kvsk_united
Legacy Member
jack|herrer zei:dan moet ik het eens helemaal doorlezen, maar ben wa lui voor de moment, dus zal voor straks of morgen zijn, als mijn kater wat weg is
maar wat ik altijd deed bij zowel testversie als de echte is zoveel mogelijk gratis spelers kopen, die nog van geen enkele ploeg zijn geweest en dan trainen, die niets waard zijn ontslaan, want die wil toch niemand kopen en dan er weer bijkopen. je moet gaan tot 34 spelers, dan zorgen dat je een scout hebt van 100% en dan moet je er nog 10 tegelijk proberen te kopen, zo kan je tot 44 spelers geraken.
De eerste paar seizoenen heb ik nooit op mijn TS gelet (en die is echt wel nodig om te kunnen winnen), want wilde eerste een fatsoenlijke ploeg hebben, maar nu heb ik er 1 die wel mee valt dus nu ga ik voor de punten, sta nu 1ste in D.7
heb u uitgedaagd hé.
maar wees niet te hard voor me


