Flare
Legacy Member
Jersy zei:pak dan gewoon een andere server als je niet wil queuen eh
er zijn er nog genoeg zonder queues
Aangezien m'n guild en m'n character op die server staan is dat niet direct een optie :ironic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jersy zei:pak dan gewoon een andere server als je niet wil queuen eh
er zijn er nog genoeg zonder queues
Flare zei:Aangezien m'n guild en m'n character op die server staan is dat niet direct een optie :ironic:



nog niets overgeslaan, alle missies gedaan, pvp, alle dungeons. dan gaat het wel heel vlug :/ zit nu op mijn derde planeet (taris), en ik outlvl die met 6 lvls...Fax zei:Dat is dus de bedoeling. Je hebt een stroom van veel mensen. Deze moeten verdeeld worden. Dus je zet een stop op bepaalde servers (deze zijn niet vol maar ze zetten er een stop op). En zo wordt de stroom verdeeld. Na een paar weken heeft iedereen zijn plek. En dan draaien de servers op volle capaciteit.
Zijn er nog problemen in de toekomst ... dan zijn er free migrations enz enz.
Het is ni simpel om zoiets in elkaar te steken. Ik zit zelf op Legions of Lettow en het is tanden bijten.
We hebben nog jaren te gaan![]()
bavo.biagra zei:Die queues, gaan die eigenlijk ooit verbeteren? En zo ja, hoe? Is het echt wachten op mensen die afhaken waardoor er minder volk op die server zit?
Ik heb namelijk voor SW:TOR geen ervaring met MMO's.