Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jack|herrer zei:iemand met een ultramodern jeugd centrum hier?
heb net mijn 2de LB gekregen en das er me 1tje teveel, mss iemand die em wil ruilen voor andere jeugd speler de komt van ultra modern centrum met jeugdcoordinator van 100%?
jack|herrer zei:ik heb nog geen enkele die volledig voltraint is, maar ja moet deze maar eens zien link
zo zijn ze allemaal min of meer, de andere zijn alleen minder getraind, dus mag niet klagen![]()
Volgende week 71 M omgveer in kas en ga degraderen. Nu ja dan gebruik ik mijn goede spelers in de beker en ga ik daar serieus veel verdienen. Dat gaat wel rap he 4spelers direkte uitschakeling en voor 1 M spelen
of zelf nog hoger maar ja dan moet ik 11 spelers + 85 hebben en zal er maar 4-5 hebben.boutros zei:hu?
Hoezo?
Mijn ratings zijn toch nie zo goed?![]()
Kvond wel dat het beter opging dan de wedstrijd liet vermoeden ...
Want 2-0 vond ik overdreven
Kheb wel goeie aanvallers, mss dat het daar aan ligt, ma vind mijn ratings echt niet goed hoor, toch?
kvsk_united zei:de laatste wedstrijd dak tege u speelde ware die een pak lager.
kheb geluk dattek mn verkeerde team had opgesteld anders had ik nu met 7-0 verloren ofzo.![]()
ksnap de logica bij sp ni ze, u aanval is zo hoog en ge scoort ni tege mij.
rpg_gamer zei:Zijn middenveld is te laag. De bal kan niet geraken bij de aanvallers.
Als het verschil te groot wordt op middenveld dan geraakt de bal niet meer bij de aanvallers wat feitelijk ook logisch is. Agressie staat ook veel te laag bij hem.

boutros zei:Mijn agressie te laag?
Ik pak wel gemiddeld 3 tot 4 kaarten per wedstrijd hé ...
En dan heb ik nog veel spelers die een zeer lage agressie hebben...
Wat middenveld betreft heb je gelijk, daar moet aan gewerkt worden![]()
boutros zei:ma mijn echte basisspelers ( of toch veel ervan) hebben een agressie lager dan 50 ...
Op hoeveel zou ik dan best agressie zetten?
Btw nog een tweede vraagje ook:
Hoe kan je eigenlijk zien of voorspellen bij spelers wat hun globale rating gaat zijn. Kan je da zien op basis van hoofdskills?
ad: Ma twas nen gratisen.