Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
ah ok ;)

Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...

Wat ik doe is het volgende
Ik bekijk gratis spelers om 12.00-1.00 snachts. Eerst tussen 18-20. Op alles posities. Als ik zie dat niemand een bod gedaan heeft dan doe ik een bod.
Soms moet je tot 23 jaar gaan vb. Maar zo heb ik altijd mijn spelers kunnen aantrekken gratis.

boutros

Legacy Member
kvsk_united zei:
lol die kan je niks bieden. want degene die verkoopt kan enkel de prijs zien (gratis dus) en niet wat jij bij loon, tekenbonus etc zet. tis gewoon lucky dat hij jou dan kiest.


Die kan je heel veel bieden :p
Loon, premie en tekengeld + auto + huis

En gij noemt da nix :p

auto en huis heb ik nog nooit aangeboden, want is te duur denk ik, ma voor die andere dingen probeer ik altijd ma wat ...

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
ah ok ;)

Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...

Ik bied nooit tekenbonus of winstpremies. Gewoon loon 100 hoger dan zijn origineel.

boutros

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Wat ik doe is het volgende
Ik bekijk gratis spelers om 12.00-1.00 snachts. Eerst tussen 18-20. Op alles posities. Als ik zie dat niemand een bod gedaan heeft dan doe ik een bod.
Soms moet je tot 23 jaar gaan vb. Maar zo heb ik altijd mijn spelers kunnen aantrekken gratis.

En van hoeveel procent probeer je dan een gratis speler aan te trekken?
Boven de 30%?

boutros

Legacy Member
Als ik het goed begrijp trainen alle spelers hé? Ook diegene die niet spelen hé?

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Als ik het goed begrijp trainen alle spelers hé? Ook diegene die niet spelen hé?

jip allemaal. maar die spelen stijgen wel sneller precies.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
ja en dan train je ze tot waar?

en laat je ze dan ook allemaal spelen?

Volledig. En ik laat ze spelen als ze bijna volledig getraind zijn want dan stijgt hun moraal.
per 15 procent moraal stijgt je 1 global klasse. Daarom dat ik nu waarschijnlijk degradeer. Omdat ik niet met mijn beste spelers speel maar met de spelers die ik ga verkopen. Moest ik met mijn beste spelers spelen dan word ik gewoon kampioen. Maar ja iedereen heeft een systeem en dat is het mijne.

kvsk_united

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Volledig. En ik laat ze spelen als ze bijna volledig getraind zijn want dan stijgt hun moraal.
per 15 procent moraal stijgt je 1 global klasse. Daarom dat ik nu waarschijnlijk degradeer. Omdat ik niet met mijn beste spelers speel maar met de spelers die ik ga verkopen. Moest ik met mijn beste spelers spelen dan word ik gewoon kampioen. Maar ja iedereen heeft een systeem en dat is het mijne.

kunde die dan ook ni in friendly's laten spelen? of stijgt moraal dan ni?

en u taktiek is mischien wel iets voor mij. ga nu toch voor behoud dus kheb nog een pak wedstrijden voor de boeg die ik gerust mag verliezen.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
kunde die dan ook ni in friendly's laten spelen? of stijgt moraal dan ni?

en u taktiek is mischien wel iets voor mij. ga nu toch voor behoud dus kheb nog een pak wedstrijden voor de boeg die ik gerust mag verliezen.

Ik laat die in liga spelen omdat hun moraal veel rapper stijgt dan in friendlys.
Hoeveel het verschil is weet ik niet maar er is toch een redelijk verschil.

Er zijn nog betere systemen om geld te verdienen maar dan heb je een kapitaal nodig. Als je nu vb 20 M in kas hebt. Kan je aleen maar talenten kopen. Met talent bedoel ik spelers die 17-23 zijn en die op hun hoofdskills 90+/90+ halen. Moest ik het geduld daarvoor hebben zonder twijfel zou ik het zo doen. Maar kan mijn systheem niet meer veranderen en met mijn systheem verkoop ik om de 3 a 5 dagen een speler en dat vind ik voor mijn persoon leuker. Maar talenten aankopen en verkopen is veel beter.

boutros

Legacy Member
Als je dan die spelers op transferlist zet, wat geef je dan in als prijs? of geef je die gewoon niet in?

Vanaf hoeveel procent zet je die spelers dan op transferlist?
Of gewoon als ze max getraind zijn...

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Als je dan die spelers op transferlist zet, wat geef je dan in als prijs? of geef je die gewoon niet in?

Vanaf hoeveel procent zet je die spelers dan op transferlist?
Of gewoon als ze max getraind zijn...

Ik verkoop ze altijd als ze max getraind zijn en ik geef ook een richtprijs wat ik ervoor wil. Meestal krijg ik mijn prijs dat ik ervoor vraag en zelf hoger soms.
Vroeger toen ik geen gedacht had van de prijzen bekeek ik het forum van transfers en zocht ik naar een speler die omgeveer hetzelde was en keek ik naar de verkochte prijs. Nu na zoveel maanden ken ik de prijzen natuurlijk en moet ik niet meer kijken. Dus als je het niet weet doen eens een vergelijking op het transfer forum.

rpg_gamer

Legacy Member
Te koop

CB 73 Oleg Sanogo (71 nu maar moraal is maar 66)
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=53054
nog geen bod en deadline is 10 feb 22.00

GK 77 Henri Svetlicic (75 nu maar moraal is maar 67
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=47146
nog geen bod en deadline is 11 feb 18.00

LM 76 Moussa Né (73 nu maar moraal is maar 51)
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=60662
nog geen bod en deadline is 11 feb 18.00

CB 77 Mohammed Enakarhire
http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=153728
beste bod 4,5 miljoen en deadline is 10 feb 22.00

Als iemand een speler heeft met hoofdskills beide 90 of hoger en de rest niet getraind en je wilt hem verkoopen dan wil ik er wel voor een mooi bedrag voor betalen

Lord_Skul

Legacy Member
ik gaan de telenet@games cup II houden
dit maal heb ik 8 ploegen nodig

1:de skullekes
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan