Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
ik haat friendly's. :angry:

2 van mn beste spelers zijn eraf geshot tijdens een friendly. :sad:

Lol ge moet uw spelers laten spelen die slecht zijn. Uw beste spelers moet je laten in spelen in liga.

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Lol ge moet uw spelers laten spelen die slecht zijn. Uw beste spelers moet je laten in spelen in liga.

ja da wetek nu ook wel maja te laat. :)

Perfusion

Legacy Member
hoelang duurt da zo'n match?
was juist mijn ploeg aan 't instelle voor morge ..

kvsk_united

Legacy Member
wat zijn eigenlijk jullie doelstellingen in dit seizoen bij soccerproject?

bij mij ist simpel, een degelijk team opzetten en stijden voor behoud. :)

sta nu 4de met 34 punten dus ksta wel veilig. nu mn team nog op de goede ratings brengen.

rpg_gamer

Legacy Member
Timmie zei:
iemand zin in een match tegen mij vandaag?

Yep nodig me maar uit
soccerlover E.19

Vandaag cf 74 verkocht weer 4M rijker :crazy:
Ik spaar steeds voor een 85 procent speler. Heb er al 1. En nu al 11M in kas :applause: .

rpg_gamer

Legacy Member
Timmie zei:
ik heb nieuwe verdediger gekocht :) gratis

Ik zie dat je maar 24 spelers heb. Je kan er 34 hebben. En dan kan je nog eens 11 tergerlijk aankopen. Zo kan je er 45 hebben in je ploeg en dat brengt veel €€€€€ op :)

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
wat zijn eigenlijk jullie doelstellingen in dit seizoen bij soccerproject?

bij mij ist simpel, een degelijk team opzetten en stijden voor behoud. :)

sta nu 4de met 34 punten dus ksta wel veilig. nu mn team nog op de goede ratings brengen.

Dit seizoen hm ff denken aiai dat doet zeer :D
CM 85 procent aankopen.
En op langer termijn. Den allerbeste worden. En vind dat ik goed bezig ben. Al 60 M ofzo verdient.

boutros

Legacy Member
Ik probeer ook zo veel mogelijk gratis spelers aan te trekken, ma das verdomd nie gemakkelijk ...

Al mijn vriendschappelijke wedstrijden heb ik tot nu toe al verloren hehe..

Mijn twee wedstrijden in de competitie heb ik wel gewonnen :D

Enige minpuntje tot nu toe vind ik het feit dat je zo lang moet wachten voor die transfers, altijd tot 4h 's nachts voor je iets weet ...
En ten tweede, kan ma op negen spelers tegelijk bieden ook!

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Ik probeer ook zo veel mogelijk gratis spelers aan te trekken, ma das verdomd nie gemakkelijk ...

Al mijn vriendschappelijke wedstrijden heb ik tot nu toe al verloren hehe..

Mijn twee wedstrijden in de competitie heb ik wel gewonnen :D

Enige minpuntje tot nu toe vind ik het feit dat je zo lang moet wachten voor die transfers, altijd tot 4h 's nachts voor je iets weet ...
En ten tweede, kan ma op negen spelers tegelijk bieden ook!

Iemand van uw staf heeft dan geen 100 procent meer . Je moet die op cursus sturen. Ik weet wel juist niet wie.

boutros

Legacy Member
In mijn staf heeft er nog niemand 100 op mijn assistent na...

Ze zitter er wel allemaal vrij dicht bij en zijn op cursus.
Ma toen ik keek op lijst stonden er gewoon geen op van 100.

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
In mijn staf heeft er nog niemand 100 op mijn assistent na...

Ze zitter er wel allemaal vrij dicht bij en zijn op cursus.
Ma toen ik keek op lijst stonden er gewoon geen op van 100.

Ok als ze 98 of iets minder procent hebben dan kan je maar 9 hebben. Had dat ook eens. Mijn stafleden staan op 100. En iemand was juist gezakt naar 98 en bam kon erook maar 9 aanwerven.

boutros

Legacy Member
ah ok ;)

Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Ok als ze 98 of iets minder procent hebben dan kan je maar 9 hebben. Had dat ook eens. Mijn stafleden staan op 100. En iemand was juist gezakt naar 98 en bam kon erook maar 9 aanwerven.

lol wat voor spelers koopte gij dan? :wtf:

van 30% ofzo? want waar haalde anders al da geld???

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
ah ok ;)

Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...

lol die kan je niks bieden. want degene die verkoopt kan enkel de prijs zien (gratis dus) en niet wat jij bij loon, tekenbonus etc zet. tis gewoon lucky dat hij jou dan kiest.

boutros

Legacy Member
Bij mij gaat het dus wel om gratis spelers hé voor de duidelijkheid ;)

Welke leeftijdsgroep zou je dan best nemen? 21-23?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan