dan ook telkens b en c tactiek of heb je nie betaald voor die features?
je hebt al nice stats heb ik zojuist gezien.
ad: 
