Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eld0

Legacy Member
we'll be bringing up a large number of new servers, spread across all three of our server locations (US West Coast, US East Coast and Europe). As always, every server is open and available to anyone playing - just select your preferred location (US / Europe) from the tab at the bottom of the server select screen.

Even with these additional servers we are expecting queues on the most popular servers, and these queues are likely to persist for a while yet. We are monitoring them closely and raising population caps where necessary, however this is a careful process that is ongoing. Our servers do not have unlimited populations and we want every server to have a healthy population during and after launch.

If you are joining the game for the first time during this launch period, or if you are looking for a lower population server to play on, now is the best time to create a character on a new server. We would strongly advise anyone joining the game to not attempt to create a new character on a server that is listed as 'Full', unless you are comfortable with the potential for queues to enter the server.

Glaeden

Legacy Member
amaaaai, dagenlang op Trask Ulgo kunnen spelen zonder ook maar 1 queue. Release day en om 10 uur s'ochtends al een queue van 200 man en ze gaat maar niet vooruit..

Levicious

Legacy Member
200 :p das een lachtertje. Heb al altijd al in queue gestaan van 800 of 1400...
2 & 3 uur wachten :p

Ullewupper

Legacy Member
We would strongly advise anyone joining the game to not attempt to create a new character on a server that is listed as 'Full', unless you are comfortable with the potential for queues to enter the server.

Bullshit van Bioware. Ze maken in de eerste dagen slechts een beperkt aantal servers beschikbaar dus iedereen zit daar op met z'n guilds. Mijn character zit hierdoor nu op een overbevolkte server, en ik ben helemaal niet comfortable met de queues...

Timoca

Legacy Member
Glaeden zei:
amaaaai, dagenlang op Trask Ulgo kunnen spelen zonder ook maar 1 queue. Release day en om 10 uur s'ochtends al een queue van 200 man en ze gaat maar niet vooruit..

jah, zit op dezelfde server, 48ste in de queue nu, al een half uur aan het wachten. die nieuwe spelers lijken die nieuwe speciaal voor hun geopende servers ni te willen joinen :p

Ullewupper

Legacy Member
Levicious zei:
200 :p das een lachtertje. Heb al altijd al in queue gestaan van 800 of 1400...
2 & 3 uur wachten :p

Bitch please...
Mijn server heeft een wachttijd van 5u :p

Aiden

Legacy Member
Ik zit op Trayun Academy, nooit queue gehad. Hopelijk veranderd dit niet na vandaag :(. Zal dit maar vanavond kunnen testen :).

Glaeden

Legacy Member
Aiden zei:
Ik zit op Trayun Academy, nooit queue gehad. Hopelijk veranderd dit niet na vandaag :(. Zal dit maar vanavond kunnen testen :).

Die staat nu op Very Heavy dus tegen vanavond zou die wel eens Full kunnen zijn ;)

Ullewupper

Legacy Member
de gigantisch lange queues zijn grotendeels ook de oorzaak omdat zeer veel spelers ingelogd blijven zelfs als ze een hele tijd niet spelen. Door hen gaat het veel trager. Hier hebben ze blijkbaar nog geen oplossing voor gevonden.

Timoca

Legacy Member
Aynix zei:
de gigantisch lange queues zijn grotendeels ook de oorzaak omdat zeer veel spelers ingelogd blijven zelfs als ze een hele tijd niet spelen. Door hen gaat het veel trager. Hier hebben ze blijkbaar nog geen oplossing voor gevonden.

na een half uur ofzo afk'en gooien ze u wel uit de server hoor :)

Ullewupper

Legacy Member
Timoca zei:
na een half uur ofzo afk'en gooien ze u wel uit de server hoor :)

er zijn wel manieren om dit te omzeilen. Persoonlijk doe ik dit niet, maar in m'n guild zitten er wel een paar.

Levicious

Legacy Member
Aynix zei:
er zijn wel manieren om dit te omzeilen. Persoonlijk doe ik dit niet, maar in m'n guild zitten er wel een paar.

Ik wel :tongue: Als ik 3 uur in de rij heb staan wachten ga ik niet nog eens 3 uur aanschuiven nadak een stuutje mee choco ben weest eten ze :love:

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Atho City: altijd mooi op heavy gestaan, maar nooit queue. Nu BAM! om 11u al queue van 200+ man voor mij.. Ja, ik weet dat er mensen zijn die een 5+ uur queue hebben. In hun geval zou ik al zeker op een nieuwe server rollen, nu ben ik zelf al aan het twijfelen :p

Anyway, awesome game! Enkel te hopen dat ze ze snel de queues fixen. En dat die nieuwkomers & kiddos hun verstand eens gebruiken en geen heavy/full server meer joinen..

Ullewupper

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;15751701 zei:
City of Attoh: altijd mooi op heavy gestaan, maar nooit queue. Nu BAM! om 11u al queue van 200+ man voor mij.. Ja, ik weet dat er mensen zijn die een 5+ uur queue hebben. In hun geval zou ik al zeker op een nieuwe server rollen

Als je guild, waar je al 4 jaar in zit, nu toevallig op zo'n drukke server zit heb je niet veel keus. Tijdelijk speel ik op een andere server want zo zot ben ik ook niet om 5u te wachten.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Aynix zei:
Als je guild, waar je al 4 jaar in zit, nu toevallig op zo'n drukke server zit heb je niet veel keus. Tijdelijk speel ik op een andere server want zo zot ben ik ook niet om 5u te wachten.

True true, maar zouden er zoveel mensen in dat parket zitten om met een launch een server van heavy naar full met +20min queue te krijgen?

Anyhowendiddy, jammer dat eventjes een snel kaske placeren er dan niet in zit :p

Kowlier

Legacy Member
wtf, eerste keer sinds zaterdag queue...
waarom moet iedereen op die server beginnen spelen :rage:

Eld0

Legacy Member
lol iemand officieel forum al gecheckt van swtor? Letterlijk elke thread gaat over de server queues :p ik denk da ze ni anders kunnen doen dan het oplossen nu :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan