Sergiow
Legacy Member
rubmifer zei:thx
zoals ge wel merkt ben ik aan het oefenen op het maken van regenscreens. Deze is momenteel men beste, en ik vind zelf dat het er enorm goed uitziet
regen op de Nordschleife
deze ben ik juist tegengekomen op RFC

(ben hem ook aan het downloaden)


.
.