Anoniem04
Legacy Member
simracer zei:yip driften is saai
ik hou liever van goe racen
en ja ze zoude ens nne release date mogen zetten op die wips
zoals lms mod die wip da is pas nen goeie mod
altijd al wil rijden met deftige prototypes
kem er al gezien op gtr2 maar die zijn slecht
en kem ook veel tijd gestoken in ccws mod
lms mod zal 1 van de beste mods zijn ooit http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=LMS
en nog eentj ewaar ik op aan het wachten is
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=1995 Indycar Season
Nee, de mod zuigde gewoon, niet het driften


.
290km/u @ 5799rpm
PCC2007 is echt zalig 