Private_BE
Legacy Member
fragske zei:ge krijgt da naart schijnt der bij als ge ne logitech G25 aanschaft
Jah idd ge krijgt dat erbij ma dan wel den demo versie uiteraard

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fragske zei:ge krijgt da naart schijnt der bij als ge ne logitech G25 aanschaft

Nu dacht ik toch dat gij dat al hadDillyracer zei:Den deze heeft rFactor ook gekocht seNu nog wachten tot de betaling aankomt.

marcel zei:t is die "mod" van slimjim (gewoon een rip, maar soit)

Dillyracer zei:Juist zoals de FIA GT en Race Rip. Nuja ik amuseer mij ermee.
Kben van daarjuist officieel licensed btw![]()


