Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MassiveD

Legacy Member
Is gewoon schandalig

Al heel de week een redelijke queue rond 19:00(rond de 30min queue dan) en nu om 9u al een queue van zogezegd 20min maar die geen klote verdergaat(zit al 30min erin en 10 plaatsen van de 200 opgeschoven).
Bioware kan tenminste het aanmaken van chars of die full servers stoppen, Ik zie namelijk 10 server staan die Light population hebben dat ze die nieuwelingen daar dan opsmijten.

En wat helpt het dat ze volgende week er wat nieuwe servers bijplaatsen, het merendeel van de mensen heeft dan al chars rond de lvl 30(zit zelf al met 2 lvl 30s op een server, no way dat ik relocate) en die gaan ook niet relocaten.


Voila, kvoel me weer wat beter :P

Eld0

Legacy Member
ze konden aan de hand van de beta toch ongeveer inschatten hoeveel spelers ze kunnen verwachten.
Ik ben benieuwd of we nu de mogelijkheid gaan krijgen om van server te veranderen want niemand wil opnieuw beginnen levelen vanaf 0, daarom dat de servers ook vol blijven

btw veel mensen hebben vandaag verlof gepakt denk ik om de launch mee te maken. Volgende week is het verlof, laten we hopen dat het dan allemaal beter gaat. Allesinds wil ik ook wel een compensatie voor de gewachte tijd.. time is money in ons geval e

Gentei

Legacy Member
sure zei:
Mja, ook ni vergeten dat het gaat over meer dan 100 man ofzo he.
Ineens duizenden en duizenden.
Misschien hun succes wat onderschat.
Zullen wel servers bijkomen.
In ieder geval, ik ga de komende dagen nimeer uitloggen. :p

edit: Launch downtime reminder - new servers incoming | Star Wars: The Old Republic

succes onderschat is bullshit.

Aan de hand van bestellingen op CE's en de gewone edities wisten ze goed genoeg dat er heel veel volk aankwam.
Ten tweede ook niet vergeten dat bijna ELKE nieuwe MMO in het begin zwaar te verduren krijgt omdat iedereen het wilt uittesten....

MassiveD

Legacy Member
Eld0 zei:
ze konden aan de hand van de beta toch ongeveer inschatten hoeveel spelers ze kunnen verwachten.
Ik ben benieuwd of we nu de mogelijkheid gaan krijgen om van server te veranderen want niemand wil opnieuw beginnen levelen vanaf 0, daarom dat de servers ook vol blijven

Juist daarom, ze wisten de aantallen ongeveer en het is idd zoals je zegt :"Niemand gaat rerollen op een andere server".

Moesten ze gratis server transfer(plx gief Rift systeem)geven dan zou het iets anders zijn ofc.

Jack The Ripper

Legacy Member
Hoeveel exemplaren zou dit spel nu verkocht hebben? 2-3 miljoen?
Kan zijn als ge movet naar een low population server dat die server dan na verloop van tijd weer leegloopt. Moeilijk te voorspellen hoe succesvol een mmo gaat zijn, er gaat volk bijkomen, maar er haken er altijd af na de eerste maand.

Ullewupper

Legacy Member
Ook heeft het niet veel zin om te rerollen, want de server waarop je rerolled zal waarschijnlijk ook weer vol zitten

Bl4ckburn

Legacy Member
wtf .... om 10 u deze morgen al ne que van 600 man ... fijn :)

hou men hart al vast hoe het volgend weekend gaat zijn dan ...

moordact

Legacy Member
heb om 1 u examen lol :P denk datk dan al ge inloggen voor queue xD alsk om 5u thuiskom benk er wss in :D

Bl4ckburn

Legacy Member
ok guys ..... op een kwartier was de que van 600 man weg :) ..... raar maar waar :)

Jack The Ripper

Legacy Member
Da's dat ze de servercap hebben verhoogd. Ze zijn er dan toch mee bezig.

leuri

Legacy Member
Eens de 30 dagen die bij het spel zitten ten einde zijn zullen de queue's al heel wat minder zijn.

Fredvdp

Legacy Member
Ge kunt precies best nog op Amerikaanse servers spelen zodat ge in een andere tijdzone speelt.

maccie

Legacy Member
Jack The Ripper zei:
Hoeveel exemplaren zou dit spel nu verkocht hebben? 2-3 miljoen?
Kan zijn als ge movet naar een low population server dat die server dan na verloop van tijd weer leegloopt. Moeilijk te voorspellen hoe succesvol een mmo gaat zijn, er gaat volk bijkomen, maar er haken er altijd af na de eerste maand.

amerikaanse preorders alleen al was bijna 1 miljoen geloof ik ... 2-3 miljoen is mss nog beetje weinig, doe er nog 1tje bij ofzo denk ik
De vraag is meer of de mensen het gaan blijven spelen, of dat het spel zoals vele andere mmo's na een half jaar F2P gaan om meer volk te kunnen lokken -_-

byter

Legacy Member
Ik denk dat dit een WoW verhaal wordt wat betreft subscribers. Ik verwacht zeker geen F2P (zoals STO).

Jack The Ripper

Legacy Member
Ik hoop dat het geen F2P wordt, gear kopen met echt geld = bullshit
Dan loopt dienen met het meeste geld met de beste gear rond.

Ullewupper

Legacy Member
Hoe zit het met de queues momenteel? Is er enige verbetering? Binnen 2 uur ben ik namelijk thuis :p

Eld0

Legacy Member
je kan de status checken e op de site.

Eerste wat ik doe als ik thuiskom, is pc opzetten en inloggen zodat ik op mn gemak kan eten en me wassen en geen tijd verspil door naar het wachtscherm te kijken :p

Levicious

Legacy Member
Eld0 zei:
je kan de status checken e op de site.

Eerste wat ik doe als ik thuiskom, is pc opzetten en inloggen zodat ik op mn gemak kan eten en me wassen en geen tijd verspil door naar het wachtscherm te kijken :p

SSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOEM

( meeste mensten die queue's gewoon zijn zullen em wel snappen ) :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan