Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rpg_gamer

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
De belangrijkste stats van een speler zijn de onderste twee. Maar wat zijn de daarop volgende belangrijkste stats? Gaat dat van onder naar boven?

Bv:


Fitheid 92 %
Globale klasse 52 %
Moraal 53 %
Agressie 44 %
Ervaring 14 %
Conditie 68 %
Snelheid 35 %
Balcontrole 50 %
Koppen 38 %
Schieten 36 %
Tackelen 36 %
Kracht 36 %
Passen 61 %
Spelopbouw 72 %

Passen en spelopbouw zijn de belangrijkste stats. Maar wat komt daarna? Is in dit geval 'kracht' het 3de belangrijkste?

Conditie is ook nog belangrijk, de rest heeft dezelde waarde

kornfleek

Legacy Member
als ge een prutsploeg hebt kunde best wa goeikope redelijk goede spelers kopen!! eens ge een redelijk aantal spelers hebt die in u A-kern zitten kunde best superslechte spelers kopen (op alles 20% of minder), daar de hoofdkwaliteiten van optrainen en dan hopen da die 85%+ zijn en verder optrainen..

boutros

Legacy Member
Heb ook terug een vraag betreffende die topspelers ...

Ik heb hier deze speler in mijn ploeg:

14. Arkadiusz Castillo
Positie CM Voet L-R
Gewicht 70 Kg Prijs € 1.058.238,00
Leeftijd 17 Vorm 29–29–30–31–34
Lengte 1,74 m Beste prestatie 34


Fitheid 100 %

Globale klasse 47 %

Moraal 86 %

Agressie 90 %

Ervaring 12 %

Conditie 20 %

Snelheid 17 %

Balcontrole 7 %

Koppen 12 %

Schieten 7 %

Tackelen 19 %

Kracht 14 %

Passen 94 %

Spelopbouw 84 %


Komt dus zeer dicht in de buurt van een "top"speler en sinds gisteren zijn ook de hoofdskills maxed...
Nu heb ik mail gehad van iemand die die graag zou kopen. Mijn vraag is of ik die nu zou verkopen en zo ja voor hoeveel?
Of als ik nog zou wachten?

thx ;)

kornfleek

Legacy Member
ik heb ook al boden gehad op spelers met hoofdkwaliteiten in de 90 en achteraf was ik blij dat ik deze niet heb verkocht, hij heeft algemene klasse 81 en speelt wedstrijden van 64+ wat dus een mooie aanwinst voor mijn verdediging was.
Als je hem kwijt kunt, kan je hem altijd verkopen.. Anders zou ik em bijhouden en hopen dat ie goed wordt!!

jack|herrer

Legacy Member
boutros zei:
Komt dus zeer dicht in de buurt van een "top"speler en sinds gisteren zijn ook de hoofdskills maxed...
Nu heb ik mail gehad van iemand die die graag zou kopen. Mijn vraag is of ik die nu zou verkopen en zo ja voor hoeveel?
Of als ik nog zou wachten?

topspeler...daar zou ik toch niet vanuit gaan hoor, het kan best zijn dat zijn andere skills allemaal blijven hangen rond de 60, maar hij kan best goed worden, daar niet van, maar kan dus ook pokke slecht zijn.

Ik zou hem zeker niet verkopen en hopen dat hij de 75-80 haalt, en pas als je merkt dat hij er niet gaat komen gewoon verkopen

voor zo een speler zou ik persoonlijk nooit meer dan 400-500K geven, want tenslotte is het nog altijd een zware gok om er miljoenen aan te geven

boutros

Legacy Member
Ok, goed ...

Dan zal ik hem idd nog niet verkopen,

Eigenlijk heb ik mij mistypt ook, ik bedoelde geen topspeler ma eigenlijk gewoon een "mogelijk" talentje :ironic:

Aangezien er een paar posts eerder stond dat je een talent hebt bij hoofdskills van +-180, vandaar dus mijn redenering ...

Sorry voor de fout ;) Hoop natuurlijk wel dat het een hele goeie wordt :D

boutros

Legacy Member
Lord_Skul zei:
hij heeft pure winst gehaald uit mijn speler :p

Wiene ikke?? :ironic:

Hopelijk na vandaag ga ik pas echt winst hebben ... :D

Heb een SW gekocht voor 900K, en kan hem verkopen voor 2.5M

Verkoper wou die snel kwijt om toptalent te kopen en ik dus gezegd te nemen of te laten ... heeft dus 900K genomen...
Diezelfde dag nog kreeg ik al pm van iemand die die absoluut wou en die ook 2.5M bood :D

daytrayden in sp dus ;)

p0rkiej

Legacy Member
In welke reeks zitten jullie eigenlijk allemaal?
Ikzelf zit in D.27 en ik verwacht dat ik rond de 7-10 zal eindigen dit seizoen
m.a.w wat zijn jullie verwachtingen dit seizoen?

boutros

Legacy Member
Ikke zit in F.135, ma ik ben nog geen half seizoen bezig...

Vorig seizoen ben ik zesdes geeindigd omdat ik achterstand niet meer kon ophalen (sinds ik begonnen ben heb ik ma 1 competitiematch verloren)

Dit jaar ga ik resoluut voor de promotie ...

Bwt, SW gisteren verkocht voor iets meer dan 2.8M heb die twee dagen eerder zelf gekocht voor 900K => mooie winst hé :applause:

rpg_gamer

Legacy Member
F 55 zit ik. Mijn doelstelling is aleen maar talenten kopen en full trained verkopen. Tot wanneer ik 300 M heb en dan oude goede spelers kopen.
Zo een 4-6 maanden zou het moeten duren.
Daarna zoveel mogelijk bekers winnen omdat ik geld nodig zal hebben om nieuwe oude spelers te kopen want die gaan op pensioen.

boutros

Legacy Member
Kben aant proberen beetje bij beetje mijn ploeg te versterken, zodat ik al een vrij goeie basisploeg krijg en dan voluit kan investeren in jeugdtalentjes...

Deze heb ik mij al extra bijgekocht:

Keeper Mladen Brogno => alles maxed behalve: moraal, ervaring, conditie en snelheid
Leeftijd 20

Fitheid 100 %

Globale klasse 66 %

Moraal 43 %

Agressie 53 %

Ervaring 9 %

Conditie 30 %

Snelheid 47 %

Balcontrole 85 %

Moed 83 %

Lenigheid 82 %

Sprongkracht 55 %

Uittrappen 52 %

Meevoetballen 94 %

Reflex 80 %

Voor deze keeper heb ik 1.62M betaald. Is dit een goeie prijs?



En dan mijn voorlopig tweede versterking:

RF Steven Broux, leeftijd: 21, alles MAXED behalve: conditie en ervaring

Fitheid 100 %

Globale klasse 74 %

Moraal 69 %

Agressie 22 %

Ervaring 19 %

Conditie 90 %

Snelheid 70 %

Balcontrole 89 %

Passen 72 %

Tackelen 55 %

Spelinzicht 51 %

Kracht 54 %

Koppen 83 %

Schieten 94


Voor deze RF heb ik ongeveer 1.2M betaald, is dit opnieuw een mooie prijs?


Nu ben ik nog op zoek naar een goeie CB die ook nog trainbaar is, heb +-2M staan, dus wat zou ik hiervoor kunnen kopen?

thx ;)

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Kben aant proberen beetje bij beetje mijn ploeg te versterken, zodat ik al een vrij goeie basisploeg krijg en dan voluit kan investeren in jeugdtalentjes...

Deze heb ik mij al extra bijgekocht:

Keeper Mladen Brogno => alles maxed behalve: moraal, ervaring, conditie en snelheid
Leeftijd 20

Fitheid 100 %

Globale klasse 66 %

Moraal 43 %

Agressie 53 %

Ervaring 9 %

Conditie 30 %

Snelheid 47 %

Balcontrole 85 %

Moed 83 %

Lenigheid 82 %

Sprongkracht 55 %

Uittrappen 52 %

Meevoetballen 94 %

Reflex 80 %

Voor deze keeper heb ik 1.62M betaald. Is dit een goeie prijs?



En dan mijn voorlopig tweede versterking:

RF Steven Broux, leeftijd: 21, alles MAXED behalve: conditie en ervaring

Fitheid 100 %

Globale klasse 74 %

Moraal 69 %

Agressie 22 %

Ervaring 19 %

Conditie 90 %

Snelheid 70 %

Balcontrole 89 %

Passen 72 %

Tackelen 55 %

Spelinzicht 51 %

Kracht 54 %

Koppen 83 %

Schieten 94


Voor deze RF heb ik ongeveer 1.2M betaald, is dit opnieuw een mooie prijs?


Nu ben ik nog op zoek naar een goeie CB die ook nog trainbaar is, heb +-2M staan, dus wat zou ik hiervoor kunnen kopen?

thx ;)

Speler 1 = zeer goede koop :niceone:
speler 2 = normale prijs.

Hm voor 2 M kan je niet echt iets deftig kopen denk ik. Vraag het gewoon op de transferforum en kies de beste speler.

boutros

Legacy Member
yes .... :applause:

Kben dus toch goed bezig :D

Die keeper moet normaalgezien ook nog wel redelijk wat stijgen hé denk ik?

*edit* bij die keeper heb ik gelogen, heb der toch wel 100K meer voor betaald: nl gekocht voor 1.63M ;)

*edit 2* der is alweer iemand geinteresseerd in die keeper, eens proberen als ik die kan verkopen voor 2.5M ;)

hmmm.. daytraden ;)

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
yes .... :applause:

Kben dus toch goed bezig :D

Die keeper moet normaalgezien ook nog wel redelijk wat stijgen hé denk ik?

*edit* bij die keeper heb ik gelogen, heb der toch wel 100K meer voor betaald: nl gekocht voor 1.63M ;)

*edit 2* der is alweer iemand geinteresseerd in die keeper, eens proberen als ik die kan verkopen voor 2.5M ;)

hmmm.. daytraden ;)

Keeper zal rond de 75 worden (denk ik)

perre

Legacy Member
jeej, met skulleke in de reeks nu :)


nu ik gestegen ben gaak me der weer eens terug wa meer mee moete bezighouden denkek.

heb ondertusse al dik 5 milj in kas, daar moet wel iets voor te kopen zijn :unsure:

Nookiedog

Legacy Member
opnieuw 3 ptn binnen, nog nooit verlore buiten ene keer in den beker :) ma tis idd al een stuk moeilijker emmek gezien... ik haal nu minimum een 50 voor elke basisspeler.

Kem wel nog een vraagske... ik em nu 34 spelers en ik ben die al een seizoen aant trainen, welke verkoopte nu? die da max? of oe pakte da best aan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan