Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eld0

Legacy Member
Ik weet niet of het hier al gepost is maar (post van gisteren):
Many of you who are already playing on these servers are asking for solutions, and we understand your frustration. At this time we can only ask for your patience. Population caps are being gradually raised on these servers, but raising them too fast will create an influx of new players and perpetuate the problem. We do not expect the queues to alleviate on these servers for the foreseeable future. If you do not want to queue, you should consider playing on another server, many of which have very low or no queues.

Character transfer is a common request for these servers. The ability to transfer your characters is being worked on, but there is no ETA on when it will be available.

Finally, we are also aware of the issues some have experienced where they have been disconnected during a queue due to internet issues, and had to restart their queue once more. This is a high priority for our server team and we'll be deploying a fix as soon as possible.

Bl4ckburn

Legacy Member
Veruca zei:
Is al uitgelegd geweest. Veel mensen kiezen een (over)volle server omdat hun vrienden/guilds die early access hadden daar al zitten. Als ik nu een personage zou aanmaken, dan zou dat waarschijnlijk ook op zo'n volle server gebeuren, en ook om die reden.

idd reden is toch simpel :) ..... hoe zou je zelf zijn als al je guildies of vriendjes op die server spelen? .... dan ga je toch ook niet helemaal alleen op een andere server?

Aiden

Legacy Member
Gistern op Trayus Academy ook Queue gehad. 15 minuutjes. Doenbaar, maar ik vrees dat er langere queues gaan komen.

Jack The Ripper

Legacy Member
Niks queue op Hydian Way toen ik inlogde dezen avond :)

Vreemde was dat er deze morgen en middag wel queue was

BeeLz

Legacy Member
LoL server cap is in de loop van de dag verhoogd, 's morgens was er 800queue en dan geraakte plots iedereen tegelijkertijd binnen rond 12u en was er 2 uur geen queue en nu is het rond de 1000, het wordt iig beter.

Fraze

Legacy Member
Kweet begot nie wa server dak moet beginne.
Iemand suggestie ? Liefst sith & me ne guild me wa 9livers

Samus007

Legacy Member
nog nooit in een que gezeten eigenlijk, altijd relatief vroeg online en nooit op de courante tijden zoals de meesten

*edit* beter gezewegen, ging eens om 21u30 aanmelden ...

tb-303

Legacy Member
Op mijn server, hydian way, zijn de queues ondertussen minder sinds release dan early acces.

Had gemiddeld 500 mensen (+-45min) voor mij in early acces en nu nog 200-300.(+-25min).

Spreek over de avond spits.

?therapy?

Legacy Member
Gisteren queue van +- 800 mensen maar de estimated time om binnen te komen was wel lager dan vorige dagen toen het ook rond de +- 800 mensen lag.

Lizie

Legacy Member
ik heb zo een gevoel dat er ergens toch een prioriteits systeem inzit.
Sinds de echte release date zijn er queues op mijn server. Als Early Access speler is het niet leuk om nog van server te wisselen.

Wat mij wel opgevallen is is dat ik bijlange niet zolang wacht dan het zou moeten. Voorbeeld :
- Maandag : 350 in queue , wacht tijd 20 mins. Na 2 minuten was ik al binnen en de teller stond nog op 309
- Dinsdag : 700 in queue , zelfde , na 3 minuten was ik al ingame.

De Queues zijn wel belachelijk , hadden beter een lock gezet op de servers die overvol zijn zodat nieuwe accounts niet gemaakt konden worden.

Aan de andere kant , binnen 6 maand wordt het server aantal toch weer gehalveerd.

Ullewupper

Legacy Member
The queue op tomb... ging ietsje sneller gisterenavond.
Ipv 5 uur wachten voor een queue van 1500, was het nu maar 3 uur :p

dr.lee

Legacy Member
Die queue's tot daartoe, maar dan na 45 min wachten dc'n als je net 5e in wachtrij staat is zoo frustrerend! En dit gebeurd bij mij 80% van alle keren dat ik in queue zit. Hopelijk komt daar snel een oplossing voor.

Jack The Ripper

Legacy Member
tb-303 zei:
Op mijn server, hydian way, zijn de queues ondertussen minder sinds release dan early acces.

Had gemiddeld 500 mensen (+-45min) voor mij in early acces en nu nog 200-300.(+-25min).

Spreek over de avond spits.

Het rare op Hydian Way is dat er dikwijls minder queue is tijdens de avond dan in de loop van de dag :)

byter

Legacy Member
Yeah, ik zit op hydian way en heb gewoon tijdens prime time kunnen rebooten maar 's morgens (dit kan ook rond de middag zijn geweest want dno wnr ik wakker werd :unsure:) wel ~200 man queue. Bizar!

DEEPEESSS

Legacy Member
Is er hier iemand die een server kan aanraden met een iets drukkere bevolking ?
Ik zit op dit moment op een light server, met als gevolg dat ik amper medespelers tegenkom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan