Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jack|herrer

Legacy Member
lees de faq eens op de site, daar staat het antwoord ivm jeugdcentrum is. wat voordelen zijn van te incesteren...

voor staff zou ik zeker iedereen huren en trainen tot 100 %

Lord_Skul

Legacy Member
laatste 2 wedstrijden kom ik 1ste te staan op basis van doelpunten saldo
ik staan nu 2 goalen voor
morgen laatste wedstrijd :p

boutros

Legacy Member
Ik kan met een beetje geluk nog net vijfde worden, ma ja heb meer dan half seizoen niet zelf gespeeld en toen ik eraan begon stond ik op degradatieplaats ;)

Heb trouwens nog eens een vraagje ook:

In uw stadion kan je reclame zetten hé, maar welke zijn nu eigenlijk het interessants? Ik bedoel: je krijgt soms van die aanbiedingen van 27 dagen ter waarde van 150K of zo en anderzijds van 3 dagen voor 15K.
Hoe bepalen jullie dit eigenlijk? En kan het bvb zijn dat er daar morgen andere bedragen en termijnen op komen?

thx ;)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Ik kan met een beetje geluk nog net vijfde worden, ma ja heb meer dan half seizoen niet zelf gespeeld en toen ik eraan begon stond ik op degradatieplaats ;)

Heb trouwens nog eens een vraagje ook:

In uw stadion kan je reclame zetten hé, maar welke zijn nu eigenlijk het interessants? Ik bedoel: je krijgt soms van die aanbiedingen van 27 dagen ter waarde van 150K of zo en anderzijds van 3 dagen voor 15K.
Hoe bepalen jullie dit eigenlijk? En kan het bvb zijn dat er daar morgen andere bedragen en termijnen op komen?

thx ;)

ja da moete uit tellen hé.

15k voor 3 dagen = 15k * 9 = 135k op 27 dagen

150k voor 27 dagen is dus meer.

boutros

Legacy Member
Ja, weet ik wel :p

Ma der zijn mensen die zeggen dat je best nix boven de 10 dagen neemt
en ik wou da hier toch ook wel eens vragen, want als je het uitrekent, komt da idd voordeliger uit met die 27 dagen

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Ja, weet ik wel :p

Ma der zijn mensen die zeggen dat je best nix boven de 10 dagen neemt
en ik wou da hier toch ook wel eens vragen, want als je het uitrekent, komt da idd voordeliger uit met die 27 dagen

ik tel da altijd zo, en dan haal ik het voordeligste eruit.

rpg_gamer

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
Ik speel al enige tijd hattrick en nu wou ik ook eens soccerproject proberen. Het probleem is dat ik niets van dit spel afweet. Wil iemand me alvast even helpen dmv enkele basishints te geven?

Ik was net staff aan het huren en heb ondertussen een trainer met rating van 88% (loon 660€) aangeworven. Nu dacht ik: in hattrick is dit een peulenschil, maar hoe zit het in soccerproject? Want je hebt een grote keus aan coaches. Kan iemand me al helpen met het aanhuren van staff en andere belangrijke zaken?
Kan iemand me ook wat info geven over het 'youthcentrum'? Zou ik daar in investeren? Lijkt me wel duur...

thx

Vavond rond een uur of 8-9 zal ik u wat tips geven.

rpg_gamer

Legacy Member
Het beste is toch steeds max 10-15 dagen nemen. Ik zou dus nooit een bord aannemen hoger dan 15 dagen zelfs al is het voor 500.000

rpg_gamer

Legacy Member
tips

Probreer 34 spelers te hebben en dan 11 gratis spelers aan te trekken.
Jeugdcentrum direkt uitbreiden.
Stafleden : elke persoon aannemen en probreren zo hoog mogelijk, ze op cursus sturen als ze geen 100 hebben.
Eens je wat geld heb probreer talentjes te kopen ipv goede spelers.
Goede talentjes zijn personen die op hun hoofdskills 90 of hoger halen en die worden meestal +80. Je koopt ze gemiddeld aan 4-8 M.
Sponsers ja hm dat verschilt van persoon tot persoon. Ik persoonlijk aanvaard een sponser tot max 15 dagen.
Niet lenen, dat kost u alleen maar meer geld
Lees de forums en ook vooral het transferforum zodat je de prijzen omgeveer weet.

boutros

Legacy Member
Ikke zesdes geeindigd, ma op gelijke punten met de vijfde.
Toen ik startte stond ik voorlaatste ;) en heb ma een match of tien of zo gespeeld :D

Olivier.vdb

Legacy Member
rpg_gamer zei:
tips

Eens je wat geld heb probreer talentjes te kopen ipv goede spelers.
Goede talentjes zijn personen die op hun hoofdskills 90 of hoger halen en die worden meestal +80. Je koopt ze gemiddeld aan 4-8 M.

Dit begrijp ik niet zo goed. De hoofdskills, zijn dat de onderste 2, vette skills? En ze moeten dus géén bijstats hebben zoals conditie en balcontrole? En wat bedoel je met '+80 worden' ? En hoe oud zijn die talentjes?

Ik ben nu op de moment 8 'goede' spelers een contract aan het geven. Hoeveel tekengeld moet ik zo ongeveer geven?

voorbeeld van zo'n speler:

Leeftijd: 21
Fitheid 100 %
Globale klasse 70 %
Moraal 100 %
Agressie 30 %
Ervaring 20 %
Conditie 33 %
Snelheid 67 %
Balcontrole 61 %
Koppen 71 %
Schieten 70 %
Tackelen 88 %
Kracht 79 %
Passen 83 %
Spelopbouw 56 %

Maar er hebben al 13 andere ploegen een bod uitgebracht :-s Wat moet ik nu doen om zeker te zijn dat ik die speler zal hebben?

rpg_gamer

Legacy Member
Kijk dit is vb een talent

Detail gegevens van speler 8. David '51 9feb' Gerits
Positie CM Voet L-R
Gewicht 82 Kg Prijs € 3.184.402,00
Leeftijd 22 Vorm 41–43–41–43–38
Lengte 1,85 m Beste prestatie 43

Totaal Huidig seizoen
# #
57 0 6 0 3 31 0 6 0 2

Club soccerlover
Skill Klasse
Fitheid 90 %

Globale klasse 54 %

Moraal 99 %

Agressie 52 %

Ervaring 20 %

Conditie 22 %

Snelheid 23 %

Balcontrole 22 %

Koppen 22 %

Schieten 23 %

Tackelen 23 %

Kracht 22 %

Passen 96 %

Spelopbouw 100 %

Snap je? Die wordt dus normaal hoger dan 80 global klasse. Probreer dus spelers te vinden waarvan hun hoofdskills tesamen 180 of meer zijn en max vb 23

Van tekengeld heb ik niet zoveel verstand van dus daar kan best iemand anders op antwoorden.

Olivier.vdb

Legacy Member
Kan je dit een talent noemen?

Leeftijd 19j

Fitheid 100 %

Globale klasse 53 %

Moraal 25 %

Agressie 46 %

Ervaring 6 %

Conditie 0 %

Snelheid 77 %

Balcontrole 78 %

Passen 32 %

Tackelen 16 %

Spelinzicht 66 %

Kracht 80 %

Koppen 54 %

Schieten 99 %

jack|herrer

Legacy Member
dat noem ik niet echt een talent, dit wel:

Logan Vanderhaeghe
Positie RB Voet R
Gewicht 79 Kg Prijs € 7.508.493,00
Leeftijd 19 Vorm 60–62–61–61–62
Lengte 1,78 m Beste prestatie 62

Totaal Huidig seizoen
# #
56 0 4 0 0 44 0 3 0 0

Club KRC Genkske
Skill Klasse
Fitheid 100 %
Globale klasse 80 %
Moraal 97 %
Agressie 84 %
Ervaring 7 %
Conditie 71 %
Snelheid 74 %
Balcontrole 74 %
Passen 75 %
Schieten 75 %
Uitverdedigen 84 %
Kracht 89 %
Koppen 84 %
Tackelen 97 %

Olivier.vdb

Legacy Member
Ja, maar die kan ik niet betalen denk ik :p Ik ben gewoon op zoek naar spelerkes die ik, als beginneling, goed kan gebruiken als versterking en ook om te trainen.

jack|herrer

Legacy Member
is ook niet te koop, maar komt gewoon uit mijn jeugdcentrum.

ik heb er nog wel 2 die wegmoeten bij mij omdat ze toch nooit aan spelen toe komen

GK: Thomas Vervalle (hier is wel al bod op van 1.4M)
LM: Chris Hayen

Mijn ploeg is KRC Genkske, je ziet maar als je er iets mee bent

Olivier.vdb

Legacy Member
De belangrijkste stats van een speler zijn de onderste twee. Maar wat zijn de daarop volgende belangrijkste stats? Gaat dat van onder naar boven?

Bv:


Fitheid 92 %
Globale klasse 52 %
Moraal 53 %
Agressie 44 %
Ervaring 14 %
Conditie 68 %
Snelheid 35 %
Balcontrole 50 %
Koppen 38 %
Schieten 36 %
Tackelen 36 %
Kracht 36 %
Passen 61 %
Spelopbouw 72 %

Passen en spelopbouw zijn de belangrijkste stats. Maar wat komt daarna? Is in dit geval 'kracht' het 3de belangrijkste?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan