Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boutros

Legacy Member
Kheb ook nog eens een vraagje:

Ik heb nu net een professioneel jeugdcentrum en ben dit meteen aan het upgraden nr een ultramodern, ma één ding is mij nog niet echt duidelijk:

nl, om de hoeveel tijd krijg je zo een speler uit uw jeugdacademie?

Volgend jaar mag ik trouwens naar E-klasse, oef ;) want der zit nix van spanning in mijn reeks, ik heb dan ook nog geen één punt verloren ...

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Kheb ook nog eens een vraagje:

Ik heb nu net een professioneel jeugdcentrum en ben dit meteen aan het upgraden nr een ultramodern, ma één ding is mij nog niet echt duidelijk:

nl, om de hoeveel tijd krijg je zo een speler uit uw jeugdacademie?

Volgend jaar mag ik trouwens naar E-klasse, oef ;) want der zit nix van spanning in mijn reeks, ik heb dan ook nog geen één punt verloren ...

Bij ultramodern is het 20 dagen bij pro weet ik niet juist.

Scooter

Legacy Member
Ik dacht mij ook te registreren op soccerproject. Valt dat toch even tegen :( . Geen clubs beschikbaar. Het zal wachten worden tot 15 mei want er staat een uitbreiding gepland.

rpg_gamer

Legacy Member
Scooter zei:
Ik dacht mij ook te registreren op soccerproject. Valt dat toch even tegen :( . Geen clubs beschikbaar. Het zal wachten worden tot 15 mei want er staat een uitbreiding gepland.

Het is de moeite om te wachten :) .

boutros

Legacy Member
Merci Rpg :)

Als je aan het uitbreiden bent, krijg je dan ondertussen ook spelers?

Scooter

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Het is de moeite om te wachten :) .
w00t :applause: , zojuist mijn team kunnen aanmaken.
Morgen ga ik er mij mee bezig houden. Mijn eerste match is toch tegen de leider in mijn groep.

Them@trix

Legacy Member
Seizoen 5 bijna afgelopen, nog één competitiewedstrijd en het is weer gedaan. Ik word 5de in Divisie F.230

Ben wel nog maar een maand bezig.
Kvind het gebruiksvriendelijker dan Hattrick.

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
men 2de seizoen

speel onder de naam Kenshee ploeg Standard de Liege

zal 4de eindigen of misschien nog 3de.
Op papier heb ik beste ploeg maar doordat ik vollop de pleog aan het reorganiseren ben is de teamspirit laag.

Dermee zal ik niet kampioen spelen.
Volgend jaar zal ik een gooi doen

boutros

Legacy Member
Ik vorig jaar op 10 wedstrijden van het einde begonnen en toen nog 9 van mijn tien matchen gewonnen...

Nu mijn eerste echt volledige seizoen bezig en tot nu toe nog steeds ongeslagen leider, ben dus zeker van promotie naar E :D

Them@trix

Legacy Member
Een vraagje, hoe kan je je teamspirit op peil houden of verhogen, ligt dit aan het aantal wedstrijden die je speelt of niet??

Hoeveel tijd zit er tussen elk seizoen?

rpg_gamer

Legacy Member
Them@trix zei:
Een vraagje, hoe kan je je teamspirit op peil houden of verhogen, ligt dit aan het aantal wedstrijden die je speelt of niet??

Hoeveel tijd zit er tussen elk seizoen?

yep aantal wedstrijden

1 week tussen elk seizoen

boutros

Legacy Member
Vraagje: hoeveel zou ik voor deze speler kunnen krijgen?

Ki Hyeun Macquet
22jaar en LB

Fitheid 100 %

Globale klasse 63 %

Moraal 0 %

Agressie 22 %

Ervaring 14 %

Conditie 92 %

Snelheid 71 %

Balcontrole 86 %

Passen 52 %

Schieten 55 %

Uitverdedigen 79 %

Kracht 80 %

Koppen 62 %

Tackelen 52

Alles maxed.

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Vraagje: hoeveel zou ik voor deze speler kunnen krijgen?

Ki Hyeun Macquet
22jaar en LB

Fitheid 100 %

Globale klasse 63 %

Moraal 0 %

Agressie 22 %

Ervaring 14 %

Conditie 92 %

Snelheid 71 %

Balcontrole 86 %

Passen 52 %

Schieten 55 %

Uitverdedigen 79 %

Kracht 80 %

Koppen 62 %

Tackelen 52

Alles maxed.

500.000

boutros

Legacy Member
thx rpg ;)

Heb opnieuw dezelfde vraag, deze keer voor twee spelers ....

Nico Bourdon
20j en SW
Alles maxed

Fitheid 100 %

Globale klasse 74 %

Moraal 96 %

Agressie 38 %

Ervaring 23 %

Conditie 79 %

Snelheid 79 %

Balcontrole 75 %

Passen 75 %

Schieten 62 %

Uitverdedigen 50 %

Kracht 90 %

Koppen 71 %

Tackelen 89 %


Hoeveel kan die opbrengen? BP= 53


En deze?

Jimmy Malusci
23jaar en RM
BP= 55
Alles maxed

Fitheid 100 %

Globale klasse 69 %

Moraal 96 %

Agressie 14 %

Ervaring 20 %

Conditie 76 %

Snelheid 54 %

Balcontrole 66 %

Koppen 73 %

Schieten 65 %

Tackelen 66 %

Kracht 78 %

Passen 70 %

Spelopbouw 66 %

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
thx rpg ;)

Heb opnieuw dezelfde vraag, deze keer voor twee spelers ....

Nico Bourdon
20j en SW
Alles maxed

Fitheid 100 %

Globale klasse 74 %

Moraal 96 %

Agressie 38 %

Ervaring 23 %

Conditie 79 %

Snelheid 79 %

Balcontrole 75 %

Passen 75 %

Schieten 62 %

Uitverdedigen 50 %

Kracht 90 %

Koppen 71 %

Tackelen 89 %


Hoeveel kan die opbrengen? BP= 53


En deze?

Jimmy Malusci
23jaar en RM
BP= 55
Alles maxed

Fitheid 100 %

Globale klasse 69 %

Moraal 96 %

Agressie 14 %

Ervaring 20 %

Conditie 76 %

Snelheid 54 %

Balcontrole 66 %

Koppen 73 %

Schieten 65 %

Tackelen 66 %

Kracht 78 %

Passen 70 %

Spelopbouw 66 %


Alle 2
500.000

Natuurlijk kan het altijd meer zijn dat nieuwelingen meer bieden maar dat is wat ik in gedachte heb.

rpg_gamer

Legacy Member
Wat zijn jullie nieuwe doelstellingen voor dit seizoen?
Voor mij
-Alleen maar toptallenten aankopen (hoofdskills beide + 90)
-(als het mogelijk is) indien niet volgende seizend ZEKER best global rating ploeg hebben ( global 80 dus)
-Voor de rest spelen resultaten geen rol.

p0rkiej

Legacy Member
mij handhaven in D.27, wa trainees kweke, en volgend gaan voor de titel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan