kvsk_united
Legacy Member
jack|herrer zei:denk nie da je die verkocht gaat krijgen hoor, zijn wat laag om te verkopen, maar je kan altijd proberen he.
en voornaamste zaak dat mensen met goede spelers die toch verliezen is de TS, als mijn ts laag zou zijn, zou ik met mijn beste spelers ook van jullie verliezen
hoeveel moet da zo ongeveer zijn?
100% is natuurlijk het beste, ma zo een band van % waar da tussen moet blijven, tussen 40-70 ofzo?


ad: Ma twas nen gratisen.