Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flare

Legacy Member
Jersy zei:
pak dan gewoon een andere server als je niet wil queuen eh
er zijn er nog genoeg zonder queues

Aangezien m'n guild en m'n character op die server staan is dat niet direct een optie :ironic:

t511413

Legacy Member
ja srry ze maar ik heb me met een guild samen op een server laten zetten en dan geforceerd zijn andere server te moeten spelen of helemaal niet :s
zal dan maar met een char spelen wnnr ik er op kan en een char wnnr er que op staat van +1uur waar je telkens terug uit word gegooid

Kowlier

Legacy Member
of je kan doen zoals ik, heel de dag spelen :p
net gelijkgekomen met highest lvl guildmember, na twee dagen en een half intensief spelen :p nog niets overgeslaan, alle missies gedaan, pvp, alle dungeons. dan gaat het wel heel vlug :/ zit nu op mijn derde planeet (taris), en ik outlvl die met 6 lvls...

Ullewupper

Legacy Member
Tomb of Freedon Nadd is inderdaad de ergste. En daar zit nu toevallig mijn guild :s

stonecold_

Legacy Member
Legions of Lettow , meer dan 90 min , tis niet t doen ....

Ik wou daar een bounty hunter aanmaken omdat de meeste van hier zitten (sith).

stormtrooper

Legacy Member
Fax zei:
Dat is dus de bedoeling. Je hebt een stroom van veel mensen. Deze moeten verdeeld worden. Dus je zet een stop op bepaalde servers (deze zijn niet vol maar ze zetten er een stop op). En zo wordt de stroom verdeeld. Na een paar weken heeft iedereen zijn plek. En dan draaien de servers op volle capaciteit.

Zijn er nog problemen in de toekomst ... dan zijn er free migrations enz enz.

Het is ni simpel om zoiets in elkaar te steken. Ik zit zelf op Legions of Lettow en het is tanden bijten.
We hebben nog jaren te gaan :D

Inderdaad.

Qua kosten is het ook niet simpel om zomaar eens een nieuwe server. Allé, het is gewoon te kostelijk om nu een ganse rits servers op te zetten om dan binnen 2 weken te merken dat er een ganse hoop is waar geen kat op zit.

bavo.biagra

Legacy Member
Die queues, gaan die eigenlijk ooit verbeteren? En zo ja, hoe? Is het echt wachten op mensen die afhaken waardoor er minder volk op die server zit?

Ik heb namelijk voor SW:TOR geen ervaring met MMO's.

moordact

Legacy Member
lol 1300 queue is meer als 2u :p goodluck :D

ik heb deze morge ingelogt en niet meer uitgelogt =)

Fax

Legacy Member
bavo.biagra zei:
Die queues, gaan die eigenlijk ooit verbeteren? En zo ja, hoe? Is het echt wachten op mensen die afhaken waardoor er minder volk op die server zit?

Ik heb namelijk voor SW:TOR geen ervaring met MMO's.

De servers draaien (als voorbeeld !!) aan 40% capaciteit. Dit dient omdat mensen vooral in de start zones bezig zijn en nog niet verspreid zijn. De spelers dienen ook verspreid te worden op andere servers. Na verloop van tijd (weken) zal de capaciteit omhoog gaan.

Levicious

Legacy Member
Queue van 1400 op legion of lettow.

Even filmpke kijken met vriendin en als ze ga slapen hopelijk ingelogd :)
Vanmorgen om 9h kon ik er direct op maar moest er direct af door vriendin :cry:

Levicious

Legacy Member
800 nog te gaan na een uurtje. Nice :)
Nog een uur en half wachten dan.

Nielskeuh

Legacy Member
Ik heb besloten om een altje te maken op een heavy server.
Als ik te lang moeten queuen voor LoL - switch ik naar alt
Mijn guild zit ook op LoL dus er is niks aan te doen, hopelijk op den 20ste raisen ze de server limits :)

t511413

Legacy Member
-.- zat er op DC natuurlijk
tis nie meer de moeite om nu nog te connecte want dan zalt al 00.00 zijn en dan ist eventueel nachtje door maar das gwn #$%^&
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan