Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
blaatschaap zei:
moet ik da nu opnieuw gaan downloaden ofzo? heb de eerste versie :sop:

en zitten de tracks er deze keer bij? want bij de meeste servers die ik join mis ik de track
Ja, opnieuw downloaden :p
Weet ge wat het ergste is? Er zit een 100 mb grote .bik file in dat als introfilmpje dient :sop:

Ik denk niet dat er tracks bijzitten...

Mee

Legacy Member
Nee, zou normaal gezien nog moeten werken???

edit: werkt dus.

Waar blijft iedereen? :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik vond het leuk maar ik weet van mezelf dat ik beter kan.

Het komt gewoon door die Stability Control :)

Tot de volgende race

blaatschaap

Legacy Member
ik kon ook beter :unsure:

volgende keer moet wa meer volk meedoen, dit kan wel leuk zijn zo paar keer voor het echte raceweekend :)
morge stuurke eens installeren :)

BuYcKi

Legacy Member
Ola.
Den dezen gaat ook mss es meedoen.

Kzal mss morgen es kijken voor alles!
:D

Wesdude

Legacy Member
Kga eens afscheid nemen van f1challenge en dit is proberen.

Wat ik me afvroeg, eens ik het spel heb, welke zijn de essentiële downloads? Patchen, editors of dergelijke die ik altijd ga nodig hebben?

Ik ben vooral geïnteresseerd in F1 en ik zag de MMG 2007 mod. Is dat een goeie? En zitten daar circuits bij of moet ge die altijd één voor één bij elkaar zoeken?

Welke zijn de beste mods van het moment?

Ge kunt hier toch ook single player mee rijden hé? Want ik ben nog nie goed genoeg online denk ik. :D

al merci

Stancke

Legacy Member
Wesdude zei:
Kga eens afscheid nemen van f1challenge en dit is proberen.

Wat ik me afvroeg, eens ik het spel heb, welke zijn de essentiële downloads? Patchen, editors of dergelijke die ik altijd ga nodig hebben?

Ik ben vooral geïnteresseerd in F1 en ik zag de MMG 2007 mod. Is dat een goeie? En zitten daar circuits bij of moet ge die altijd één voor één bij elkaar zoeken?

Welke zijn de beste mods van het moment?

Ge kunt hier toch ook single player mee rijden hé? Want ik ben nog nie goed genoeg online denk ik. :D

al merci

Spel kan je ook in single-player modus spelen. Als je de versie download van op www.rfactor.com dan heb je automatisch de laatste versie, dus moet je niets meer van patches downloaden.

Wat de múst-haves zijn kan je terug vinden op rFactor Central - Hall Of Fame. De mods bestaan uit Car's & Tracks.
Als je een Carmod download heb je niet de tracks en omgekeerd ook niet, dus hoef je die afzonderlijk te downloaden.

Wesdude

Legacy Member
F1 is precies niet zo populair :).

Merci voor de link ! Ik had misschien beter eerst eens op het vorige blad gekeken. :$:)

Stancke

Legacy Member
Wesdude zei:
F1 is precies niet zo populair :).

Op die hall-of-fame mag je niet voortgaan hoor. Een mod die reeds lang uit is, heeft meer downloads en mods die nog maar 1 week uit zijn hebben nog niet veel downloads. Desondanks zegt dit niets over de kwaliteit van een mod.

Download die F1 mod en je zal je wel amuseren ;)

Mee

Legacy Member
Geen idee eigenlijk.
In het geval van de MMG F1 mod is dat eigenlijk gewoon een nieuwe versie...

Wesdude

Legacy Member
Zal misschien met gelijke performance zijn ofzo, speciaal voor online, dat iedereen met hetzelfde rijdt.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Vanavond terug ff racen maar dan mss met wat meer mensen als we die vinden natuurlijk? :)

BuYcKi

Legacy Member
Ik heb da geprobeerd..
In de draaien of op recht stuk, slip ik gwn? :p

Hoe zet ge da op manueel schakelen?
En kan evt vnv wel.
Wel niet te laat, zou grg nog wa leren aan Fysica.. :)

Mee

Legacy Member
Stuur kopen Buycki, stuur kopen... :p
Manueel schakelen is met de F-knoppen, ik dacht F5 of F6.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan