rpg_gamer
Legacy Member
Nookiedog zei:opnieuw 3 ptn binnen, nog nooit verlore buiten ene keer in den bekerma tis idd al een stuk moeilijker emmek gezien... ik haal nu minimum een 50 voor elke basisspeler.
Kem wel nog een vraagske... ik em nu 34 spelers en ik ben die al een seizoen aant trainen, welke verkoopte nu? die da max? of oe pakte da best aan...
Uw slechtste max getrainde spelers verkoop je. Met dat geld doe je versterkingen aan A team.
ma tis idd al een stuk moeilijker emmek gezien... ik haal nu minimum een 50 voor elke basisspeler.


