Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jack|herrer

Legacy Member
iemand met een ultramodern jeugd centrum hier?

heb net mijn 2de LB gekregen en das er me 1tje teveel, mss iemand die em wil ruilen voor andere jeugd speler de komt van ultra modern centrum met jeugdcoordinator van 100%?

rpg_gamer

Legacy Member
jack|herrer zei:
iemand met een ultramodern jeugd centrum hier?

heb net mijn 2de LB gekregen en das er me 1tje teveel, mss iemand die em wil ruilen voor andere jeugd speler de komt van ultra modern centrum met jeugdcoordinator van 100%?

Ik heb dat nog niet maar hoeveel globale klasse halen je jeugdspelers als ze uit ultra modern centrum komen ?

jack|herrer

Legacy Member
ik heb nog geen enkele die volledig voltraint is, maar ja moet deze maar eens zien link

zo zijn ze allemaal min of meer, de andere zijn alleen minder getraind, dus mag niet klagen :)

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
ik heb nog geen enkele die volledig voltraint is, maar ja moet deze maar eens zien link

zo zijn ze allemaal min of meer, de andere zijn alleen minder getraind, dus mag niet klagen :)

ma hoeveel zijn ze als ze der pas uitkome?

p0rkiej

Legacy Member
Iedereen mag mij uitdagen, van vrijdag 18.00u tot en met zondag 18.00u
thuis of uit spelen is voor gelijk
Teamnaam: Cercle Melle
managernaam: Sat

cu on !

jack|herrer

Legacy Member
ben nu op werk, dus kan geen screen uppen, maar hier is de copy/paste van een jeugdspeler die ik 2 dagen geleden gekregen heb.

1. Jimmy Overmeire
Positie LB Voet L
Gewicht 96 Kg Prijs € 126.493,00
Leeftijd 17 Vorm
Lengte 1,94 m Beste prestatie 0

Fitheid 72 %
Globale klasse 24 %
Moraal 94 %
Agressie 72 %
Ervaring 0 %
Conditie 21 %
Snelheid 0 %
Balcontrole 4 %
Passen 8 %
Schieten 5 %
Uitverdedigen 8 %
Kracht 0 %
Koppen 9 %
Tackelen 10 %

kvsk_united

Legacy Member
hoe krijgde de fitheid terug omhoog?

gewoon door ni te late spelen?

jack|herrer

Legacy Member
yup door te laten rusten.

als je conditie traint zakken ze wel minder snel op fitheid

boutros

Legacy Member
hu?

Hoezo?

Mijn ratings zijn toch nie zo goed? :cry:
Kvond wel dat het beter opging dan de wedstrijd liet vermoeden ...
Want 2-0 vond ik overdreven :p

Kheb wel goeie aanvallers, mss dat het daar aan ligt, ma vind mijn ratings echt niet goed hoor, toch?

rpg_gamer

Legacy Member
Azo schaamtelijk :rofl: Volgende week 71 M omgveer in kas en ga degraderen. Nu ja dan gebruik ik mijn goede spelers in de beker en ga ik daar serieus veel verdienen. Dat gaat wel rap he 4spelers direkte uitschakeling en voor 1 M spelen :D of zelf nog hoger maar ja dan moet ik 11 spelers + 85 hebben en zal er maar 4-5 hebben.

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
hu?

Hoezo?

Mijn ratings zijn toch nie zo goed? :cry:
Kvond wel dat het beter opging dan de wedstrijd liet vermoeden ...
Want 2-0 vond ik overdreven :p

Kheb wel goeie aanvallers, mss dat het daar aan ligt, ma vind mijn ratings echt niet goed hoor, toch?

de laatste wedstrijd dak tege u speelde ware die een pak lager.
kheb geluk dattek mn verkeerde team had opgesteld anders had ik nu met 7-0 verloren ofzo. :)

ksnap de logica bij sp ni ze, u aanval is zo hoog en ge scoort ni tege mij.

rpg_gamer

Legacy Member
kvsk_united zei:
de laatste wedstrijd dak tege u speelde ware die een pak lager.
kheb geluk dattek mn verkeerde team had opgesteld anders had ik nu met 7-0 verloren ofzo. :)

ksnap de logica bij sp ni ze, u aanval is zo hoog en ge scoort ni tege mij.

Zal ne keer kijken naar de wedstrijd sec he.

rpg_gamer

Legacy Member
Zijn middenveld is te laag. De bal kan niet geraken bij de aanvallers.
Als het verschil te groot wordt op middenveld dan geraakt de bal niet meer bij de aanvallers wat feitelijk ook logisch is. Agressie staat ook veel te laag bij hem.

boutros

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Zijn middenveld is te laag. De bal kan niet geraken bij de aanvallers.
Als het verschil te groot wordt op middenveld dan geraakt de bal niet meer bij de aanvallers wat feitelijk ook logisch is. Agressie staat ook veel te laag bij hem.

Mijn agressie te laag?

Ik pak wel gemiddeld 3 tot 4 kaarten per wedstrijd hé ...
En dan heb ik nog veel spelers die een zeer lage agressie hebben...

Wat middenveld betreft heb je gelijk, daar moet aan gewerkt worden :(

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Mijn agressie te laag?

Ik pak wel gemiddeld 3 tot 4 kaarten per wedstrijd hé ...
En dan heb ik nog veel spelers die een zeer lage agressie hebben...

Wat middenveld betreft heb je gelijk, daar moet aan gewerkt worden :(

Je kan best spelers pakken 50 en lager agressie. Kaarten pakken in een wedstrijd doe je toch. Maar als je agressie veel te laag staat zal je veel verliezen als de tegenstander omgeveer gelijk is.

boutros

Legacy Member
ma mijn echte basisspelers ( of toch veel ervan) hebben een agressie lager dan 50 ...

Op hoeveel zou ik dan best agressie zetten?

Btw nog een tweede vraagje ook:

Hoe kan je eigenlijk zien of voorspellen bij spelers wat hun globale rating gaat zijn. Kan je da zien op basis van hoofdskills?

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
ma mijn echte basisspelers ( of toch veel ervan) hebben een agressie lager dan 50 ...

Op hoeveel zou ik dan best agressie zetten?

Btw nog een tweede vraagje ook:

Hoe kan je eigenlijk zien of voorspellen bij spelers wat hun globale rating gaat zijn. Kan je da zien op basis van hoofdskills?

70 of hoger als al je spelers lage agressie hebben.
Kan je niet zien door hoodskills. Er is wel een regel per 15 morale ratings stijg je 1 globale rating. Meestal als ze op beide skills geen 80 halen wordt het maar een brol speler maar tis aan u of je die nog wilt verder trainen of niet.

Alle skills min 50
conditie min 70

boutros

Legacy Member
Dus op beide hoofdskills moeten ze dan minstens +-80 hebben.

Deze speler kan ik dan bvb beter ontslaan of zo? want heb er wel zo een paar ...

Fitheid 75 %

Globale klasse 51 %

Moraal 99 %

Agressie 99 %

Ervaring 12 %

Conditie 35 %

Snelheid 36 %

Balcontrole 35 %

Passen 36 %

Schieten 34 %

Uitverdedigen 41 %

Kracht 36 %

Koppen 58 %

Tackelen 54 %


Koppen en tackelen zijn maxed ...
Zoals je ziet heeft hij ook een enorm hoge agressie ... :sad: Ma twas nen gratisen.
En moet ik die dan ontslaan of te koop zetten?

kheb nog wel zo een paar spelers hoor, zijn dus volgens u nix waard dan ...?

jack|herrer

Legacy Member
denk nie da je die verkocht gaat krijgen hoor, zijn wat laag om te verkopen, maar je kan altijd proberen he.

en voornaamste zaak dat mensen met goede spelers die toch verliezen is de TS, als mijn ts laag zou zijn, zou ik met mijn beste spelers ook van jullie verliezen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan