Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moordact zei:dat ze de server caps wat verhogen... ze kunne dat maar al te goed...
BeeLz zei:Ze wachten tot launch zodat servers nu niet vol zitten aangezien er nog veel mensen hun guild moeten joinen. Zou me niet verschieten moesten servers nu maar op 30-40% capacity zitten. Liever nu een paar dagen queue's dan na de launch
Deze week pas om 21u thuis, dus van spelen zal er niets in huis komen. Volgende week gelukkig om 15u gedaan met werken dan kan ik om 17 beginnen wachten.Levicious zei:Kan ik mijn game time dan paar weken pauzerenWant ben altijd maar na 19h thuis. Ga dus eerste weken niet aan spelen toekomen. JOEPIE
![]()

Levicious zei:Mss dat ik wel een altje maak op andere server voort geval dat het echt onmogelijk is om op legions te geraken![]()
Waar zitte de meeste BE/NL ? buiten op legions ?