dadash
Legacy Member
dr.lee zei:Die queue's tot daartoe, maar dan na 45 min wachten dc'n als je net 5e in wachtrij staat is zoo frustrerend! En dit gebeurd bij mij 80% van alle keren dat ik in queue zit. Hopelijk komt daar snel een oplossing voor.
Hebben ze vandaag gefixed. Toch volgens de patch notes.






