Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
perfusion zei:heb me er ook eens ingeschreven, ma kzal er mij woensdag pas echt mee kunne bezig houden, heb dan pas gedaan me exames![]()
Darkness zei:ik heb het gespeeld maar het kon me niet boeien, het was een beetje té... ik bedoel, het aantal wc's in een stadion, who cares
ook de mogelijkheden die ik gewend was vanuit mz ontbraken wat me snel deed stoppen... de resultaten leken me ook veel te random.
kunt ge nu dan ook al andere reclame dan sanmax kiezen?kvsk_united zei:de wc's en de reclame enzoverder zijn juist de dingen het spel echt maken.
Darkness zei:kunt ge nu dan ook al andere reclame dan sanmax kiezen?
wc's zijn eigenlijk eerder een onzinnig detail voor mij.
Darkness zei:kunt ge nu dan ook al andere reclame dan sanmax kiezen?
wc's zijn eigenlijk eerder een onzinnig detail voor mij.
Lord_Skul zei:meneer wilt managerzone promote
das ook een online managing spel
mz ligt bij mij te rotte
ik hou het bij ht en sp
sommige gefrustreerdelingen zoeken om de een of andere reden hun heil, beroemdheid en succes in een ONLINE SPEL dat samen met realisme een contradictio in terminis is so stfu about realism omg :ironic:kvsk_united zei:als ne manager van een team moet je met alles rekening houden.
zelfs met voor u mischien nutteloze dingen zoals wc's.
en die reclame is gewoon weer een extra feature die het spel weer echter maakt.
dat vind ik een groot nadeel bij hattrick. je kan daar echt niks doen.
het enige wat je moet doen is een goed team samenstellen.
jah, echt realistisch. :ironic:
Darkness zei:sommige gefrustreerdelingen zoeken om de een of andere reden hun heil, beroemdheid en succes in een ONLINE SPEL dat samen met realisme een contradictio in terminis is so stfu about realism omg :ironic:
maar dat terzijde, wat is uw punt? mag de naam van een concurrerend spel niet vallen in een topic over een ander spel? laat het dan in de rules zetten ffs...
kvsk_united zei:jij begint het debat open te gooien door te stellen dat sp "slechter" is dan mz en ik ga daar gewoon in mee en probeer te zeggen waarom ik sp beter vind.
hieruit besluit gij dat waarschijnlijk? tis dat uw aarsholletje zo slim is; misschien kunt ge dat eens vragen of dat een juiste conclusie was.Darkness zei:ook de mogelijkheden die ik gewend was vanuit mz ontbraken wat me snel deed stoppen...
Darkness zei:hieruit besluit gij dat waarschijnlijk? tis dat uw aarsholletje zo slim is; misschien kunt ge dat eens vragen of dat een juiste conclusie was.
het was dus om te zeggen dat ik mz té gewend ben om nu nog iets anders te beginnen waarin sommige features naar mijn mening ontbraken en andere naar mijn mening onzinnige features er wel weer waren. beter zo?
Als je niks kan zeggen op sp of je speelt het gewoon niet zoals jij moet je gewoon hier niet posten dan !ik heb toch wel iets gezegd, namelijk dat de wc's er wel zijn en een paar handigere dingen om een wedstrijd te bepalen niet. maja aangezien toch niemand hier fatsoenlijk wil /kan discussiëren leg ik mij erbij neer.rpg_gamer zei:Ok we weten het nu![]()
![]()
Als je niks kan zeggen op sp of je speelt het gewoon niet zoals jij moet je gewoon hier niet posten dan !
Darkness zei:ik heb toch wel iets gezegd, namelijk dat de wc's er wel zijn en een paar handigere dingen om een wedstrijd te bepalen niet. maja aangezien toch niemand hier fatsoenlijk wil /kan discussiëren leg ik mij erbij neer.
perfusion zei:jeej, mijn eerste competitiematch gewonnen in soccerproject!!![]()
rpg_gamer zei:Als er mensen zijn die friendlys zoeken. Je mag me altijd inviten om te spelen.
Ik aanvaard altijd eender welke uur en welke dag.
Ik speel in E.19 soccerlover
ad: