Sorasan
Legacy Member
Timoca zei:kom allen naar de chuundar pvp server lol, geen queue, en goeie community ;p
ik zit daar ook. Is inderdaad een leuke gezelschap. Alleen jammer dat de republic er niks van bakt qua pvp

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timoca zei:kom allen naar de chuundar pvp server lol, geen queue, en goeie community ;p

stonecold_ zei:Ik kan direct spelen op mijne server , maar het spel crasht tegen de sterren op,dikke nest is het ...
Hoe valt die pvp nu mee , qua zones ? Word je constant gepakt door high-levels ?
We just brought up a few more #SWTOR servers! < EU - PvE - Dxun Battle Circle >< EU PvP - The Exile's Crystal >
SHIGSY zei:Tweet van SWTOR:

soulreaper zei:Ja, en eer we 3 maanden verder zijn beginnen ze met server mergers...![]()
SHIGSY zei:Dat kan altijd. Balans zoeken bij launch is niet evident.
Mag wel gezegd worden, het loopt erg vlotjes voorlopig. Over de queues moet we niet te veel klagen, dat hoort er bij.
Kaizer zei:Ni klagen dat je 4u !!! moet wachten ? Om daarna 4 minuten te spelen, disco te krijgen en opnieuw in achteraan moet staan op plek 1200+ ?! Bwa...peins wel dat het voer is om te klagen.
