Anoniem04
Legacy Member
We hebben eigelijk nog geen discussiethread over dit spel, terwijl het dat toch wel verdient 
Deze thread mag voor alles gebruikt worden, screens, vids, mods die uitgekomen zijn.
Ik haal al mijn mods van www.rfactorcentral.com
Aanraders zijn CTDP 2005, FSONE 2006, PCC Mod 2007 en Nordschleife 2007.

Deze thread mag voor alles gebruikt worden, screens, vids, mods die uitgekomen zijn.
Ik haal al mijn mods van www.rfactorcentral.com
Aanraders zijn CTDP 2005, FSONE 2006, PCC Mod 2007 en Nordschleife 2007.



