Archief - Server Queue's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadash

Legacy Member
dr.lee zei:
Die queue's tot daartoe, maar dan na 45 min wachten dc'n als je net 5e in wachtrij staat is zoo frustrerend! En dit gebeurd bij mij 80% van alle keren dat ik in queue zit. Hopelijk komt daar snel een oplossing voor.

Hebben ze vandaag gefixed. Toch volgens de patch notes.

Mithrillax

Legacy Member
Enkele dagen geleden stond ik in een queue van ongeveer 1200.
dit heeft 3u geduurd.

Gisteren, ben ik ingelogd om 12u25. Queue 1300. en om 13:05 kon ik er in...
Half uur dus.

Legions of Lettow server

dadash

Legacy Member
Mithrillax zei:
Enkele dagen geleden stond ik in een queue van ongeveer 1200.
dit heeft 3u geduurd.

Gisteren, ben ik ingelogd om 12u25. Queue 1300. en om 13:05 kon ik er in...
Half uur dus.

Legions of Lettow server


Gisteren middag tussen 13-14u hebben ze de server cap verhoogd. Ik had ook zo geluk.

Levicious

Legacy Member
Ja queue is inderdaad veel verbeterd ! Maar blijf toch maar allemaal weg van LoL ;)

Akr0ma

Legacy Member
Gisterenavond op piekmomenten geen queue op LoL, vandaag om 12.30 sta ik 700ste?

Begrijpen wie begrijpen kan :s

dadash

Legacy Member
Yup hier ook plots weer que. Gisteren avond niet en nu wel. Vreemd. Zijn er dan vanmorgen plots zoveel bij gekomen? Of verlagen ze die server cap elke ochtend opnieuw om hem dan in de middag weer te verhogen.

Sp@ceCowboy

Legacy Member
Daarnet om 10 u nog ingelogd op Legions Of lettow, geen queue...
Nu wil ik opnieuw inloggen, 800ste in q???
Gisterenavond om 18u was er ook maar 70 man in de wachtrij :/

misterhahn1

Legacy Member
Deze morgen rond 9 uur kon ik gewoon inloggen, niks que, nu ben ik nr 681.

Akr0ma

Legacy Member
Jump van 200 naar 0, mijne maat van 700 naar 0. Vijf minuten geleden...

Sorasan

Legacy Member
queue van 80 op chuundar, valt nog mee. MAar tis nog maar middag...

Acidbaron

Legacy Member
Queues zijn gehalveerd tegenover een week geleden en onder een uur meestal. Dus veel beter dan 2000-3000 queues van tervoren.

EternalSilence

Legacy Member
Ik d8, ik koop het spel en dan kies ik een low lvl pve european server.
kijk ik eventjes naar de server status van de european servers:
Allemaal op medium/standaard, 1/3 = FULL.
:wtf:

Toch nog eventjes wachten
Is er ergens te lezen hoeveel EU servers ze zullen bijvoegen in de komende weken?

dadash

Legacy Member
Ze verhogen de cap constant. Nu is het weer prima. Amper een 8-tal servers of zo vol. 2 uur terug zat bijna elke server vol.

Reiko

Legacy Member
Ik vraag mij wel af of de server caps op elke server even hoog zijn. Je ziet soms van die nieuwe servers direct peaken naar Full terwijl de Early Access servers 'maar' op Very Heavy staan.

Het zou leuk zijn om eens echt te weten wat de server population is op elke server.

Levicious

Legacy Member
JA vreemd gisteren er onmiddelijk in ( gisterenavond )
Nu smorgens probeer ik en zit ik in queue van 380. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan