Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Perfusion

Legacy Member
heb me er ook eens ingeschreven, ma kzal er mij woensdag pas echt mee kunne bezig houden, heb dan pas gedaan me exames :)

rpg_gamer

Legacy Member
perfusion zei:
heb me er ook eens ingeschreven, ma kzal er mij woensdag pas echt mee kunne bezig houden, heb dan pas gedaan me exames :)

Als je vragen hebt kan je deze altijd hier stellen natuurlijk. Succes met je examens.

Darkness

Legacy Member
ik heb het gespeeld maar het kon me niet boeien, het was een beetje té... ik bedoel, het aantal wc's in een stadion, who cares :)

ook de mogelijkheden die ik gewend was vanuit mz ontbraken wat me snel deed stoppen... de resultaten leken me ook veel te random.

kvsk_united

Legacy Member
Darkness zei:
ik heb het gespeeld maar het kon me niet boeien, het was een beetje té... ik bedoel, het aantal wc's in een stadion, who cares :)

ook de mogelijkheden die ik gewend was vanuit mz ontbraken wat me snel deed stoppen... de resultaten leken me ook veel te random.

de wc's en de reclame enzoverder zijn juist de dingen het spel echt maken.

Lord_Skul

Legacy Member
meneer wilt managerzone promote
das ook een online managing spel

mz ligt bij mij te rotte

ik hou het bij ht en sp

Darkness

Legacy Member
kvsk_united zei:
de wc's en de reclame enzoverder zijn juist de dingen het spel echt maken.
kunt ge nu dan ook al andere reclame dan sanmax kiezen?

wc's zijn eigenlijk eerder een onzinnig detail voor mij.

kvsk_united

Legacy Member
Darkness zei:
kunt ge nu dan ook al andere reclame dan sanmax kiezen?

wc's zijn eigenlijk eerder een onzinnig detail voor mij.

als ne manager van een team moet je met alles rekening houden.

zelfs met voor u mischien nutteloze dingen zoals wc's.

en die reclame is gewoon weer een extra feature die het spel weer echter maakt.

dat vind ik een groot nadeel bij hattrick. je kan daar echt niks doen.
het enige wat je moet doen is een goed team samenstellen.

jah, echt realistisch. :ironic:

rpg_gamer

Legacy Member
Lord_Skul zei:
meneer wilt managerzone promote
das ook een online managing spel

mz ligt bij mij te rotte

ik hou het bij ht en sp

Ik deel uw mening

sp is een perfecte aanvulling voor ht. Als ik niet op ht moet zijn kan ik op sp spelen.

Darkness

Legacy Member
kvsk_united zei:
als ne manager van een team moet je met alles rekening houden.

zelfs met voor u mischien nutteloze dingen zoals wc's.

en die reclame is gewoon weer een extra feature die het spel weer echter maakt.

dat vind ik een groot nadeel bij hattrick. je kan daar echt niks doen.
het enige wat je moet doen is een goed team samenstellen.

jah, echt realistisch. :ironic:
sommige gefrustreerdelingen zoeken om de een of andere reden hun heil, beroemdheid en succes in een ONLINE SPEL dat samen met realisme een contradictio in terminis is so stfu about realism omg :ironic:

maar dat terzijde, wat is uw punt? mag de naam van een concurrerend spel niet vallen in een topic over een ander spel? laat het dan in de rules zetten ffs...

kvsk_united

Legacy Member
Darkness zei:
sommige gefrustreerdelingen zoeken om de een of andere reden hun heil, beroemdheid en succes in een ONLINE SPEL dat samen met realisme een contradictio in terminis is so stfu about realism omg :ironic:

maar dat terzijde, wat is uw punt? mag de naam van een concurrerend spel niet vallen in een topic over een ander spel? laat het dan in de rules zetten ffs...

waarom zou da ni mogen?

jij begint het debat open te gooien door te stellen dat sp "slechter" is dan mz en ik ga daar gewoon in mee en probeer te zeggen waarom ik sp beter vind.

en dat een online game geen realiteit is weet mn aarsholletje ook wel en das gene advocaat. :ironic:

Darkness

Legacy Member
kvsk_united zei:
jij begint het debat open te gooien door te stellen dat sp "slechter" is dan mz en ik ga daar gewoon in mee en probeer te zeggen waarom ik sp beter vind.
Darkness zei:
ook de mogelijkheden die ik gewend was vanuit mz ontbraken wat me snel deed stoppen...
hieruit besluit gij dat waarschijnlijk? tis dat uw aarsholletje zo slim is; misschien kunt ge dat eens vragen of dat een juiste conclusie was.

het was dus om te zeggen dat ik mz té gewend ben om nu nog iets anders te beginnen waarin sommige features naar mijn mening ontbraken en andere naar mijn mening onzinnige features er wel weer waren. beter zo?

rpg_gamer

Legacy Member
Darkness zei:
hieruit besluit gij dat waarschijnlijk? tis dat uw aarsholletje zo slim is; misschien kunt ge dat eens vragen of dat een juiste conclusie was.

het was dus om te zeggen dat ik mz té gewend ben om nu nog iets anders te beginnen waarin sommige features naar mijn mening ontbraken en andere naar mijn mening onzinnige features er wel weer waren. beter zo?

Ok we weten het nu :sleep: :sleep: :sleep: Als je niks kan zeggen op sp of je speelt het gewoon niet zoals jij moet je gewoon hier niet posten dan !

Perfusion

Legacy Member
jeej, mijn eerste competitiematch gewonnen in soccerproject!! :)

Darkness

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Ok we weten het nu :sleep: :sleep: :sleep: Als je niks kan zeggen op sp of je speelt het gewoon niet zoals jij moet je gewoon hier niet posten dan !
ik heb toch wel iets gezegd, namelijk dat de wc's er wel zijn en een paar handigere dingen om een wedstrijd te bepalen niet. maja aangezien toch niemand hier fatsoenlijk wil /kan discussiëren leg ik mij erbij neer.

kvsk_united

Legacy Member
Darkness zei:
ik heb toch wel iets gezegd, namelijk dat de wc's er wel zijn en een paar handigere dingen om een wedstrijd te bepalen niet. maja aangezien toch niemand hier fatsoenlijk wil /kan discussiëren leg ik mij erbij neer.

lol zo goed kan jij ook niet discussieren hoor. jij zegt altijd wel dat er functies ontbreken maar zeg dan ook eens dewelke?

en bij sp gatet ni enkel om de wedstijden die je moet spelen maar je moet ook je veld in orde houde etc wat het spel "echter" maakt.

rpg_gamer

Legacy Member
Als er mensen zijn die friendlys zoeken. Je mag me altijd inviten om te spelen.
Ik aanvaard altijd eender welke uur en welke dag.
Ik speel in E.19 soccerlover

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Als er mensen zijn die friendlys zoeken. Je mag me altijd inviten om te spelen.
Ik aanvaard altijd eender welke uur en welke dag.
Ik speel in E.19 soccerlover

ik haat friendly's. :angry:

2 van mn beste spelers zijn eraf geshot tijdens een friendly. :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan