Archief - soccerproject

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Kheb die nochtans gekocht voor welgeteld 25.000.

Ma die doet het idd goed en is nochtans nie mijn beste spits...

allé wij twee nog is friendly?

a-team tegen a-team. ok?

clash of the titans :p

boutros

Legacy Member
Lol titans :ironic:

Ik zal weer zwaar op mijn doos krijgen, ma zullen friendly doen met a-teams ;)

Alhoewel da bij mij nie beter is dan de meeste b-teams hier ;)

Voila, geregeld: morgen om 18h :)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Lol titans :ironic:

Ik zal weer zwaar op mijn doos krijgen, ma zullen friendly doen met a-teams ;)

Alhoewel da bij mij nie beter is dan de meeste b-teams hier ;)

Voila, geregeld: morgen om 18h :)

hehe we zullen zien.

kmoet is dringend nieuwe speler kopen want mn middenveld trekt op geen kl*ten. ma ze zijn te duur deze tijd vant jaar.

rpg_gamer

Legacy Member
perre zei:
sorry jongens, glad vergeten :doh: :(

das met da dien topic ni meer op HT staat eh :D

anyway, tzijn nu juist simulaties, ma ik accepteer vandaag nog hoor!

en nogges sorry voor de vertraging :ashamed:

*edit: voila, done!

De eerste wedstrijd is tegen mij. :)

boutros

Legacy Member
@rpg

Als je wilt ben ik nu online en kan je bieden op die keeper ...

PS 600K vind je teveel zeker? ;)

boutros

Legacy Member
Moet ik nu eerst da bod van 550 weigeren? Of kan je daar zo overbieden?


EDIT: ook opgelost ;)

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Moet ik nu eerst da bod van 550 weigeren? Of kan je daar zo overbieden?

Ik heb gewijzigd maar de site is traag :) Noraam zou je nu een bod van 600k moet hebben?

boutros

Legacy Member
Ok, gebeurd :D

Vraagje: hoeveel had ik eigenlijk voor die speler kunnen vragen?
Of was die 600K het maximum?

Je mag (moet) eerlijk antwoorden rpg :p ;)

rpg_gamer

Legacy Member
boutros zei:
Ok, gebeurd :D

Vraagje: hoeveel had ik eigenlijk voor die speler kunnen vragen?
Of was die 600K het maximum?

Je mag (moet) eerlijk antwoorden rpg :p ;)

400k max maar had een keeper nodig en jij had juist een keeper die ik nodig had. 50+ en nog trainbaar. Van die 200k zal ik wel niet bankroet gaan.
En nu moet ik studeren :sad: :sad:

boutros

Legacy Member
Allé, merci dan om een mede-telenetter die bonus te gunnen :D

Succes nog met het studeren ;)

boutros

Legacy Member
Als je goeie middenvelders hebt wel ja ;)

Probleem is dat ik voorlopig met 35 spelers zit en ik dus even moet afwachten ... :)

kvsk_united

Legacy Member
boutros zei:
Als je goeie middenvelders hebt wel ja ;)

Probleem is dat ik voorlopig met 35 spelers zit en ik dus even moet afwachten ... :)

hehe ze zijn +50 en nog trainbaar. :)

boutros

Legacy Member
@kvsk Voila zie, heb a-ploeg ingegeven ;)

Middenvelders blijven me wel interesseren, ma ik blijf voorlopig 35 spelers houden :)

Straks nog eens kijken wie ik eventueel kan verkopen :)

kvsk_united

Legacy Member
heb mn a team ni kunnen opstellen.

tis mn b team eigelijk. allé zo wa gemixt. mn beste spelers zijn geblesseerd tot morge.

Lord_Skul

Legacy Member
ik speel alles me ne mix van b-, en c- team
alleen competitie speel ik a- team
om menne vorm hoog te houde
om friendlies geef ik nie veel

boutros

Legacy Member
Ah gij hebt een b en c team :sad:

Ik kom met moeite aan een a, qua niveau ;)

Normaal laat ik ook alleen de besten in comp spelen, ma nu heb ik eens een uitzondering gemaakt ;)

Ps heb je dan ook telkens b en c tactiek of heb je nie betaald voor die features?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan