Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Heb dus een geprobeerd mijn rem/gas op de rechtse stick te zetten, maar dat is helemaal niet handig eigelijk. Misschien toch maar eens gaan uitkijken naar een stuur. :(

Een stuur is toch niet duur? En je hebt er veel meer plezier aan.

Recipe4hate

Legacy Member
"een" stuur niet nee. Een goed stuur wel. Vooral wat levensduur betreft ben ik een kieskeurige. Voorlopig mijn oog laten vallen op de Logitech G25, maar dat wordt dus nog even sparen...

Anoniem04

Legacy Member
Recipe4hate zei:
"een" stuur niet nee. Een goed stuur wel. Vooral wat levensduur betreft ben ik een kieskeurige. Voorlopig mijn oog laten vallen op de Logitech G25, maar dat wordt dus nog even sparen...

Alle stuurtjes van Logitech hebben een degelijke levensduur, ik heb hier zo een rode wingman gehad voor 2-3 jaar en die is nu verkocht en werkt nog altijd zoals het moet.

Sergiow

Legacy Member
Dillyracer zei:
Alle stuurtjes van Logitech hebben een degelijke levensduur, ik heb hier zo een rode wingman gehad voor 2-3 jaar en die is nu verkocht en werkt nog altijd zoals het moet.

ik hb nu dee rode wingman een 4? jaar ofzo en werkt ook nogaltijd perfect!

Mee

Legacy Member
Sergiow zei:
ik hb nu dee rode wingman een 4? jaar ofzo en werkt ook nogaltijd perfect!
Bij mij kroop er altijd vuil in de pedalen, maar voor de rest zijn die inderdaad goed ;).

Recipe4hate

Legacy Member
*is geïnteresseerd* Misschien een linkje naar een kwaliteitsvolle review?

fragske

Legacy Member
Mee zei:
De pedalen daarvan gaan blijkbaar redelijk snel kapot...

ik kan da bevestigen, na een half jaar (intensief wel) ware ze kaput :(
Heb het stuurtje nog altijd liggen, da werkt nog perfect ... alleen geen pedaaltjes der voor :)

protnie

Legacy Member
Dillyracer zei:
De goedkoopste heeft geen Force Feedback...

En sequentieel schakelen gaat met die Force EX ook hoor :wtf:
Volgens mij moeten de vinkjes omgedraaid worden...niet? :p

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
De pedalen daarvan gaan blijkbaar redelijk snel kapot...

Mijn stuur is 3 jaar oud, 1 klein dingetje gehad in de zomer dat vol gas maar op 70% was. Pedalen opengedraaid en dat was gefixed, werkt nog altijd perfect:)

amdr

Legacy Member
Da stuurtje heb ik hier al 2jaar zo'n momo, just verkocht aan ne maat van mij en da ga nog altij goed =D

Kben alleen adaptor kwijt. ;x

Recipe4hate

Legacy Member
Om even over iets anders te beginnen: weet iemand waar ik templates (psd-files voor skins) kan vinden voor de FIA GT mod. Aangezien deze een rip is van GTR, is deze verdwenen van de meeste servers. Templates heb ik er echter nooit voor gevonden?

RipTor

Legacy Member
Ge moet gewoon de templates van GTR2 gebruiken (het is een GTR2 rip, geen GTR rip).

Nijntje

Legacy Member
Is er eigenlijk een mogelijkheid om een echte 24u race te houden?
Teammates die wisselen van positie tijdens de pitstop?
Al dan niet door bij een speler thuis te zitten met verschillende mensen?
Of is er een mogelijkheid dat een andere speler standby gaat via internet en tijdens de pitstop van plek wisselt?

Lijkt me echt vet om eens te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan