Reverz
Legacy Member
Guilds zijn sowieso op 1 server geplaatst dus is zeker tijdens de deployment phase van het spel geen probleem...?therapy? zei:Blokkeren van access is ook geen oplossing hoor. Zo ga mensen van guilds van elkaar gaan scheiden? Moeten ze daarna weer rerollen of dan hebben ze een communityprobleem?
En denk dat dat laatste vrij dodelijk is voor een mmo
Ik moet zeggen dat het hier nogal mee valt op Ahto City. Had gisterenavond rond 10 uur een queue van 225 mensen (20-25 minuten) en nu 150ish bij het reloggen (te lang AFK geweest
)Tbh, als je nu al queue's hebt van 1200 is dat toch een makkelijke beslissing? Move server... ja dan moet je opnieuw beginnen maar zo'n queue's dat gaat niet zomaar weg. Dat zou voor mij geen moeilijke keuze zijn, zeker niet als je overdag moet werken enzo. Als ik 's avonds wil spelen en ik moet eerst een uur+ schuiven dan ga ik echt compleet emo.

