Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarthDavy

Legacy Member
Kzal de eerste maand dak mijn abo geld moet betalen een mailke sturen dat het geld in de queue staat.

Aangezien dat allemaal normaal is, zal ik toch mogen blijven spelen, niet?

moordact

Legacy Member
als je kon server transfere zou k het direct doen pfff , damn legions of lettow :o


edit :

Darthdavy haha ja ga ik ook doen ;)

Glaeden

Legacy Member
Ze gaan hun population capacity verhogen heb ik op twitter gelezen

moordact

Legacy Member
ze zouden beter nieuwe account niet toestaan voor op volle servers tegaan , tenzij ze guild erin hebben...

BeeLz

Legacy Member
moordact zei:
dat ze de server caps wat verhogen... ze kunne dat maar al te goed...

Ze wachten tot launch zodat servers nu niet vol zitten aangezien er nog veel mensen hun guild moeten joinen. Zou me niet verschieten moesten servers nu maar op 30-40% capacity zitten. Liever nu een paar dagen queue's dan na de launch

soulreaper

Legacy Member
BeeLz zei:
Ze wachten tot launch zodat servers nu niet vol zitten aangezien er nog veel mensen hun guild moeten joinen. Zou me niet verschieten moesten servers nu maar op 30-40% capacity zitten. Liever nu een paar dagen queue's dan na de launch

Ga je sowieso hebben. Tijdens de laatste uitbreiding van Wow had ik op een bepaald moment een queue van 6800. Iedereen wil natuurlijk op high populated servers aangezien dat handig is voor te groupen.

maccie

Legacy Member
Het is te hopen, gisterenavond even getest hoe lang de queue wel niet is. Gestart rond 4u30 om uiteindelijk om 8u15 te kunnen spelen, das een kwartiertje minder dan 4 volle uren.

rond 10u smorgens was er al een queue van ongeveer 30 minuten ...

ranudero

Legacy Member
Dit heb je zowiezo altijd bij de launch van een nieuwe mmo. Het is nooit leuk maar heb een beetje geduld, dit stabiliseert zich altijd wel na de eerste weken.

Verstuurd van mijn ZTE-BLADE met Tapatalk

Bl4ckburn

Legacy Member
idd is altijd met de launch van een grote mmo .... heb in het verleden ook al gevloekt daarop :) , maar als de servers hun capaciteit wat verhogen en we zijn een paar weken verder zou dat toch moeten verdwenen zijn

Levicious

Legacy Member
Kan ik mijn game time dan paar weken pauzeren ;) Want ben altijd maar na 19h thuis. Ga dus eerste weken niet aan spelen toekomen. JOEPIE :)

?therapy?

Legacy Member
Levicious zei:
Kan ik mijn game time dan paar weken pauzeren ;) Want ben altijd maar na 19h thuis. Ga dus eerste weken niet aan spelen toekomen. JOEPIE :)
Deze week pas om 21u thuis, dus van spelen zal er niets in huis komen. Volgende week gelukkig om 15u gedaan met werken dan kan ik om 17 beginnen wachten. :woohoo:

Levicious

Legacy Member
Mss dat ik wel een altje maak op andere server voort geval dat het echt onmogelijk is om op legions te geraken :)

Waar zitte de meeste BE/NL ? buiten op legions ?

?therapy?

Legacy Member
The red eclipse :unsure: Maar daar geraakt ge ook niet echt binnen :')

Koffe

Legacy Member
das wat velen onder ons ook doen die (te) laat thuiskomen.. met altjes op een andere server spelen zonder queue op dit moment. tis ni plezant natuurlijk.
Wij wachten nog een weekje de kat uit de boom om te zien of het verbeterd wat tis ni plezant da ge betaald voor een game dat je uiteindelijk niet kan spelen

white-hat

Legacy Member
zoals het hier al gezegd geweest is, de size van de servers zal nog aangepast worden.

Alhoewel ik niet echt problemen ondervind van de queues(in before/after the bunch) kan ik mij goed voorstellen dat je niet veel kan doen als je als republic puberke om 22 uur naar u bedje moet.

?therapy?

Legacy Member
Pubers :unsure: of mensen die naar hun werk moeten en lang moeten pendelen :unsure:
En uitgerust kunnen werken is nog altijd aangenamer dan doodop te zijn :p

diknmuis

Legacy Member
net een Q van een kleine 100, niet lang moeten wachten, ik sterf en kan niet reviven, kan niets doen, enkel uitloggen, dan weer en Q van...

ranudero

Legacy Member
Mijn maximum wachttijd tot nu toe was 10 minuten en speel ook meestal op de piekuren: in het weekend en weekavond tussen 18h en 22h. Ben wel op een RP server gegaan (Trask Ulgo), maar veel is daar momenteel niet van te merken :)

Ullewupper

Legacy Member
pffff, ik speel nu al een paar dagen op een andere servers door de grote queue op mijn server.
Ik mis m'n bounty hunter :(

Jack The Ripper

Legacy Member
Levicious zei:
Mss dat ik wel een altje maak op andere server voort geval dat het echt onmogelijk is om op legions te geraken :)

Waar zitte de meeste BE/NL ? buiten op legions ?

Wij zitten op Hydian Way (PvE), ook behoorlijk wat Belgen daar. Maar ook bij ons queue blijkbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan