rpg_gamer
Legacy Member
boutros zei:ah ok
Nog tips over het vinden van spelers op de transferlist?
Wat bied je bvb best aan die gratis spelers? Want heb er tot nu toe nog ma twee kunnen strikken ...
Wat ik doe is het volgende
Ik bekijk gratis spelers om 12.00-1.00 snachts. Eerst tussen 18-20. Op alles posities. Als ik zie dat niemand een bod gedaan heeft dan doe ik een bod.
Soms moet je tot 23 jaar gaan vb. Maar zo heb ik altijd mijn spelers kunnen aantrekken gratis.




occerlover