Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RipTor

Legacy Member
F-BMW vind ik persoonlijk een machtige mod voor racekes mee te doen.

Sauber 2007, champcars, Nippon 1.2 zijn ook heel goed
Megane, V8Factor, PCC-RD zijn ook niet slecht :)

Jackske

Legacy Member
Gaan we vanaag es online?

HRC, Corvette, Champ Car, Race: caterham, ... ?

Rubmifer

Legacy Member
ja :)
ik ga nie zeggen dat dit slecht is, hell, het is zelf uitstekend deze mod. Maar GPL blijft toch men favoriete race sim

Anoniem04

Legacy Member
Den deze heeft rFactor ook gekocht se :p Nu nog wachten tot de betaling aankomt.

RipTor

Legacy Member
Ik weet niet waar je daar een GPL mod vindt. Maar er is momenteel 1 GPL mod gereleased en die is echt slecht. Een andere is in de maak maar geen idee of die goed is.

Als je met oude F1's wilt rijden speel je best GPL. Of voor de iets moderne F1'79 voor rFactor.

Anoniem04

Legacy Member
marcel zei:
t is die "mod" van slimjim (gewoon een rip, maar soit)

Juist zoals de FIA GT en Race Rip. Nuja ik amuseer mij ermee.

Kben van daarjuist officieel licensed btw :unsure:

RipTor

Legacy Member
Die van slimjim is geen RIP zu... Hij heeft enkel de skins van GPLEA gebruikt... Als dat ook al een RIP is vrees ik dat alles zowat een RIP is...

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Juist zoals de FIA GT en Race Rip. Nuja ik amuseer mij ermee.

Kben van daarjuist officieel licensed btw :unsure:

Hoera :applause:
Ik niet:sop:

Oké die F1 Classic 1.2 is wel zalig :)

De SE

Legacy Member
Effe melden dat dit spel inderdaad zalig goed is :niceone:


ookal lukt het mij nog niet om deftige tijden neer te zetten :(

RipTor

Legacy Member
Vanaf volgende week zondag schieten we weer in gang met de VRL ofwel de Vlaamse Racing League.

De Vlaamse Racing League organiseert reeds meer dan 5 jaar online competities in simracing. Vroeger GPL, daarna LFS en nu voor het 3de seizoen met rFactor. De nadruk ligt op fairplay, plezier maken en minder op pure snelheid. Rookies zijn dus zeker welkom en hebben hun eigen klassement.

Voor meer info zie : http://www.vrl-simracing.be/
Voor meer info over het volgende seizoen : http://www.vrl-simracing.be/index.php?q=node/178


9lives is al redelijk goed vertegenwoordigt in de VRL (mét daarbij vorig seizoen de R&G titel voor een 9lives bezoeker) maar er mogen er altijd een paar bij komen :)

De SE

Legacy Member
Hmmm

Was ik aan het racen: Eerst wat trainen, dan qualificaties, dan warmpup enzo, en tijdens de race zelf ging telkens m'n motor na de klote na de 3e ronde. Okee, geen probleem, wat eerder schakelen zodat ie wat minder in toeren gaat. Geen motor probleem meer, maar dan in de plaats m'n remsysteem na de kloten. Kreeg ie telkens een afwijking naar links tijdens het remmen.

Moet ik dus een volledige repair doen na al dat warmpuppen enzo? Of is er wat mis met m'n rijstijl? Of is het wat anders?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan