Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holocene

Legacy Member
Positie 1k momenteel

Jammer, khad toch wel wat willen spelen vanavond:) maar oh well, te verwachten bij een launch van een MMO!

Levicious

Legacy Member
Server queue van 500 momenteel op legions of lettow :) Heb mij een alt gemaakt op standaard server . ... Academy ofzo x :p

Ff eten en dan terug mijn main wat levelen

Nielskeuh

Legacy Member
Echt gewoon belachelijk die queues...
Hebbe die dan echt zo een baggerservers ofwa?

With this in mind, we wanted to notify everyone of some consistently high population servers. These servers are closing in on their absolute population cap (the maximum amount of players who can be on the server at any given time) and will likely have a queue to enter even at off-peak play times.

10u - 500ste in queue op LoL

Jack The Ripper

Legacy Member
Gisteren na mijn werk 20 min queue gehad om 17:40 op Hydian Way. Valt mee voor een launchdag. Ik had minstens een uur queue verwacht.

Gentei

Legacy Member
TELENET FIX INTERNET!!!!

Mijn modem zit hier connectie te verliezen, waardoor ik geen internet of tv heb al een paar keer de pris uitgetrokken en dat werkt, ik bel naar telenet komt er op dat menu "beste klant er zijn technische storingen in uw buurt, deze probleem wordt binnen de 3 uur opgelost"

Ik wist niet dat ze via een gsm nummer konden traceren vanwaar ik bel...?

stormtrooper

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
TELENET FIX INTERNET!!!!

Mijn modem zit hier connectie te verliezen, waardoor ik geen internet of tv heb al een paar keer de pris uitgetrokken en dat werkt, ik bel naar telenet komt er op dat menu "beste klant er zijn technische storingen in uw buurt, deze probleem wordt binnen de 3 uur opgelost"

Ik wist niet dat ze via een gsm nummer konden traceren vanwaar ik bel...?

Ze kunnen helemaal geen gsm-nummer traceren :wtf:

Ze weten gewoon waar ge woont via uw klantengegevens en daardoor speelt er zo'n bandje af.

Ullewupper

Legacy Member
Na het werk gisterenavond queue van 1900 op tomb of freedon nadd (komt ongeveer overeen met 6u wachten)
Kben dus maar weer op een andere server gaan spelen. :)

Levicious

Legacy Member
Ze zouden echt wel free char transfer moeten regelen hoor. Zoals ze zeggen gaan die queues op LoL blijven voortbestaan.

Beter verzamelen we onze alt's op Trayus Academy.
Deftige community, af en toe al vlaams in chat gezien.
En nooit queues. :)

Maar ik heb net mijn schip op mijn main :'( I wannnaa flyyyyyyyyyyyyy...

[youtube]VtT_5eQcicc[/youtube]

Nielskeuh

Legacy Member
Kwas net lvl 25 op LoL, had net speeder enzo...

Denk er toch ook aan om op een andere server te rollen, dit is niet meer te doen tot ze het oplossen...

Trayus Academy, welke kant? Empire - Republic?

Acidbaron

Legacy Member
450 op ToFN nu, na bijna 2 uur nu denk ik.

rond middag journal zal ik er wel op zitten :P

Levicious

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Kwas net lvl 25 op LoL, had net speeder enzo...

Denk er toch ook aan om op een andere server te rollen, dit is niet meer te doen tot ze het oplossen...

Trayus Academy, welke kant? Empire - Republic?

The sith empire :) Ben een bounty hunter begonnen daar.
Wel handig als je savonds in 1500 queue staat.
Heb het spel niet gekocht om in de queue te gaan staan.

Piekatsjoe

Legacy Member
En altijd datzelfde gejammer over queue's... Da's nu al bij elke release van een mmo dat hier mensen verwonderd zijn dat er 1 dag na de release immense queue's zijn...

Bij WoW was het zo, bij Rift was het zo en bij deze zal het niet anders zijn. Binnen een weekje (of 2) is dat allemaal opgelost zeh.

moordact

Legacy Member
kben 30 op lol kga echt nie rerollen...

kblijf daar tot ze me een character transfer regelen :P , desnoods gebruik ik 24/24 anti-afk tools

Levicious

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
En altijd datzelfde gejammer over queue's... Da's nu al bij elke release van een mmo dat hier mensen verwonderd zijn dat er 1 dag na de release immense queue's zijn...

Bij WoW was het zo, bij Rift was het zo en bij deze zal het niet anders zijn. Binnen een weekje (of 2) is dat allemaal opgelost zeh.

Laat ons keer :p Wat moeten we anders doen als we in de queue staan :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan