Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sorasan

Legacy Member
Timoca zei:
kom allen naar de chuundar pvp server lol, geen queue, en goeie community ;p

ik zit daar ook. Is inderdaad een leuke gezelschap. Alleen jammer dat de republic er niks van bakt qua pvp :(

Eld0

Legacy Member
hmm hoop nu wel da ze hier iets aan gaan doen. Dat kan gewoon niet als je maandelijks betaald dat je nog moet wachten in een queue om te spelen! So not done!

moordact

Legacy Member
Hier is men zondag!

12:25 queueing place 900~
13:45 DC
13:46 Queing place 1450
18:30 I'm in!
19:10 When clicking "join warfront" button client crashes en er is een kleine update..
19:15 Queue 1600
19:42 Queue 1400+


epic niet?

stonecold_

Legacy Member
Ik kan direct spelen op mijne server , maar het spel crasht tegen de sterren op :) ,dikke nest is het ...

Hoe valt die pvp nu mee , qua zones ? Word je constant gepakt door high-levels ?

moordact

Legacy Member
stonecold_ zei:
Ik kan direct spelen op mijne server , maar het spel crasht tegen de sterren op :) ,dikke nest is het ...

Hoe valt die pvp nu mee , qua zones ? Word je constant gepakt door high-levels ?

nee een lvl 10 kan een lvl 40 pakken.. damage en health is allemaal gelijk juist skills , je hebt betere skills op hogere lvl..

Holocene

Legacy Member
Per ongeluk mijn client gesloten :unsure:

750 momenteel, begon met 1000ste plaats in queue

bijna! :unsure:

SHIGSY

Legacy Member
soulreaper zei:
Ja, en eer we 3 maanden verder zijn beginnen ze met server mergers... :p

Dat kan altijd. Balans zoeken bij launch is niet evident.

Mag wel gezegd worden, het loopt erg vlotjes voorlopig. Over de queues moet we niet te veel klagen, dat hoort er bij.

moordact

Legacy Member
dat ze de server caps wat verhogen... ze kunne dat maar al te goed...

Levicious

Legacy Member
Half 7 vertrokken naar maat in queue van 1600 , nu 21.15 en nog 350 te gaan :)

Kaizer

Legacy Member
SHIGSY zei:
Dat kan altijd. Balans zoeken bij launch is niet evident.

Mag wel gezegd worden, het loopt erg vlotjes voorlopig. Over de queues moet we niet te veel klagen, dat hoort er bij.

Ni klagen dat je 4u !!! moet wachten ? Om daarna 4 minuten te spelen, disco te krijgen en opnieuw in achteraan moet staan op plek 1200+ ?! Bwa...peins wel dat het voer is om te klagen.

moordact

Legacy Member
Kaizer zei:
Ni klagen dat je 4u !!! moet wachten ? Om daarna 4 minuten te spelen, disco te krijgen en opnieuw in achteraan moet staan op plek 1200+ ?! Bwa...peins wel dat het voer is om te klagen.

inderdaad heb vndaag 3x in de queue gestaan en heb ongeveer 40 minuten kunnen spele :)

ben begonne om 12:30 met spelen , momenteel sta ik na weeral ondertussen een queue van een 3 u op 220 =-)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Na twee uur aanschuiven heb ik wat kunnen spelen. Mijn doel om Hutta te verlaten is toch al bereikt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan