Mee
Legacy Member
Ja, opnieuw downloadenblaatschaap zei:moet ik da nu opnieuw gaan downloaden ofzo? heb de eerste versie
en zitten de tracks er deze keer bij? want bij de meeste servers die ik join mis ik de track

Weet ge wat het ergste is? Er zit een 100 mb grote .bik file in dat als introfilmpje dient

Ik denk niet dat er tracks bijzitten...




