Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
dan moet ik het eens helemaal doorlezen, maar ben wa lui voor de moment, dus zal voor straks of morgen zijn, als mijn kater wat weg is :)

maar wat ik altijd deed bij zowel testversie als de echte is zoveel mogelijk gratis spelers kopen, die nog van geen enkele ploeg zijn geweest en dan trainen, die niets waard zijn ontslaan, want die wil toch niemand kopen en dan er weer bijkopen. je moet gaan tot 34 spelers, dan zorgen dat je een scout hebt van 100% en dan moet je er nog 10 tegelijk proberen te kopen, zo kan je tot 44 spelers geraken.

De eerste paar seizoenen heb ik nooit op mijn TS gelet (en die is echt wel nodig om te kunnen winnen), want wilde eerste een fatsoenlijke ploeg hebben, maar nu heb ik er 1 die wel mee valt dus nu ga ik voor de punten, sta nu 1ste in D.7

heb u uitgedaagd hé. :)

maar wees niet te hard voor me :cry:

jack|herrer

Legacy Member
ma gene schrik, want ik speel gen enkele oefenmatch met men a team, en deze speel ik met mijn c team :)

jack|herrer

Legacy Member
geef mij es meer spelers dan... :p

hoe lang speelt iedereen hier al sp?

rpg_gamer

Legacy Member
jack|herrer zei:
geef mij es meer spelers dan... :p

hoe lang speelt iedereen hier al sp?

4 maanden. Het gaat snel niet gedacht dat ik al zolang bezig ben. Nu ja tis verslavend dat spel :)

jack|herrer

Legacy Member
verslavend zou ik nu nie direct zegge, maar ideaal voor op het werk :)

doe toch liever ander spelle dan sp

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
verslavend zou ik nu nie direct zegge, maar ideaal voor op het werk :)

doe toch liever ander spelle dan sp

damn you lucky bastard :p 0-1 win voor u!

hehe ik dacht, hij speelt met c-team, ik zet mn a-team erop en we zien wel, tscheelde ni veel :)

jack|herrer

Legacy Member
was da u A team?

ik zou ze toch sparen voor de liga als ik van u was hoor...das veel belangrijker dan stom oefenmatchke

boutros

Legacy Member
Ik speel het nog ma paar weken, en heb dan ook dus zeker nog geen c-team ;)

Van zodra wa spelers maxed zijn smijt ik die dan ook op tl-list en ga ik eens beginnen kijken voor oefenteams ;)

Nu heb ik alleen een veredeld a en b team, en dan nog, veel onderscheid zit daar nie tussen :p

jack|herrer

Legacy Member
bij mij heeft het 2 seizoenen geduurd eer ik een iets of wat redelijk team had en nog ben ik er niet volledig tevreden mee :)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Ik speel het nog ma paar weken, en heb dan ook dus zeker nog geen c-team ;)

Van zodra wa spelers maxed zijn smijt ik die dan ook op tl-list en ga ik eens beginnen kijken voor oefenteams ;)

Nu heb ik alleen een veredeld a en b team, en dan nog, veel onderscheid zit daar nie tussen :p

mja heb ook geen c-team ze, zelfs geen b team omda ik ni betaal voor sp.

ma kstel wel iedere keer een team op met trainees in die ik ga verkopen, zo stijgen die ook sneller dus kannek ze rapper verkope. :)

kvsk_united

Legacy Member
jack|herrer zei:
was da u A team?

ik zou ze toch sparen voor de liga als ik van u was hoor...das veel belangrijker dan stom oefenmatchke

mja kwetet, normaal spelek zo ni ze maja twas een onintelligente ingeving ;)

boutros

Legacy Member
Vraagje: wanneer verkoop je best je spelers?
Als die max zijn op alles? of alleen maar op de hoofdstats?

Als je wacht tot max op alles moet je toch wel wreed lang wachten?

thx ;)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Vraagje: wanneer verkoop je best je spelers?
Als die max zijn op alles? of alleen maar op de hoofdstats?

Als je wacht tot max op alles moet je toch wel wreed lang wachten?

thx ;)

ja da dachtek ook :)

vraagske daar aan toegevoegd: wat zijn de hoodskills? (van alle posities graag)

boutros

Legacy Member
Hoofdskills kan je makkelijk zien, staan namelijk voor elke speler onderaan in het vet ... (als je naar zijn skills kijkt)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Hoofdskills kan je makkelijk zien, staan namelijk voor elke speler onderaan in het vet ... (als je naar zijn skills kijkt)

aaah, daarom. sorry voor mijn domheid, uwe hoogheid :bow: :p

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Vraagje: wanneer verkoop je best je spelers?
Als die max zijn op alles? of alleen maar op de hoofdstats?

Als je wacht tot max op alles moet je toch wel wreed lang wachten?

thx ;)

Max alles. Duurt omgeveer 1,5 seizoen

jack|herrer

Legacy Member
ik betaal ook niet hoor, maar met met b en c team bedoel ik spelers die nooit zullen spelen in de lige, tenzij ik met een berg gekwetsten zit, kheb op elke positie 3 spelers, dus de 2de is dan b en de 3de c team.

ik verkoop mijn spelers als ze te oud worden of als hoofdskills te laag zijn.
bij mij zijn alle spelers bijna maxed op hier en daar paar jeugd spelers na, dus ik verkoop nu pas ene als ik eerst een betaalbare betere vin, want tegewoordig zijn ze een beetje belachelijk bezig met de prijzen

Timmie

Legacy Member
afgelopen dagen ff niet meer kunnen inloggen, waardoor ik men verkeerd team laat staan :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan