Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maple1

Legacy Member
Oke, in afwachting van mijn dvd zouden jullie eens effe de voor jullie interessantste rFactor websites of pagina's hier willen vermelden die nog niet in deze thread vermeld staan aub?
I know google is my friend maar die vind 3.640.000 hits en om daar de betere uit te moeten halen... :oink:

Vibraa

Legacy Member
Ik heb nu een g25 gekocht en heb gezien dat sommige(of de meeste) hier ook zoeen hebben. Weet er iemand hoe je best alles instelt om zo dicht mogelijk bij het echte werk te komen(real life driving)? En nu even vraagje dat niks met rfactor te maken heeft maar in GTR2 als ik uit eerste ga naar neutraal blijft die geweun in eerste zitten, is dit normaal? En weet er nog iemand enkele games aan te raden voor op de g25? Momenteel heb ik GTR2, TDU, LFS(demo), BMW M3 challenge, NFS PS, DTM3. Alvast bedankt!

Mvg

Edit: laat maar Rfactor vallen, had deze staan van een "vriend" maar zat ook bij de g25, heb de oude uninstalled en die van in de g25 derop gezet maar blijkt dus een trial te zijn.

Anoniem04

Legacy Member
Vibraa zei:
Ik heb nu een g25 gekocht en heb gezien dat sommige(of de meeste) hier ook zoeen hebben. Weet er iemand hoe je best alles instelt om zo dicht mogelijk bij het echte werk te komen(real life driving)? En nu even vraagje dat niks met rfactor te maken heeft maar in GTR2 als ik uit eerste ga naar neutraal blijft die geweun in eerste zitten, is dit normaal? En weet er nog iemand enkele games aan te raden voor op de g25? Momenteel heb ik GTR2, TDU, LFS(demo), BMW M3 challenge, NFS PS, DTM3. Alvast bedankt!

Mvg

Edit: laat maar Rfactor vallen, had deze staan van een "vriend" maar zat ook bij de g25, heb de oude uninstalled en die van in de g25 derop gezet maar blijkt dus een trial te zijn.

LFS zeker kopen :)

Misschien WTCC 07 ook eens proberen ?

Poepoei

Legacy Member
Vibraa zei:
Ik heb nu een g25 gekocht en heb gezien dat sommige(of de meeste) hier ook zoeen hebben. Weet er iemand hoe je best alles instelt om zo dicht mogelijk bij het echte werk te komen(real life driving)? En nu even vraagje dat niks met rfactor te maken heeft maar in GTR2 als ik uit eerste ga naar neutraal blijft die geweun in eerste zitten, is dit normaal? En weet er nog iemand enkele games aan te raden voor op de g25? Momenteel heb ik GTR2, TDU, LFS(demo), BMW M3 challenge, NFS PS, DTM3. Alvast bedankt!

Mvg

Edit: laat maar Rfactor vallen, had deze staan van een "vriend" maar zat ook bij de g25, heb de oude uninstalled en die van in de g25 derop gezet maar blijkt dus een trial te zijn.

Ivm uw probleempje bij GTR: in de opties (in GTR) moet je ergens 'Hold button for gear' aanvinken ;)

Vibraa

Legacy Member
Oke merci, da heeft dus gewerkt, maar kzitn nog mee een ander probleem, ik kan gewoon versmijten zonder dak eigenlijk de koppeling moet indrukken. In TDU heb ik dit probleem niet :p

Vibraa

Legacy Member
Oke merci, da heeft dus gewerkt, maar kzitn nog mee een ander probleem, ik kan gewoon versmijten zonder dak eigenlijk de koppeling moet indrukken. In TDU heb ik dit probleem niet :p

VinceMañana

Legacy Member
Het grootste probleem in rFactor vinnek da als ge bijvoorbeeld probeert te driften, da de force feedback compleet verkeerd is. Als ik gelijk naar rechts stuur en de achterkant breekt uit, dan stuurt de auto normaal (zoals int echt en zoals in LFS) van zichzelf al een stuk tegen. Maar bij mij doet hij da dus niet in rFactor :sad:

amdr

Legacy Member
Zelf controleren e =D Maar dan kunde best wel u draaihoek iets kleiner zetten. Anders moete veel te veel draaie =D

Stancke

Legacy Member
Stanche :o Ja, ik heb het maar speel het niet meer, dus voor mijn part mag het weg.

maple1

Legacy Member
fragske zei:
Yup, en met die versies heb je die unlock-codes niet meer nodig van Trymedia naart schijnt.
Na lang wachten deze keer, zal met die dagen zijn denk ik, is de DVD vandaag eindelijk geleverd geweest en er zitten geen key's bij, straks eens installeren :)

Recipe4hate

Legacy Member
Kan iemand me misschien een lijstje geven van de beste mods/series die er zijn?
Voorlopig amuseer ik me enorm met:
- FIA GT
- HRC Historics Rally Cars
- ETCC 2003
Ik zoek nog een Historic Vintage Car pack (Lotus, Ford GT40 enz) en een Sports Car Pack (Gewoon ongetunede auto's a la Gran Turismo -> BMW Z3, Nissan Skyline, Mercedes Benz, you get the picture.)
Op rFactor heb ik al gekeken, dus ik hoop dat iemand hier meer info heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan