Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
denk nie da je die verkocht gaat krijgen hoor, zijn wat laag om te verkopen, maar je kan altijd proberen he.

en voornaamste zaak dat mensen met goede spelers die toch verliezen is de TS, als mijn ts laag zou zijn, zou ik met mijn beste spelers ook van jullie verliezen

hoeveel moet da zo ongeveer zijn?

100% is natuurlijk het beste, ma zo een band van % waar da tussen moet blijven, tussen 40-70 ofzo?

boutros

Legacy Member
Maw die speler kan ik dus best ontslaan en nie mijn tijd verspelen met die te trainen?

Dus de regel is eigenlijk een beetje dat je best spelers verder traint als die op de hoofdskills +-80 of meer halen als die maxed zijn, correct?

Andere doe je dan best de moeite nie voor of zo en kan je waarschijnlijk ook nie verkopen?

jack|herrer

Legacy Member
Ik pak wel gemiddeld 3 tot 4 kaarten per wedstrijd hé ...
En dan heb ik nog veel spelers die een zeer lage agressie hebben...

ik doe altijd het volgende ivm agressie: ik kijk hoeveel de arbieter heeft en dan tel ik da op bij mijn agressie, dat deze samen 100 of max 110 zijn, als je het begrijpt :)

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
ik doe altijd het volgende ivm agressie: ik kijk hoeveel de arbieter heeft en dan tel ik da op bij mijn agressie, dat deze samen 100 of max 110 zijn, als je het begrijpt :)

ah gij checkt da iedere keer?

jack|herrer

Legacy Member
kvsk_united zei:
hoeveel moet da zo ongeveer zijn?

100% is natuurlijk het beste, ma zo een band van % waar da tussen moet blijven, tussen 40-70 ofzo?

euhm da weet ik niet precies.
Maar ik kom van divisie b, dan jaar erop naar c en nu d en dat komt puur door TS, want eerste paar jaren heel veel spelers verkocht en gekocht en ben pas beginnen winnen sinds mijn ts boven de 50-60 uit komt ook al had ik echt beter spelers dan de hele C divisie waar ik in zat
en dit seizoen TS constant hoger dan 85 en heb nog maar 1 match verloren dit seizoen

jack|herrer

Legacy Member
boutros zei:
Maw die speler kan ik dus best ontslaan en nie mijn tijd verspelen met die te trainen?

Dus de regel is eigenlijk een beetje dat je best spelers verder traint als die op de hoofdskills +-80 of meer halen als die maxed zijn, correct?

Andere doe je dan best de moeite nie voor of zo en kan je waarschijnlijk ook nie verkopen?

Dat zal je beter voor je eigen moeten uitmaken, maar ik heb nu spelers van 70-75% die niet eens verkocht geraken of voor heel weinig geld.

als een speler zijn hoofdskills niet boven de 65-70 uitkomen, ga ik echt niet de moeite doen om hem volledig te trainen, dan zet ik ze 1 keer op de transferlist, zijn ze dan niet weg ontsla ik ze

jack|herrer

Legacy Member
kvsk_united zei:
ah gij checkt da iedere keer?

Yup iedere keer, voor een Liga match toch, vriendschappelijk kijk ik er nooit naar.

maar soms heb je arbieter die 10 % is en dan zet ik mijn op 90
en soms arbieter op 95 ofzo en dan zet ik mijn maar op 10-15, anders pak ik teveel kaarten

en met wa ik nu doe pak ik er sommige matche geen sommige 2-3, maar nooit een berg zoals je bij sommige ploegen ziet

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Maw die speler kan ik dus best ontslaan en nie mijn tijd verspelen met die te trainen?

Dus de regel is eigenlijk een beetje dat je best spelers verder traint als die op de hoofdskills +-80 of meer halen als die maxed zijn, correct?

Andere doe je dan best de moeite nie voor of zo en kan je waarschijnlijk ook nie verkopen?

hehe als ge zo moet werken, hou ik bena geen spelers meer over :)

boutros

Legacy Member
Awel das bij mij ook een beetje het probleem ;)

Ma kga wel eens kijken wie ik eventueel kan missen (heb er voorlopig toch 35) door al die gratis spelers, en dan eventueel een paar goei 'proberen' aantrekken... zeker voor mijn middenveld ;)

Kga toch ook ze eerst eens op tl zetten, lukt het nie, dan doe ik ze gewoon weg ...

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Dus op beide hoofdskills moeten ze dan minstens +-80 hebben.

Deze speler kan ik dan bvb beter ontslaan of zo? want heb er wel zo een paar ...

Fitheid 75 %

Globale klasse 51 %

Moraal 99 %

Agressie 99 %

Ervaring 12 %

Conditie 35 %

Snelheid 36 %

Balcontrole 35 %

Passen 36 %

Schieten 34 %

Uitverdedigen 41 %

Kracht 36 %

Koppen 58 %

Tackelen 54 %


Koppen en tackelen zijn maxed ...
Zoals je ziet heeft hij ook een enorm hoge agressie ... :sad: Ma twas nen gratisen.
En moet ik die dan ontslaan of te koop zetten?

kheb nog wel zo een paar spelers hoor, zijn dus volgens u nix waard dan ...?

Ontsla die maar ;)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Awel das bij mij ook een beetje het probleem ;)

Ma kga wel eens kijken wie ik eventueel kan missen (heb er voorlopig toch 35) door al die gratis spelers, en dan eventueel een paar goei 'proberen' aantrekken... zeker voor mijn middenveld ;)

Kga toch ook ze eerst eens op tl zetten, lukt het nie, dan doe ik ze gewoon weg ...

mja ben er ook mee bezig, heb een deel spelers te veel dusja. as ze al op verschillende vlakken max. getraind zen zullen ze ni veel meer kunnen doen dus gooi ik ze ma buite :)

jack|herrer

Legacy Member
iemand zin om eens mee te spelen in cupje?

kan wel maar 4 man meedoen tenzij iemans spfa is, dus kzou zegge eerste 4 replys doen mee :)

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
iemand zin om eens mee te spelen in cupje?

kan wel maar 4 man meedoen tenzij iemans spfa is, dus kzou zegge eerste 4 replys doen mee :)

lol we zitte hier nog allemaal in de telenet cup :)

p0rkiej

Legacy Member
jack|herrer zei:
iemand zin om eens mee te spelen in cupje?

kan wel maar 4 man meedoen tenzij iemans spfa is, dus kzou zegge eerste 4 replys doen mee :)
Kwil wel cups meespele met de telenetmembers, ge moet mij maar ne keer pm'en

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik speel al enige tijd hattrick en nu wou ik ook eens soccerproject proberen. Het probleem is dat ik niets van dit spel afweet. Wil iemand me alvast even helpen dmv enkele basishints te geven?

Ik was net staff aan het huren en heb ondertussen een trainer met rating van 88% (loon 660€) aangeworven. Nu dacht ik: in hattrick is dit een peulenschil, maar hoe zit het in soccerproject? Want je hebt een grote keus aan coaches. Kan iemand me al helpen met het aanhuren van staff en andere belangrijke zaken?
Kan iemand me ook wat info geven over het 'youthcentrum'? Zou ik daar in investeren? Lijkt me wel duur...

thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan