Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
EternalSilence zei:
Ik d8, ik koop het spel en dan kies ik een low lvl pve european server.
kijk ik eventjes naar de server status van de european servers:
Allemaal op medium/standaard, 1/3 = FULL.
:wtf:

Toch nog eventjes wachten
Is er ergens te lezen hoeveel EU servers ze zullen bijvoegen in de komende weken?

Standaard is niet goed genoeg? Op wat slaagt dat nu weer?
En dat is de reden dat jij totaal niet gaat spelen?

:wtf:

EternalSilence

Legacy Member
sure zei:
Standaard is niet goed genoeg? Op wat slaagt dat nu weer?
En dat is de reden dat jij totaal niet gaat spelen?

:wtf:

Ik zal het spel wel spelen (casual).
maar het is zorgwekkend dat bijna alle europese pve servers op full/medium staan. Het probleem is ook dat veel van die servers, onofficieel landen servers zijn (servers met allemaal spanjaarden, is nu niet iets waar ik op wil spelen).
Zo zijn er veel belgen/nl op LoL
(Op die server kan/zal ik jammer genoeg niet gaan, omdat ik geen 2 uur in queu's in staan).

Zijn er wel nog goeie medium pve servers, met een helpende community?
Rift was in dat deel toch veel beter dan WoW.
In een NL guild zitten, is toch een grote help tijdens het lvl'en.

Ik vind het al een leuke toevoeging dat je je prof kunt lvl'n via je companions. Zo hoef je geen dag uittrekken om een prof te lvl'en.

tijgerke

Legacy Member
Ik zit op een Heavy server (Peragus Mining Facility) en ik heb geen last meer van queue's sinds de release.. Tijdens EA gebeurde dit wel (5-15 min). Mijn pa heeft wel af en toe last van queue's op PMF. Over de community kan ik hier echt niet klagen, groep zoeken voor heroics/flashpoints gaat erg vlot, binnen de 5 min altijd full. :)

Ymel

Legacy Member
Op onze server Legions of lettow zijn er nu ook geen queue's meer, altans de afgelope week geen meer gehad tijdens piekuren, normale uren bijna nooit geen queue gehad, buiten tijdens de early acces, en de eerste weke na release.

Timoca

Legacy Member
yup, alle spelers zijn zich mooi aan het spreiden over de servers, en dan is er ook nog een deel da stops na de eerste weken, dus queue's zijn er zo goed als geen meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan