sure
Legacy Member
Mja, ook ni vergeten dat het gaat over meer dan 100 man ofzo he.
Ineens duizenden en duizenden.
Misschien hun succes wat onderschat.
Zullen wel servers bijkomen.
In ieder geval, ik ga de komende dagen nimeer uitloggen.
edit: http://www.swtor.com/blog/launch-downtime-reminder-new-servers-incoming
Ineens duizenden en duizenden.
Misschien hun succes wat onderschat.
Zullen wel servers bijkomen.
In ieder geval, ik ga de komende dagen nimeer uitloggen.

edit: http://www.swtor.com/blog/launch-downtime-reminder-new-servers-incoming


