boutros
Legacy Member
Kheb ook nog eens een vraagje:
Ik heb nu net een professioneel jeugdcentrum en ben dit meteen aan het upgraden nr een ultramodern, ma één ding is mij nog niet echt duidelijk:
nl, om de hoeveel tijd krijg je zo een speler uit uw jeugdacademie?
Volgend jaar mag ik trouwens naar E-klasse, oef
want der zit nix van spanning in mijn reeks, ik heb dan ook nog geen één punt verloren ...
Ik heb nu net een professioneel jeugdcentrum en ben dit meteen aan het upgraden nr een ultramodern, ma één ding is mij nog niet echt duidelijk:
nl, om de hoeveel tijd krijg je zo een speler uit uw jeugdacademie?
Volgend jaar mag ik trouwens naar E-klasse, oef
want der zit nix van spanning in mijn reeks, ik heb dan ook nog geen één punt verloren ...
. Geen clubs beschikbaar. Het zal wachten worden tot 15 mei want er staat een uitbreiding gepland.
.
domme shitfly mij ptn afgepakt