rpg_gamer
Legacy Member
kvsk_united zei:ik haat friendly's.![]()
2 van mn beste spelers zijn eraf geshot tijdens een friendly.ad:
Lol ge moet uw spelers laten spelen die slecht zijn. Uw beste spelers moet je laten in spelen in liga.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kvsk_united zei:ik haat friendly's.![]()
2 van mn beste spelers zijn eraf geshot tijdens een friendly.ad:
rpg_gamer zei:Lol ge moet uw spelers laten spelen die slecht zijn. Uw beste spelers moet je laten in spelen in liga.

perfusion zei:hoelang duurt da zo'n match?
was juist mijn ploeg aan 't instelle voor morge ..

hoelang duurt da zo'n match?
was juist mijn ploeg aan 't instelle voor morge ..
Timmie zei:iemand zin in een match tegen mij vandaag?
Timmie zei:iemand zin in een match tegen mij vandaag?
Timmie zei:ik heb nieuwe verdediger gekochtgratis

kvsk_united zei:wat zijn eigenlijk jullie doelstellingen in dit seizoen bij soccerproject?
bij mij ist simpel, een degelijk team opzetten en stijden voor behoud.![]()
sta nu 4de met 34 punten dus ksta wel veilig. nu mn team nog op de goede ratings brengen.

boutros zei:Ik probeer ook zo veel mogelijk gratis spelers aan te trekken, ma das verdomd nie gemakkelijk ...
Al mijn vriendschappelijke wedstrijden heb ik tot nu toe al verloren hehe..
Mijn twee wedstrijden in de competitie heb ik wel gewonnen
Enige minpuntje tot nu toe vind ik het feit dat je zo lang moet wachten voor die transfers, altijd tot 4h 's nachts voor je iets weet ...
En ten tweede, kan ma op negen spelers tegelijk bieden ook!
boutros zei:In mijn staf heeft er nog niemand 100 op mijn assistent na...
Ze zitter er wel allemaal vrij dicht bij en zijn op cursus.
Ma toen ik keek op lijst stonden er gewoon geen op van 100.
rpg_gamer zei:Ok als ze 98 of iets minder procent hebben dan kan je maar 9 hebben. Had dat ook eens. Mijn stafleden staan op 100. En iemand was juist gezakt naar 98 en bam kon erook maar 9 aanwerven.
boutros zei:ah ok
Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...