Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
?therapy? zei:
Blokkeren van access is ook geen oplossing hoor. Zo ga mensen van guilds van elkaar gaan scheiden? Moeten ze daarna weer rerollen of dan hebben ze een communityprobleem?
En denk dat dat laatste vrij dodelijk is voor een mmo
Guilds zijn sowieso op 1 server geplaatst dus is zeker tijdens de deployment phase van het spel geen probleem...

Ik moet zeggen dat het hier nogal mee valt op Ahto City. Had gisterenavond rond 10 uur een queue van 225 mensen (20-25 minuten) en nu 150ish bij het reloggen (te lang AFK geweest :p)

Tbh, als je nu al queue's hebt van 1200 is dat toch een makkelijke beslissing? Move server... ja dan moet je opnieuw beginnen maar zo'n queue's dat gaat niet zomaar weg. Dat zou voor mij geen moeilijke keuze zijn, zeker niet als je overdag moet werken enzo. Als ik 's avonds wil spelen en ik moet eerst een uur+ schuiven dan ga ik echt compleet emo.

maccie

Legacy Member
gewoon smorgens inloggen en niet meer offline gaan, zo heb ik het vandaag gedaan. Guildmembers lieten weten dat queue vanaf 6u savonds van 3.5 tot 4uur was.

BeeLz

Legacy Member
Servers zitten nog lang niet of full capacity, worden opt moment laag gehouden omdat er bij de launch nog nen hoop mensen hun guilds moeten joinen etc, dan zal cap omhoog gaan. Is er gewoon om mensen af te raden op full servers te rollen tenzij hun guild daar assigned is.

Bubba

Legacy Member
Ik snap al die problemen met die queues toch niet. Uiteindelijk weten die mannen toch perfect hoeveel games ze verkopen, dus hoeveel spelers ze kunnen verwachten? En als ze dat dan niet weten, dan weten ze toch perfect hoeveel spelers ze de early-access geven?

Met andere woorden: ze weten toch wat er zit aan te komen, waarom dan op deze manier te werk gaan?

Levicious

Legacy Member
Haha abnormaal. Fucking uren aanschuiven. Dan ga ik op café , kom ik thuis en heb ik ne disconnect. Weeral 1000 queue/

Nu maar een altje begonnen op een standard server. BH

BeeLz

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik snap al die problemen met die queues toch niet. Uiteindelijk weten die mannen toch perfect hoeveel games ze verkopen, dus hoeveel spelers ze kunnen verwachten? En als ze dat dan niet weten, dan weten ze toch perfect hoeveel spelers ze de early-access geven?

Met andere woorden: ze weten toch wat er zit aan te komen, waarom dan op deze manier te werk gaan?

Stel dat je servers op full capacity zou zetten nu, wat zou er dan gebeuren? Mensen zouden de populaire servers blijven joinen tot ze vol zitten, en dat nog voor de launch. Terwijl er nog de helft van de spelers die al in guilds zitten er bij moeten komen. En dan zit je met queues waar je niets meer aan kan dan behalve de helft van de server te laten transferen, maar mensen willen niet transferen naar een lege server.

Op deze manier is er een mooie spread, sure de queues zijn ff irritant, maar binnen een week is dat in orde.

Babaluna

Legacy Member
ben gererolled op The proganonist ( RP server ) :)
Sith assa Fantasmo

Jersy

Legacy Member
op die tomb of freedon server is er op dit moment nog steeds een queue :')
beste tijd om te spelen op die server is dus van 2u tot 8u smorgens :)

dadash

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Met een anti-afk tool dan? :p

Nope. Je kunt 10 minuten AFK zijn voor hij je uitlogt. Dus maken dat je om de 10 minuten eens terug komt. Nu je hebt zelfs wat extra tijd wants eens uitgelogd kan je nog een paar minuten meteen weer inloggen zonder queue.

Ullewupper

Legacy Member
zolang er gigantische queues zijn zal ik een alt levelen op een andere server.
Mijn main is toch al lvl 27 :p

Fredvdp

Legacy Member
dadash zei:
Nope. Je kunt 10 minuten AFK zijn voor hij je uitlogt. Dus maken dat je om de 10 minuten eens terug komt. Nu je hebt zelfs wat extra tijd wants eens uitgelogd kan je nog een paar minuten meteen weer inloggen zonder queue.

Was dat in den beta niet langer? Ik heb toen eens drie kwartier AFK gestaan.

moordact

Legacy Member
Jaj! sta weer op 900 lol op dat ander half u datk nu moet wachten kon ik al 2 lvl's gaine :o


--- edit

plek 400 nu na 1u:10 min terwijl er stond 60min toen ik begon ...LOL

oh en ik dacht dat als je afk ging ingame , dat je na een tijdje naar character selection ging.. en daarna naar server selection...

dacht ik toch dat bij mij gebeurde in beta..



Edit

Fml .... DC uhgggggggggggggggggggggggg

Perfusion

Legacy Member
ja die queue's zorge wel wa voor dilemma's, mijn ouders gaan sebiet op resto, normaal ga ik sowieso mee, ma als ik meega weet ik da ik sowieso ni meer op mijn server geraak ..

LifeLong

Legacy Member
Ge hebt nog maanden, al dan niet jaren om da spel te spelen. Family first jong.

moordact

Legacy Member
lol sta plek 300 na 4:30 u... ook een manier om je namiddag te spendere

Timoca

Legacy Member
kom allen naar de chuundar pvp server lol, geen queue, en goeie community ;p

moordact

Legacy Member
ik ga niet nog eens opnieuw beginne .. ben lvl 24 nu en heb beta ookal gespeeld :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan