Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moordact

Legacy Member
Vindt het verschrikkelijk en hoop dat ze meer server's bijplaatsen...asap.


Queue's van 4u .. en dan een dc en opnieuw op plaats 1200..

?therapy?

Legacy Member
Ze maken dan ook nieuwe servers aan...
normaal dat je opnieuw in de queue staat als je disconnect. Jammer maar zo is het nu eenmaal. :p Die queue's gaan toch weg na een tijd, dus heb gewoon eens wat geduld of speel op de nieuwe servers

moordact

Legacy Member
Queue's van 4 uur zijn echt niet normaal..

Ik heb geen tijd om 4 u in een queue te staan als ik om 9u thuiskom...

Wat ze nu moeten doen of al hadden moeten doen is het blokkeren van het aanmaken van nieuwe characters op de servers die een queue hebben..

?therapy?

Legacy Member
Queue's van 4u zijn doodnormaal. Al bij elke grote MMO launch gezien.
Ik heb daar ook geen zin in hoor, maar ik weet ook dat dat na een tijdje verdwijnt dus trek ik het mij ook niet aan.

Blokkeren van access is ook geen oplossing hoor. Zo ga mensen van guilds van elkaar gaan scheiden? Moeten ze daarna weer rerollen of dan hebben ze een communityprobleem?
En denk dat dat laatste vrij dodelijk is voor een mmo

Fax

Legacy Member
na een tijd loopt het wel goed. Ze kunnen moeilijk nu alle sluizen openzetten. Zorgt alleen maar voor superproblemen. Tanden bijten dus

-goro-

Legacy Member
Fax zei:
na een tijd loopt het wel goed. Ze kunnen moeilijk nu alle sluizen openzetten. Zorgt alleen maar voor superproblemen. Tanden bijten dus

dacht dat voorkomen beter was dan genezen? wat is het nut anders geweest van stress test? nu is de server nog maar half bevolkt van wat ik met de stress test gezien heb en ge staat nu al meer dan een uur in die que.

Ze gaan richting wow tour op, heeft ook weken geduurd tegen dat ze die que's weg hadden.

white-hat

Legacy Member
sta nu in queue voor Legion of lettow serve op plaatsje 450 ofzo,
denk dat ik nog een half uurtje moet wachten. Het is niet plezant maar ik kon ook gewoon een nieuwe lege server kiezen he. Imo is de server waarop je speelt nog altijd héél erg belangrijk.

t511413

Legacy Member
ja wadde dacht tis zaterdag zal wel minder que zijn omdat niet iedereen op zelfde moment zal loggen
NOP 2 uur queue ...

Nochnoii

Legacy Member
Dit probleem heb je altijd bij major releases... WoW all over again. In het begin constant dikke wachtrijen, maar dat is toch niet meer dan normaal: iedereen wil namelijk het spel testen! En dinsdag bij de officiële release zal het er niet direct op beteren (want dan ga ik ook meedoen:p). Dit 'probleem' lost zichzelf op na enkele weken, tot dan is het zoals hierboven gezegd idd tanden bijten :)

Koffe

Legacy Member
had blue screen ingame, bon, reset ik den boel (das op 20 sec gebeurd) en kom meteen in een wachtrij van 1421 te staan.....hallo zeg, ben nog geen 50 seconden uit de game

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb mij al langer voorgenomen om het spel pas na een maand te kopen en ik ben nu overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen. Aangezien ik binnenkort examens heb, heb ik uiteindelijk toch geen keus.

Nielskeuh

Legacy Member
1500 queue op LoL

Estimated time : 1h 35m

Pakt dan maar een goeie 2u-2u30m queuen.

Ronduit belachelijk

Bl4ckburn

Legacy Member
de que's zijn er idd wel altijd bij elke release .... dusja , heb het ook niet graag maar het hoort erbij

Flare

Legacy Member
Na 2u20m in queue gestaan te hebben een uurtje kunnen spelen, daarna gecrashed --> terug 3u queue. Ik denk dat ik het maar zo ga laten vandaag :sop:

Jersy

Legacy Member
pak dan gewoon een andere server als je niet wil queuen eh
er zijn er nog genoeg zonder queues

Fax

Legacy Member
Dat is dus de bedoeling. Je hebt een stroom van veel mensen. Deze moeten verdeeld worden. Dus je zet een stop op bepaalde servers (deze zijn niet vol maar ze zetten er een stop op). En zo wordt de stroom verdeeld. Na een paar weken heeft iedereen zijn plek. En dan draaien de servers op volle capaciteit.

Zijn er nog problemen in de toekomst ... dan zijn er free migrations enz enz.

Het is ni simpel om zoiets in elkaar te steken. Ik zit zelf op Legions of Lettow en het is tanden bijten.
We hebben nog jaren te gaan :D

zeus22

Legacy Member
ik zit op "Tomb of Freedon Nadd" mijn guild is naar daar gezet door het pre-made guild system.
als je nog moet beginnen kies een andere server of wacht een week. ik zit momenteel al 4 uur in de que en ik ga nog een dik uur moeten wachten. blijkbaar hebben russen,italianen en spanjaarden daar hun onofficiele server van gemaakt vandaar de enorm grote interesse in die server.
ach ja, na een weekje zal het wel beter zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan