Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Levicious zei:
Server queue van 500 momenteel op legions of lettow :) Heb mij een alt gemaakt op standaard server . ... Academy ofzo x :p

Ff eten en dan terug mijn main wat levelen

1h verder , 200 plaatsen opgeschoven..:confused:

Dhene

Legacy Member
Wel handig +- 2u voor ik thuiskom van m'n werk zet m'n vriendin me in queue, zodat ik tegen dat ik thuiskom en gegeten heb direct kan spelen :p

BeeLz

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
En altijd datzelfde gejammer over queue's... Da's nu al bij elke release van een mmo dat hier mensen verwonderd zijn dat er 1 dag na de release immense queue's zijn...

Bij WoW was het zo, bij Rift was het zo en bij deze zal het niet anders zijn. Binnen een weekje (of 2) is dat allemaal opgelost zeh.

Anderzijds heb ik nog nooit meegemaakt dat de queue om 11u 's morgens meer dan 2u is :p

Levicious

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Kga deze namiddag gewoon meedoen :unsure:!

That's the spirit !

Kston in een queue van 500man , dacht ok uurtje wachten.
Maar wtf het gaat trager dan anders , al bijna 2 uur ant wachten en nog ni binnen :naughty:

Nielskeuh

Legacy Member
Komt omdat er bijna niemand de server leaved en gewoon auto walked fzo om niet uitgelogd te geraken...

Wat ik trouwens ook doe omdat de wachttijden iets te lang zijn naar mijn goesting. Tegen dat ik kan spelen moet ik weer weg fzo en dan weer moeten queuen, no thx...

Misterblort

Legacy Member
Dhene zei:
Wel handig +- 2u voor ik thuiskom van m'n werk zet m'n vriendin me in queue, zodat ik tegen dat ik thuiskom en gegeten heb direct kan spelen :p
mooi opgeleerd ^^

moordact

Legacy Member
pfff nogsteeds 300 queue :o sta al vn half11 in queue ...

schiet echt niet op..

D.li

Legacy Member
Ik heb hooguit in het totaal mischien 15min in queue gestaan, en dat is van pre-release inbegrepen.

<3 Trask Ulgo

dadash

Legacy Member
wtf queue worden erger en erger. Waarom kiezen al die nieuwe mensen nu voor een volle server?

Sovereign

Legacy Member
Is het mogelijk om een gratis server switch te doen? Ik ga echt niet opnieuw beginnen met m'n characters.

stormtrooper

Legacy Member
JasperCLA zei:
Is het mogelijk om een gratis server switch te doen? Ik ga echt niet opnieuw beginnen met m'n characters.

Op dit moment niet dacht ik.

'k veronderstel dat moest er op een bepaalde server(s) een serieus queue blijven, dat men wel gratis transfer zal beginnen aanbieden.

Veruca

Legacy Member
dadash zei:
wtf queue worden erger en erger. Waarom kiezen al die nieuwe mensen nu voor een volle server?

Is al uitgelegd geweest. Veel mensen kiezen een (over)volle server omdat hun vrienden/guilds die early access hadden daar al zitten. Als ik nu een personage zou aanmaken, dan zou dat waarschijnlijk ook op zo'n volle server gebeuren, en ook om die reden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan