kvsk_united
Legacy Member
boutros zei:Kheb die nochtans gekocht voor welgeteld 25.000.
Ma die doet het idd goed en is nochtans nie mijn beste spits...
allé wij twee nog is friendly?
a-team tegen a-team. ok?
clash of the titans

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boutros zei:Kheb die nochtans gekocht voor welgeteld 25.000.
Ma die doet het idd goed en is nochtans nie mijn beste spits...

boutros zei:Lol titans :ironic:
Ik zal weer zwaar op mijn doos krijgen, ma zullen friendly doen met a-teams
Alhoewel da bij mij nie beter is dan de meeste b-teams hier
Voila, geregeld: morgen om 18h![]()
perre zei:sorry jongens, glad vergeten :doh:![]()
das met da dien topic ni meer op HT staat eh
anyway, tzijn nu juist simulaties, ma ik accepteer vandaag nog hoor!
en nogges sorry voor de vertraging :ashamed:
*edit: voila, done!

boutros zei:@rpg
Als je wilt ben ik nu online en kan je bieden op die keeper ...
PS 600K vind je teveel zeker?![]()

boutros zei:Moet ik nu eerst da bod van 550 weigeren? Of kan je daar zo overbieden?
Noraam zou je nu een bod van 600k moet hebben?boutros zei:Ok, gebeurd
Vraagje: hoeveel had ik eigenlijk voor die speler kunnen vragen?
Of was die 600K het maximum?
Je mag (moet) eerlijk antwoorden rpg![]()
![]()
ad:
ad:boutros zei:Allé, merci dan om een mede-telenetter die bonus te gunnen
Succes nog met het studeren![]()

boutros zei:Als je goeie middenvelders hebt wel ja
Probleem is dat ik voorlopig met 35 spelers zit en ik dus even moet afwachten ...![]()
